Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä ei ole varaa ehkäisyyn, joten toinen lapsi saa tulla jos on tullakseen

Vierailija
16.07.2012 |

Käytetään keskeytettyä yhdyntää ja varmoja päiviä ja lisäks mä imetän vielä esikoista, ja usein harrastetaan seksiä ilman varsinaista yhdyntää. Noista kun ei muu ole 100% ehkäisy kuin muun seksin harrastaminen, niin ollaan sitten päätetty että toinen saa tulla jos tulen raskaaksi. Se on sitten tarkoitettu niin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mun älykkyydessä on vikana? Olen yli 35 joten tuskin raskaudun tuosta vaan, etenkin kun sitä raskautumista vältellään - eikä me mitään himoköyrijöitä olla. Mä olen ihan ok-palkkaisesta työstä hoitovapaalla, ja voin mennä tammikuusta töihin ennen uutta äitiyslomaa - jos raskautuisin. Mies etsii koko ajan töitä eikä ole nirso. Ja mitä tulee av:lla jakamiseen, ei täällä näytä mitään laaturajaa olevan.. T.ap

Vierailija
22/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin asia piti sitten tulla jakamaan av:lle. lopeta nettiyhteys niin sillä rahalla saat jotain ehkäisyä. ja jaksaminen 9kk päästä pienten kanssa sitten on varmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan ruoka maksaa ja sit kun lapset kasvaa, niin ne syö vaan enemmän ja niille pitää ostaa vaatteita aika useesti. Kyllä se lapsi tulee maksaa enemmän,ku ehkäsy :D osta kierukka, nii tulee halvaks. Maksaa kerralla jonkun 90 e muistaakseni, mutta se kestää 5 vuotta. Sen laiton jälkeen ei tarvi ehkäsystä maksaa, paitsi viiden vuoden päästä :)

Vierailija
24/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mun älykkyydessä on vikana? Olen yli 35 joten tuskin raskaudun tuosta vaan, etenkin kun sitä raskautumista vältellään - eikä me mitään himoköyrijöitä olla. Mä olen ihan ok-palkkaisesta työstä hoitovapaalla, ja voin mennä tammikuusta töihin ennen uutta äitiyslomaa - jos raskautuisin. Mies etsii koko ajan töitä eikä ole nirso. Ja mitä tulee av:lla jakamiseen, ei täällä näytä mitään laaturajaa olevan.. T.ap

Minä olen 25, kärsin pahasta endometrioosista ja toinen munasarjoista ei toimi kunnolla, mutta silti en ole niin luottavainen etteikö raskaus saattaisi sattua kohdalle. Raskautuuhan sitä yli 45 vuotiaatkin, että tuohon ikään sinun on turha turvautua.

Kyllä omasta mielestäni on aika typerää ajatella että "hei mulla ei ole varaa ehkäisyyn (joka halvimmillaan maksaa kortsupaketin verran) niin suodaampa tähän maailmaan vielä yksi lapsi, vaikka nytkään ei rahat riitä elämiseen". Aikamoista leväperäisyyttä.

Vierailija
25/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ensimmäisen kuparikierukan ilmaiseksi, kun on synnyttänyt.

Minulla on neljä lasta, ja kävin tänä keväänä laitattamassa kuparikierukan terveyskeskuksessa. Eikä maksanut yhtään mitään.

Vierailija
26/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ensimmäisen kuparikierukan ilmaiseksi, kun on synnyttänyt. Minulla on neljä lasta, ja kävin tänä keväänä laitattamassa kuparikierukan terveyskeskuksessa. Eikä maksanut yhtään mitään.

Vierailija
27/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyinjektio maksaa n. 7e/3kk, siihen luulisi jokaisella olevan varaa. Ja se kierukka ei tosiaan ole läheskään joka kaupungissa ilmainen.

Vierailija
28/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mikä ap:n rahatilanne tulee olemaan tulevaisuudessa? Tosi selvännäkijäporukkaa täällä. Asiat kun tuppaavat järjestymään.

Vierailija
29/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaiseksi.

Vierailija
30/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette hae sossusta, jos siihen on oikeus? Silloin saisit esim. pillerit sossun maksamana.

Vierailija
31/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:

Vierailija
32/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä hintaiseen ehkäisyyn ei ole varaa?

Vierailija
33/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen kohta 1v. Enkä tietenkään luota ikään ehkäisykeinona, mutta korkea ikä yhdistettynä varmoihin päiviin, imetykseen, keskeytettyyn yhdyntään ja senkin harjoittaminen ehkä n.kerran vkossa on sellainen yhdistelmä, että jos raskaudun, lapsi on meille tarkoitettu. Sossusta ei haeta rahaa eikä mitään apua ihan periaatteesta. Asumme omistusasunnossa, vastike 200, lainaa ei nyt lyhennetä. Jos haluamme yhtään panostaa ruokaan, käteen ei jää ees kortsupaketin verran. Vauvan ruoka ei maksa ekaan 6kk mitään, jos imetys toimii. Ja joo, tämä köyhyys ei toivottavasti lopullista! T.ap