Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllättävä tieto toisesta

16.07.2012 |

Kaikkea voi tulla ilmi. Ainoana miehenä kotona pidettävissä juhlissa tuli ilmi, että vaimollani on suhde toiseen mieheen. Juhlissa ollut nainen lipsautti tiedon hieman nousuhumalassa ollessaan julki. Jäin pöydässä miettimään mitä oli tapahtunut ja siinä kaikkien naisten vähätellessä asiaa pohdin mitä teen? Itse uskollisena miehenä ja nykyään rauhallisena, poistuin paikalta ja olin jopa surullinen. Vaimo tuli väittämään ettei asia ole näin. Summatessani vuotta taakse päin ymmärsin asiaa enemmän. Vaimolla on ollut joitakin lyhyitä hetkiä poissa töiden päätyttyä ennenkuin oli tullut kotiin. Vaikka seksi ei ole ollut yhtä aktiivista kuin nuorempana, sitä on ollut tasaisesti ja molemmat ovat olleet tyydytettyjä. Nyt toista päivää asiaa mietittyä tuntuu melko pahalta. Olisiko teillä hyvää ratkaisua asiaan. Eli pettääkö vai antaako anteeksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sitä mitä itse haluat. Ilmeisesti vaimollesi on tullut hyvä olo siitä (ei kai hän muuten sitä olisi tehnyt)

Voisit sen hänelle suoda, mielestäni. Tietenkin jos pettäminen on ollut oire halveksinnasta tai jostain teidän parisuhteestä lähtöisin olevasta "ongelmasta" niin asiat pitäisi hoitaa joko avioerolla tai psykologilla.

Jos se oli "vain seksiä", niin tulevaisuudessa voit olla avoin vaimollesi että jos tapaat naisen jonka kanssa sinulla hyvä kemia niin mahdollisesti harkitsisit myös seksiä hänen kanssaan. Vaikka niin ei kävisi niin onhan se vapauttavaa varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla