Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ehkäisykapseli

Vierailija
15.07.2012 |

tämä on nyt hieman hankala selittää, mutta yritetään. Minulla on siis ollut viisi vuotta ehkäisykapseli, eli siis tehot loppumassa. menkat tullu aina säännöllisesti, vaan nyt ovat pahasti myöhässä ja muutoinkin olisi raskauden "oireita". Testin tein ja se näytti negatiivistä. onko siis mahdollista että tämä kapseli vaikuttaisi testin tulokseen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa stressaat. On normaalia, että keholla kestää jonkin aikaa tottua kapseliin. Vaikka olisitkin aikaisemmin syönyt vastaavaa hormonia sisältäviä pillereitä, esim. minipillereitä, on jokaisessa tuotteessa kuitenkin pieniä eroavaisuuksia ainesosissa ja hormoonien määrissä, jolloin elinmistölle täytyy antaa aikaa sopeutua. Mulle ainakin kapselin laittanut hoitsu sanoi, että teho kestää 3 vuotta, vaikka painoinkin 75 kg. Nyt on ollut 1,5 v ja ajoittaisia näppylöitä lukuunottamatta sivuoireita on ollut vähän. Silloin tällöin kun kuukautisten kuuluisi normaalisti tulla, saattaa olla alavatsakipuja tai pientä päänsärkyä. Sivuoireita kuitenkin minulla on ollut huomattavasti vähemmän kaikkiin muihin kokeilemiini hormonaalisiin ehkäisymenetelmiin verrattuna (useita eri e-pilleri merkkejä ja minipillereitä kokeilleena...). Ehkäisykapseli sopii lisäksi meille migreenistä kärsiville todella hyvin. Suosittelen ainakin kokeilemaan. Pidemmän päälle tulee paljon halvemmaksi ja sen voi aina ottaa pois, jos tuntuu, ettei se sovikkaan juuri sinulle.

Vierailija
2/2 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei mulla ei ole paljon kokemusta yhtään mulla vasta noin puoli vuotta ollu tämä 5 v ehkäsykapseli. Mulle sanottiin et on varmin keino ehkäsyyn, mutta itsellänkin tullut vähän raskauden oireita ja olen lukenu netistä, että jos painaa yli 70 nii teho heikentyisi.

Ja ehkäsykapselilla on kyllä sama prosenttimäärä, kun ehkäsypillereissä nii en tiedä oikein mitä uskoa.

Mutta olen kumminkin päättäny ottaa sen pois ja vaihtaa ehkäsypillereihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi