Exäni on kaksoismurhaaja
Istuu tällä hetkellä elinkautista reilu vuosi sitten tehdystä rikoksesta. Kysykää jotain!
Kommentit (97)
Onko exä ihan tapahtuneesta systä? NIMI??
Onks tää se Espoossa kaverinsa ja sen tytön murhannut? Seko jätkä. Oletko itse normaali?
ketkä ovat nämä kaksi ihmistä, jotka hän on tappanut?
No miksei voisi olla. On munkin yksi lähisukulainen miehen puolelta ollut iltasanomien lööpeissä, eikä missään positiivisessa valossa. Mutta en kerro asiasta enempää, murhista ei kuitenkaan ole kyse.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:19"]
ketkä ovat nämä kaksi ihmistä, jotka hän on tappanut?
[/quote]
Noh noh harmiton. Tämä on ANONYYMI roolileikki. Miten muuten saisin sinut anomaan lisätietoja? Ahhhhh...
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:33"]
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201305130102111_uu.shtml
[/quote]
Riittikö vihjeeksi? Ette vissiin ole koskaan ratkoneet ristisanoja. Tai leikkineet kysymysleikkiä.
Mielikuvituksettomia kyselijöitä ootte.
Oliko se ex sekopää jo silloin kun olitte yhdessä?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:51"]
Oliko se ex sekopää jo silloin kun olitte yhdessä?
[/quote]
Ahhh! Jatka, jatka kulta älä lopeta
Nyt kun tästä Mika Moringista on uutisoitu, tulee ihan kylmät väreet. Mikko Harjussa on jotain samaa.
Eihän se nyt tämän kokoisessa maassa mikään mahdottomuus ole että sattuu tunnettu murhaaja lähipiiriin. Minun tuttavani laajemmassa suvussa on ollut puolisona eräs tunnettu henkirikoksen tekijä ja ollaan joskus hänen kanssaan sivuttu tapausta. Toki erikoista tulla vain tällä asialla esiin, mietin vähän mikä apn motiivi.
Mun nyksä on sarjakihlaaja ja naistenvessarunkkari. Hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko sanoa, että exäsi on aikas hyvännäköinen. :)
Mitähän väliä tuollakin asialla on?
Onko se vähän semmonen "erikoismies"?
Mun sukulainen myös on tappanut. Tapaus oli etusivun juttu.Tuomionkin on jo kärsinyt ja 12 vuotta sai. Olisi voinut kuolla useampikin.
Mies on tekijä.