Exäni on kaksoismurhaaja
Istuu tällä hetkellä elinkautista reilu vuosi sitten tehdystä rikoksesta. Kysykää jotain!
Kommentit (97)
Hybristofilia on vaarallinen seksuaalinen suuntaus, jossa yleensä nainen tuntee voimakasta vetoa vakavia henki- tai väkivaltarikoksia tehneisiin miehiin.
Se muuttuu hengenvaaralliseksi siinä vaiheessa jos mies vapautuu kivensisältä.
Nainen yleensä tuntee myös voimakasta empatiaa miestä kohtaan: "mies on itsekin "uhri", hänellä oli vaikea lapsuus, kukaan ei ymmärrä häntä kuten minä, minä parannan hänet rakkauteni voimalla". Monella naisella on myös uskonnollinen tausta ja moni haluaa myös saada julkisuutta tai "tietyissä piireissä" kunnioitusta miehensä siivellä. Monella naisella on myös, kovien lapsuudenkokemusten takia taipumusta patologiseen haaveiluun, eli uppoutumista elämään omissa haavemaailmoissa ja etäsuhde henkilöön, jota he eivät koskaan ole tavanneet eivätkä tule tapaamaankaan sopii heille hyvin.
Monilla raskaan sarjan kuuluisilla rikollisilla on vankilan ulkopuolella oikea haaremi hybristofiilejä.
Se on kumma juttu, ettei kellään naisella ole sellaista parafiliaa, että olisi minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä. Monella rikollisella on heila, joka keulii venkulan tekosilla ja pitää sitä meriittinä mitä pahempi rikos on. Normaalin ihmisen on turha sitä ymmärtääkkään.
Hybristofilia on hengenvaarallinen parafilia.
Vastoin useiden ihmisten näkemystä ei hybristofilia ole ainoastaan "alempien" sosiaaliluokkinen ominaisuus vaan tähän ilmiöön "sairastuneita" löytyy kaikista ihmisryhmistä.
Kyllä, aivan kuten p*dofiilejä ja negrofiilejä ym., niin hybristofiilejä löytyy myös huippuälykkäistä ja lahjakkaista ihmisistä ja myös miehistä, vaikka suurin osa taitaa olla naisia.
Vierailija kirjoitti:
Hybristofilia on vaarallinen seksuaalinen suuntaus, jossa yleensä nainen tuntee voimakasta vetoa vakavia henki- tai väkivaltarikoksia tehneisiin miehiin.
Nainen yleensä tuntee myös voimakasta empatiaa miestä kohtaan: "mies on itsekin "uhri", hänellä oli vaikea lapsuus, kukaan ei ymmärrä häntä kuten minä, minä parannan hänet rakkauteni voimalla". Monella naisella on myös uskonnollinen tausta ja moni haluaa myös saada julkisuutta tai "tietyissä piireissä" kunnioitusta miehensä siivellä. Monella naisella on myös, kovien lapsuudenkokemusten takia taipumusta patologiseen haaveiluun, eli uppoutumista elämään omissa haavemaailmoissa ja etäsuhde henkilöön, jota he eivät koskaan ole tavanneet eivätkä tule tapaamaankaan sopii heille hyvin.
Monilla raskaan sarjan kuuluisilla rikollisilla on vankilan ulkopuolella oikea haaremi hybristofiilejä.
Toisaalta on hyvä, että nämä sekopäät löytävät toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä. Monella rikollisella on heila, joka keulii venkulan tekosilla ja pitää sitä meriittinä mitä pahempi rikos on. Normaalin ihmisen on turha sitä ymmärtääkkään.
Vastoin useiden ihmisten näkemystä ei hybristofilia ole ainoastaan "alempien" sosiaaliluokkinen ominaisuus vaan tähän ilmiöön "sairastuneita" löytyy kaikista ihmisryhmistä.
Kyllä, aivan kuten p*dofiilejä ja negrofiilejä ym., niin hybristofiilejä löytyy myös huippuälykkäistä ja lahjakkaista ihmisistä ja myös miehistä, vaikka suurin osa taitaa olla naisia.
Suurin osa on naisia, miehillä tämä on harvinaisempaa vaikka tietysti yksittäisiä kahjuja löytyy miehistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa on naisia, miehillä tämä on harvinaisempaa vaikka tietysti yksittäisiä kahjuja löytyy miehistäkin.
Onkohan sen yhden "glamour -kaunottaren" miesystäväkin tällainen, koska muuten ei sitäkään kuvioo pysty järjellä ymmärtään.
Luin joskus artikkelin miehestä, joka joutui syyttömänä jenkeissä kuolemanselliin. Hän oli sellainen hissukanoloinen kirjanpitäjä jota syytettiin erään prostituoidun ja opiskelijatytön makaaberista kidutuksesta, paloittelusta ja syömisestä.
hän sai säkeittäin rakkauspostia naisilta ja kiihkeitä vetoomuksia miehen hengen puolesta.
Hän rakastui erääseen kiihkeään faniinsa joka ikävä kyllä jätti miehen heti kun kävi ilmi, että mies olikin täysin syytön kaikkiin rikoksiin.
Mies sai tuntuvat korvaukset, mutta nekään ei houkutelleet naista alkamaan suhdetta mieheen. Mies oli hyvin pettynyt.
Tähän ilmiöön törmäsin ensimmäisen kerran niin, että yksi mutkan kautta sukulainen oli täyskaima murhamiehen kanssa ja perhe kertoi, miten oli alkanut tulla kaikenlaista mielenkiinnon ilmausta. Se oli siksikin niin erikoista, että tyyppiä siis ensin etsittiin ja sitten hän oli linnassa, niin olisi luullut jonkin kellon soivan, ettei se mies perheineen savolaisessa pikkukylässä ehkä ole se sama.
Ei käyneet naiset täysillä, ei. Tolkuttoman nuoriakin oli, joku rippikouluikäinen oli hankkiutunut ihan paikan päälle ja pihasaunassa alapesulla ollut, kun perheen lapsista joku oli osunut paikalle. Onneksi poika, niin ei tullut "kilpakosijana" tyrmätyksi.
Myöhemmin yksi tapaus oli semmoinen, että mies oli pitkään istunut ja oli ollut monen vuoden kirjesuhde naiseen. Mies oli kuitenkin ainakin kihlautunut, ehkä avioitunutkin toisen naisen kanssa ja kirjoittelu oli ollut vuosia tauolla. Kuitenkin kun mies vapautui, hän etsi tämän naisen käsiinsä ja aika ilmoitusluonteisesti rysähti arkeen. Siinä tarvittiin ihan virkavaltaa ja nainen hakeutui toisaalle asumaan. Naisen lapset sijoitettiin viipymättä siksi aikaa, että järjestyi uusi arki. Onneksi oli naisella semmoinen työ, jonka kautta onnistui helposti vaihtaa samalla työnantajalla eri puolelle Suomea. Tuon tapauksen jälkeen olen ihan eri mielin ajatellut tilanteita, joissa lapsia kuvataan ja julkaistaan vaikka someen - toivotattavasti tuo äijä ei koskaan tunnistanut lasten kuvia mistään ja päässyt jäljille. Toisaalta, ei sillä varmaan tunteita naista kohtaan ollut eli jos on jonkun naisen kellistänyt, niin tuskin edes uhka naiselle.
Siis voi kääk! Nyt mä ymmärrän mitä mulle tapahtui!
Mä menin mun papan luo puoleksi vuodeksi tossa korona-aikana. Pappa vietti korona-aikaa maalla mökillä mutta oli telonut jalkansa, ja tarvi apua.
Pappa on entinen rauhanturvaaja ja eläköitynyt poliisijohdon henkilö. Mä kävin tietysti papan puolesta myös läheisessä pikkukirjastossa lainaamassa sille kirjoja. Se ei lukenut dekkareita ollenkaan mutta luki kaikkia näitä tosielämän rikostarinoita ja just näitä, kun nämä rikolliset ovat alkaneet kirjoittaa elämänkertojaan ym.
kerran sitten tuttu kirjasto-setä ojensi mulle kirjan luettavaksi. Kirja käsitteli parisuhdeväkivaltaa ja naisia jotka oli päätyneet suhteeseen väkivaltaisten miesten kanssa mutta puolustelivat näitä miehiä ja miten voi päästä eroon tällaisesta suhteesta ja jatkossa välttää näitä suhteita ja poliisien neuvoja, miten voi "kadota" kun tekee päätöksen lähteä ym.
Ihmettelin tosi paljon, miksi se ukko lykkäsi mulle tuollaisen kirjan, mutta nyt tajuan!
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti ja mäkin oon Vladimir Putin
Miksi tuo ei voisi olla mahdollista?
Paljon, pljon oudompiakin asioita tapahtuu maailmassa koko ajan.
Me Sanomassa puhumme aina totta.
Uskokaa jo!!!!!!1
Miksi sinä olet hengissä? Aloituksesi saa minut ainakin hieman kihisemään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on vaarallista? Jos nainen on tarpeeksi tyhmä hän tähän lähtee, eikä siitä ole kellekkään mitään haittaa. Luonto hoitaa aina tyhmät pois kierrosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi naikkonen aloitti suhteen tällaisen kanssa kun uskoi ettei se minulle tee mitään pahaa.Henki lähti tottakai.
Tarkoitatko sitä joka piti jotain blogiakin siitä kuinka mies on muuttunut? Puolusti kuinka muut tuomitsevat vaikka ihan ihana on? Hämärästi muistan. Ylisti miestä maasta taivaaseen ja mies tappoi sen jollain mökkireissulla inhottavalla tavalla. Eiköhän muuten sekin ukko ole jo vapaalla etsimässä uutta murua.
Oli muistaakseni 26v. Minna joku,en muista tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi naikkonen aloitti suhteen tällaisen kanssa kun uskoi ettei se minulle tee mitään pahaa.Henki lähti tottakai.
Tarkoitatko sitä joka piti jotain blogiakin siitä kuinka mies on muuttunut? Puolusti kuinka muut tuomitsevat vaikka ihan ihana on? Hämärästi muistan. Ylisti miestä maasta taivaaseen ja mies tappoi sen jollain mökkireissulla inhottavalla tavalla. Eiköhän muuten sekin ukko ole jo vapaalla etsimässä uutta murua.
Linkkiä blogiin?
Tämä on näitä sarjassamme idiootti kysymyksiä- ketju xD.
Vierailija kirjoitti:
[
Muistelen että Sanna Sillanpää sai useita kosintatarjouksia oikeudenkäyntinsä aikana. Korkean profiilin naismurhaajat ovat toki harvinaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on hyvä, että nämä sekopäät löytävät toisensa.
Tekevät yleensä lapsia, jolloin laadukkaat geenit menevät jatkoon...
Naiset pitävät vain niistä jännittävistä miehistä, jotka tykkäävät vetää naistaan turpaan ja raiskata nainen aina välillä.
Viestitteletkö tuonpuoleisesta?