Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tein abortin, nyt

Vierailija
30.01.2012 |

olen surullinen / vihainen. Huomaan että se on vaikuttanut itseeni. En ole kertonut asiasta muille kuin miehelle (tietty) ja sitten lääkäreille mikkä on ollu tässä mukana. Nyt huomaan että mua masentaa, en oikein jaksa. Miehestä ei ole juttu kaveriksi, en tiedä mitä tehdä.... On kaksi IHANAA lasta,mutta tuntuu vaan että ei jaksa. Ja kaikille kusipäille, että tiedän olen valintani tehnyt. Mieli ei vain tunnu sitä jaksavan...nytkin olen juonut 5 olutta, muuten en varmaan tänne murheitani purkaisikaan...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sul on varmasti sisäistä tuskaa ainakin tässä alkuvaiheessa... SE on iso juttu, vaikka toimenpiteenä ohitse nopeasti.

VOI :´/ ... *VirtuaaliHalaukset* Sulle

T: uskis

Vierailija
2/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap, hakeudu ihmeessä johonkin sellaseen tukiryhmään joita on abortin kokeneille. vertaistuki vois auttaa ja se, että pääsisit juttelemaan asiasta.

tosiasiahan on se, että abortti ei ole mikään ns pikkujuttu, vaan kyllä siinä on varmasti paljon psyykkeelle käsiteltävää surtavaa jne.

menneisyyttä ei toki voi muuttaa, mutta sen kanssa voi oppia siinä mielessä elämään, että kun sen käy tunnetasolla riittävän hyvin läpi jaksaa taas elämää eteenpäinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siksi, että haluan elää tasapainoista perhe-elämää, mutten ole varma voinko elää sitä mieheni kanssa. Tosin abortin tekeminen tarkoittaisi suhteenkin päättämistä, koska suhteen huonon laadun takiahan minä sen tekisin... Miehellä on alkoholiongelma, joka tosin pysyy kontrollissa mutta epävarmuutta on silti ilmassa :( en halua tai edes pysty huijaamaan itseäni ajatukseen, että lapsen synnyttyä kaikki on ihanaa ja mies 100% luotettava. Ääh..

Vierailija
5/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet abortin minkä takia tahansa. Minä AP en enään voi miettiä millä syillä oikeutin itseni TAPPAMAAN ihmisen alun. Kyllä minä ne muistan mitä mietein silloin ja nyt... Olin haaveillut kolmesta lapsesta nyt tuskin enään ikinä sitä kolmatta teen kun itse tiedän että se olisi meidän 4 lapsi... :,,,,( -ap

Vierailija
6/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Näillä eväillä on vain mentävä eteenpäin. Hae ihmeessä apua, ettet uuvu taakkasi alle täysin. Olet tehnyt päätöksen silloin niillä parhailla mahdollisilla perusteilla.

Vierailija
7/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ja päätös oli täysin selvä enkä ole asiaa sen jälkeen problematisoinut. Vauvoja nähdessäni ajattelen että onpa ihana ja söpö ja samalla että onpa kiva ettei mun enää tarvitse.

En ymmärrä miksi asiaa pitäisi vatvoa tai olla allapäin. Tämä on elämää ja kaikkea sattuu ja tapahtuu, ei niitä voi märehtimän jäädä

Vierailija
8/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti miehen painostuksesta ja terveydellisistä syistä. En käsitä miten olen edes joutunut tähän tilanteeseen. Teininäkin aina huolehdin ehkäisystä. Abortista kolme vuotta ja edelleen tosi paljon vaikeita aikoja. Ituprojektista minulla huonoja kokemuksia. Kenellekään en kehtaa mennä puhumaan. Itsepähän olen mokannut.

Vierailija
9/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vauva mikään esine ole jonka voi palauttaa kauppaan kun mieli muuttuu.