Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah hah, siitäs sai eksäni vampannut pikkupimu XD

Vierailija
15.07.2012 |

Eksäni ja minä olimme olleet toista vuotta asumuserossa. Mies tarjosi minulle sormusta, en sitä ottanut. Pian hän aloittikin laastarisuhteen nuoremman naisen kanssa, joka oli aluksi niin riemuissaan saadessaan tämän helmen "jättämään perheensä" kuten hän itse uskoi tapahtuneen.

No, nyt on rouva kusessa miehensä kanssa. Ajan myötä on valjennut, millaisen kaverin hän oikein nappasikaan. Eroaminen ei ole enää pikkujuttu, sillä lapsiakin on kuvioissa.

Sitä niittää, mitä kylvää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte eronneet, etkä halunnut miestä. Silti olet noin mustasukkainen ja katkera miehen uudelle naiselle! Erikoista...

Vierailija
2/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä itse ja olet vahingoniloinen? Eihänhän edes vienyt sinulta miestä, koska olitte jo asumuserossa. Teidänhän saattaisi olla terapeuttista haukkua miestä yhdessä ja vertailla kokemuksianne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei exäsi sinulle enää kelvannut, niin miksei hän olisi saanut aloittaa uutta suhdetta "pimun" kanssa? Oletko kuitenkin vähän katkera?

Vierailija
4/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä henkilöt vain pamauttivat suoraa päätä naimisiin ehtimättä tutustua toisiinsa. Kuvio oli vain niin absurdi, etten voi olla nauramatta, kun kosahti lopulta molempien nilkkaan.

Ap

Vierailija
5/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni huomattavasti terveempi suhde meneillään. Onneksi olen ollut vahva ja rohkea.

Ap

Vierailija
6/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset suhteet kestä...

Vierailija
7/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen ollut vahva ja rohkea.

Ap

mulle tulee "vahvuudesta" ja "rohkeudesta" mieleen jotain ihan muuta kuin vahingoniloinen raakkuminen vuosien päästä jos joku on ollut yhtä tyhmä kuin itse.

Vierailija
8/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä henkilöt vain pamauttivat suoraa päätä naimisiin ehtimättä tutustua toisiinsa. Kuvio oli vain niin absurdi, etten voi olla nauramatta, kun kosahti lopulta molempien nilkkaan.

Ap

Itsehän kieltäydyit menemästä exäsi kanssa naimisiin. Syytä tasan tarkkaan nyt vain itseäsi ja niele katkeruutesi.

Vierailija
9/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et tunne koko tarinaa.

Tämä on minulle myös oikein voimaannuttavaa ;)

Ap

Vierailija
10/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän voi olla kovin tosissaan. Hyvä provo sen takia, että tämä on niin absurdi. Ja vielä tuo mystinen "et tunne koko tarinaa". Ihana :)

Vierailija
11/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne enää sulle kuulu varsinkaan kun ette ole olleet edes naimisissa, vai ymmärsinkö oikein?

Vierailija
12/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän kieltäydyit menemästä exäsi kanssa naimisiin. Syytä tasan tarkkaan nyt vain itseäsi ja niele katkeruutesi.

Katsos, kun asiat voivat olla varsin jännittäviä silloin, kun mies on Törppö :D Omien valintojeni takana seison edelleen selkä suorassa. Aikanaan tein parhaani perheemme eteen, mutta olen myös onnellinen, etten yrittänyt ymmärtää liikaa vaan tajusin lähteä ajoissa.

Voisia nyksälle plus seuraavalla typykälle, joka tähän velikultaan seuraavaksi haksahtaa :D

Ap

Vierailija
13/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän voi olla kovin tosissaan. Hyvä provo sen takia, että tämä on niin absurdi. Ja vielä tuo mystinen "et tunne koko tarinaa". Ihana :)

kanssa meinasi mennä sidukat väärään kurkkuun tuon "voimaannuttavan" kohdalla... ;) Jatka ihmeessä, ap, jotain hauskaa tähänkin sateiseen iltaan!

Vierailija
14/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi hänen tekemisensä vaikuttavat meidänkin elämäämme. Toki pitkän päälle toivon hänen löytävän rauhan, sillä se on myös lasten etu (joilla on kaikki suht hyvin jo nyt).

Ap

Vierailija
15/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
16/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tiedetä, mitä kamalaa se mies on tehnyt. Mutta vaikka sen nyt kertoisitkin, vaikutat itsekin edelleen suht yksinkertaiselta.

Vierailija
17/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka sen nyt kertoisitkin, vaikutat itsekin edelleen suht yksinkertaiselta.

*se tunne, kun asiat loksahtavat kohdalleen*

Ap

P.S. Kippis kaikille, jotka ovat joutuneet selvittelemään miehen jättämää sotkua & pitäneet päänsä pinnalla!

Vierailija
18/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla olis oikeasti vaikeaa elämää takanasi eksän kanssa, et kokisi tätä riemua, ellet ole... liian epävakaa tai vain ilkeä. Ei kukaan kaltoinkohdeltu toivo samaa toiselle.

Sitäpaitsi vahingonilosi tulee olemaan yllättävän lyhytikäistä, mutta nauti siitä, kun se kerran tuntuu noin hyvälle.

Vierailija
19/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne ukot huijaa niitä pikkupimuja.

Mielestäni syypää on aina se parisuhteessa (perheellinen) oleva. Ei ne pikkupimut!

Vierailija
20/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla olis oikeasti vaikeaa elämää takanasi eksän kanssa, et kokisi tätä riemua, ellet ole... liian epävakaa tai vain ilkeä. Ei kukaan kaltoinkohdeltu toivo samaa toiselle.

Sitäpaitsi vahingonilosi tulee olemaan yllättävän lyhytikäistä, mutta nauti siitä, kun se kerran tuntuu noin hyvälle.

ja oikeus kyllä voittaa - jokaiselle ansionsa mukaan. En toivo pahaa muille; olkoot tämä myös heidän kasvutarinansa, josta ottavat opiksi...

Todellakin kaiken kokemani jälkeen sallin itseni olla huojentunut ja iloinen. Ansaitsen sen siinä kuin muutkin ?

Vastakysymyksenä - retorisena sellaisena vain - mitä se kertoo teistä, jotka yritätte latistaa tällaisia kokenutta ihmistä?

Nyt sammutan koneen ja lähden lenkille. Tänään jaksan juosta pitkään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme