Kosto pettäjämiehelle
Olen jo pitkään epäillyt, että mieheni pettää mua, ja eilen yöllä luin hänen kännykkää salaa ja arvasin ihan oikein, mies mm kirjoitti ettei ole koskaan tuntenut ketään kohtaan niin vahvasti, muttei voi vielä erota koska ollaan ostettu vuosi sitten asunto blaablaa, nainen kirjoitti että tuli ikävä kun sänky tuoksui ihan miehelle vaikka tämä oli lähtenyt yms, en pystynyt lukemaan kaikkia koska aloin vaan tärisemään raivosta.
Olen miettinyt kostoa. Erota aion tietenkin,viestit olivat niin loukkaavia että menkööt tämän naisen luo. Tänään päivällä kun kävin vessassa, huljuttelin hänen hammasharjaansa kusessani. Illalla aion räkiä hänen kahviinsa. Muita hyviä vinkkejä?
Kommentit (21)
Käy kampaajalla, osta kivoja vaatteita, ole ystävällinen ja huomaavainen. Ole upea ja paras vaimo, minkä mies voi saada. Ja pistä mies pihalle, syytä rupsahtamisesta tai sano että yksinkertaisesti olet ymmärtänyt, että olette liian erilaisia, ja tarvitset parempaa joka tavalla ;)
Tällää itsesi meikillä ja hienoilla vaatteilla ihanaksi joka päivä, mutta älä anna miehen koskea. Sitten jätä hänet kuin salama kirkkaalta taivaalta :-)
Toki muita luovia keinoja voi käyttää, kuten shamppoopulloon karvanpoistogeeliä, mutta en tiedä meneekö jo liian julmaksi.
Ehkä paras kosto olisi ihan siinä että aikuismaisesti toteat että kiitos näkemiin? Ai mutta siihen kun ei liity toisen halveeraaminen ja nöyryyttäminen niin sehän ei käy!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:43"]
Tällää itsesi meikillä ja hienoilla vaatteilla ihanaksi joka päivä, mutta älä anna miehen koskea. Sitten jätä hänet kuin salama kirkkaalta taivaalta :-) Toki muita luovia keinoja voi käyttää, kuten shamppoopulloon karvanpoistogeeliä, mutta en tiedä meneekö jo liian julmaksi.
[/quote]
Pahoittelut etukäteen, koska tämä on nyt ihan aiheen vierestä, mutta toimiskohan tuo karvanpoistogeeli hiustenleikkuun sijaan? Miehellä siis erittäin pitkälle vetäytynyt hiusraja ja koneella aina sängeksi ajan. Höylällä joskus kokeillut, mutta sen verran tiivistä kasvustoa se vielä esiintyvä on, että höylä ei siinä hommassa toimi.
Valitettavasti mikään kosto ei auta. Mies on uittanut melaansa toisessa pesässä. Ja luultavasti aikoo tehdä niin edelleen. Lusikat jakoon ja mies ulos. Haet itsellesi paremman.
No jos tuo tekee sut onnelliseksi ja saa kokemaan hyvitystä niin vähälläpä pääsee ja sinä et arvosta itseäsi.
Ah kiitos, hyviä ideoita! Pakko silti tehdä vielä jotain fyysistä, jotta saan itselleni paremman mielen, eli just jotain ällöttävää ja ilkeetä. Ap
Miksi pettäjälle pitäisi kostaa väkivallalla tai kunnianloukkauksilla? Ei pettäminen ole rikos, hakkaaminen ja munien silppominen on.
Kun kakattaa, päästät luovuutesi valloilleen;)
Ole upea. Hanki oma asunto kaikessa hiljaisuudessa ja muuta pois kun mies ei ole paikalla. Älä vastaa miehen puheluihin muuton jälkeen.
Jos se nainen ei tunne sua ennestään, niin hakeudu sen ystäväksi miehen selän takana. Mä tein niin, ja ystävyyden syventyessä aloin kertomaan että mieheni pettää ja olen niin rikki ym. Ystävä tietysti lohdutti. Lopulta kun sitten osuttiin kolmisin vastakkain (ystävä oli mun luona kahvilla ja mies tuli kotiin) oli se niin kova järkytys sille ystävälleni, että pisti välit heti poikki mieheen. En ole vieläkään tunnustanut että tiesin niitten suhteesta, enkä tunnusta. Jätin miehen jonkun ajan kuluttua, enkä ole kertonut että tiedän kenen kanssa petti.
