Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku kokematon asentanut itse laminaattia?

Vierailija
16.07.2012 |

Miten meni, menikö hermo? Millaisia työkaluja vaatii?

Vai onko vain helpointa palkata ammattilainen tekemään se homma? Vähän katselin niin jos ammattilaisen palkkaa saattaa se maksaa jopa 1000 euroa materiaalien lisäksi. APUA. Mutta onnistuuko sellaiselta joka ei ole ennen tehnyt?

Jos ottaa kaikista helpointa laminaattia? Onko sitten niiden listojen ja muiden asentelu helppoa?

Kyseessä on alle 60m2 asunto, joka olisi tarkoitus kokonaan laittaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aivan kädetön ilman ymmärrystä perusasioista häslää: tuloksena sekundaa.

Vierailija
2/4 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pieni tila. tee pohjatyöt kunnolla ja lue ohjeet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulta onnistui, n. 45 m2 listoituksineen viikon homma, sahasin käsin parvekkeella:-). Mutta tuosta on aikaa, nykyään on lukkoponttilaminaatti, mikä vain taitetaan paikalleen. Olin faijaa auttamassa, eli tein kaiken itse ja faija katsoi vierestä. 16m2 asensin 4tunnissa, kun oli neliön muotoinen huone ja sirkkeli.

Ensimäinen ja viimeinen rivi ovat hitaita. Kannattaa ostaa riittävän hyvää laminaattia, niin menee heittämälä paikalleen. Pyytäkää joku tuttu pariksi tunniksi apuun kun aloitatte, niin siitä se lähtee. Kannattaisiko vanhat listat hyödyntää? Ei ne lopulta niin paljoa näy ja ovat valmiina jiirissä ja mitoissa? Listoitus on yllättävän hidasta. Zemppiä projektiin ja varokaa sormia jos on sirkkeli käytössä ja kyselkää vielä rautakaupasta neuvoja, ei kuitenkaan kesäapulaiselta :-) !

Vierailija
4/4 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vielä paneutua asiaan ja erilaisiin laminaatteihin, että mitä on helpoin laittaa.