Suhde avohoitopotilaan kanssa?
Usein kuulee sanottavan, et rakkaus ei katso ulkoisia puitteita ym samantapaista, ts.tärkeintä on et rakastaa.
Mut miten pitkälle tuollainen ajatusmalli on OK käytännössä?
Olen siis hieman ihastunut mieheen, jonka kanssa kemiat natsaa, samoja kiinnostuksenkohteita sekä seksi upeaa(samoja kiinnostuksenkohteita silläkin saralla).
Tässä on vain yksi iso mutta; mies on vieroitushoidossa, kärsii keskittymishäiriöstä, yrittänyt itsemurhaa, elämänhallinnassa muutenkin puutteita.
Kannatteeko tollasen kanssa ruveta sen enempää vehtaamaan? Etenkin ympäristön reaktiot pelottaa ja painostaa...
Saman katon alle en missään tapauksessa muutenkaan ole hinkumassa, eli ei sen puoleen mitään vaaraa..
Kommentit (23)
Haaveiletko perheestä/lapsista? Itse en tuollaisen miehen (keskittymis-, elämänhallintaongelmia jne) kanssa haluaisi perustaa perhettä. Onko sinulla "aikaa" jäädä kokeilemaan mitä suhteesta tulisi?
Eilen täällä oli monta ketjua, joissa naiset sättivät asperger/luuseri/mitälieongelmaisia miehiään. Sinä jo tiedät, että toinen ei ole ns. normikamaa. Ei se tuosta kummene, avohoidon tietäen vaan pahenee, eli älä odota, että kaveri ns. normalisoituu perheenisätasolle.
Miksi te naiset haalitte näitä reppanoita???
lisään tähän vielä että tuossa elämäntilanteessa (vieroitushoito kesken) ihmiset usein hakee itselleen "pelastajaa" parisuhteesta, vaikka tärkeää olisi päästä seisomaan ihan niille ikiomille jaloille. Tällaisesta suhteesta tulee helposti taakka sille toiselle, ja parisuhde muodostuu enemmän riippuvuussuhteeksi kuin tasaveroiseksi parisuhteeksi.
Tämä on kaikki tietysti yleistämistä ja jokainen tekee itse elämässään omat ratkaisunsa. Mieti kuitenkin tarkkaan omia motiivejasi, onko itselläsi mukana jotain romanttista haavetta siitä että autat toista ja teet sillä itsesi tärkeäksi, vai oletko todella lähdössä suhteeseen miehen itsensä takia?