Kostaminen on hyvä. Ehdotan että ostat apteekista Laxoberon tippoja. Kutsut petturimiehesi muka keskustelemaan kaljatuopin tms ääreen ja tiputat tuoppiin tai pulloonn35 tippaa laxoberonia tai vaikka vähän enemmän. Mieluummin vielä niin että seuraavana päivänä hänellä olisi ollut joku meno. Tiputtelet paskatipat siis illalla. Takuu varmasti hyvä kosto. Tiedän näin tapahtuneen ja ukolla oli seuraavana päivänä ripulit housussa ja joutu perumaan matkan :)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:15"]Kostaminen on hyvä. Ehdotan että ostat apteekista Laxoberon tippoja. Kutsut petturimiehesi muka keskustelemaan kaljatuopin tms ääreen ja tiputat tuoppiin tai pulloonn35 tippaa laxoberonia tai vaikka vähän enemmän. Mieluummin vielä niin että seuraavana päivänä hänellä olisi ollut joku meno. Tiputtelet paskatipat siis illalla. Takuu varmasti hyvä kosto. Tiedän näin tapahtuneen ja ukolla oli seuraavana päivänä ripulit housussa ja joutu perumaan matkan :)
[/quote]
KIITOS! Tämä oli paras idea ikinä! Hän lähtee lauantaina viettämään "poikien iltaa", joten onnea vaan reissuillensa!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:15"]
Kostaminen on hyvä. Ehdotan että ostat apteekista Laxoberon tippoja. Kutsut petturimiehesi muka keskustelemaan kaljatuopin tms ääreen ja tiputat tuoppiin tai pulloonn35 tippaa laxoberonia tai vaikka vähän enemmän. Mieluummin vielä niin että seuraavana päivänä hänellä olisi ollut joku meno. Tiputtelet paskatipat siis illalla. Takuu varmasti hyvä kosto. Tiedän näin tapahtuneen ja ukolla oli seuraavana päivänä ripulit housussa ja joutu perumaan matkan :)
[/quote]
Varmasti tiedät, koska itse olet tiputellut, hyi! Miksi pitää kostaa; ihminen isolla i:llä voi sanoa, mitä on sanottavana eikä vehdata halpamaisesti selän takana, vaikka toinen olisi ollut kuinka tomppeli tahansa.
Miksei saisi kostaa? Eikö se pettäminen nyt muka ole mitään? Mielestäni pettäminen on törkein temppu mitä omalle kumppanilleen voi tehdä + sitten kun on tunteet nähtävästi selvästi mukana. Miehes on urpo, oikeaa pohjasakkaa.
Ala järjestämään omaa elämääsi, kohtele miestä kuin ilmaa, mä raivoisin varmaan kuin mikäkin miehelle. Tsemppiä vaan sulle
Mä antaisin anteeksi ja katsoisin, voisimmeko sittenkin olla vielä yhtä!
En ole mikään koston kannattaja, kun yleensä siitä ei saa loppujen lopuksi tyydytystä eikä se poista kipua, mutta en ihan ymmärrä näitä "ei saa tehdä selän takana mitään eikä nöyryyttää eikä kohdella halpamaisesti". Mitä se mies teki, ellei juuri nimenomaan vehdannut selän takana, nöyryyttänyt ja kohdelut halpamaisesti? Miksi ei saisi kohdella miestä aivan samalla reseptillä? Se, että mies työntää pippelinsä vieraan naisen pimppiin puolison selän takana, ei tee yhtään huonommaksi sitä, että puoliso työntää miehen hammasharjan pissaansa. Totuuden tullessa ilmi kumpikin on yhtä nöyryyttävää ja yököttävää, molemmista tulee paha mieli, ja jos taudeista puhutaan, niin virtsa on erittäin steriiliä, sen vieraan naisen pimppi taas ei.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:15"]
[/quote]
Varmasti tiedät, koska itse olet tiputellut, hyi! Miksi pitää kostaa; ihminen isolla i:llä voi sanoa, mitä on sanottavana eikä vehdata halpamaisesti selän takana, vaikka toinen olisi ollut kuinka tomppeli tahansa.
[/quote]
en ole itse tiputellut, vaan ystäväni
Hiirenloukku, tiedät kyllä minne;)