Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah hah, siitäs sai eksäni vampannut pikkupimu XD

Vierailija
15.07.2012 |

Eksäni ja minä olimme olleet toista vuotta asumuserossa. Mies tarjosi minulle sormusta, en sitä ottanut. Pian hän aloittikin laastarisuhteen nuoremman naisen kanssa, joka oli aluksi niin riemuissaan saadessaan tämän helmen "jättämään perheensä" kuten hän itse uskoi tapahtuneen.

No, nyt on rouva kusessa miehensä kanssa. Ajan myötä on valjennut, millaisen kaverin hän oikein nappasikaan. Eroaminen ei ole enää pikkujuttu, sillä lapsiakin on kuvioissa.

Sitä niittää, mitä kylvää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässäkin ole ollut se kuvio, että mies on mokannut ja sitten vakuuttanut ap:lle suurta rakkauttaan ja sitoutumistaan perheeseensä, sormustakin on tarjonnut. Ap on tajunnut, että nyt mennään liian lujaa, kun mies on todennäköisesti jo väläytellyt oikeita karvojaan ja sanoo, että edetään tässä nyt ihan hissukseen, perhe on tärkein,

Mies on sitten parissa viikossa vampannut toisen, paukauttanut melkein siltä seisomalta naimisiin ja saanut lapset aivan sekaisin tilanteesta esittelemällä tuntematonta äitipuolena. Ehkäpä vielä lapsille ilkkunut, että äitinnepä ei huolinut sormusta mutta kyllä minulla on vientiä. Tiedän tämänkaltaisen tilanteen ystäväni kohdalla.

On se vaan aikamoinen fiilis, kun puurrat lasten hyvinvoinnin eteen ja yrität olla välittämättä loukatuksi tulemisen tunteista ja ehkä miehen suvun ja yhteisten ystävienkin hämmästelyistä, että kannattiko nyt se sormus jättää ottamatta tms. Ja sitten mies pettää jälleen ja pyörittää omaa kuviotaan (niin kuin pettäjät aina) ja ihan yllättäen ap on aivan toisessa valossa suvun, ystävien ja pikkupimunkin silmissä. Kaikki näkevät, mitä mies on miehiään.

Kyllä, voimaannuttava tunne varmasti. Tsemppiä ap:lle ja onnittelut.

Vierailija
22/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan normaalia on ajatella, että olet erotuisen ilkeä ja katkera ex, aloituksesta tms muustakaan ei käy ilmi mitään, mikä oikeuttaisi vahingonilosi, sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuskelee, ettei mennyt naimisiin ex-poikaystävänsä kanssa, mutta oli niin ääliö, että väänsi lapsia tämän kanssa. *repee*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi