Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen tilanne tyttöystävän kanssa

Vierailija
10.06.2008 |

Minä ja tyttöystäväni olemme seurustelleet nyt melkein 2 vuotta. Hän teki alusta asti selväksi, että saattaa pettää. Myöhemmin kuitenkin lupasi minulle, ettei petä. No, hän on nyt kuitenkin useampaan otteeseen pettänyt. Ihan yhden panon juttuja, ja on jälkeenpäin itkien kertonut. Minun on vaikea luottaa enää. Tiedän, että luultavasti jatkaa pettämistä, eikä seperiaatteessa ole minulle mikään iso juttu, mutta silti mielessä aina pyörii että onkohan hän nytkin jonkun toisen naisen luona.

Yritin puhua hänelle asiasta, että olen tulut mustasukkaiseksi pienistäkin asioista, ja on vaikea enää luottaa. Hän sanoi tylysti " Miten sä viäläin jaksat" Koita ny vittu jo unohtaa" No, minä koitin unohtaa, ja ajanmyötä tilanne onkin helpottunut. Viime viikonloppuna hän oli siskollaan käymässä toisella paikkakunnalla, ja minä olin juhlimassa kavereideni kanssa täällä. Hän soitti minulle umpi kännissä illalla ja kertoi, että on ettänyt taas. Puhelun jälkeen minäkin sitten eksyin toisen naisen sänkyyn kännissä. Kerroin tietysti tyttystvälleni asiasta. Hän on nyt sitten todella vihainen, pettynyt, eikä voi antaa anteeksi. Ymmärrän, että tein väärin, mutta en ymmärrä hänen reaktiotaan, kun ottaa huomioon, kuinka monta kertaa hän on minua pettänyt, ja sillä ei ole hänen mielestään ollut mitään merkitystä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokee tekonsa riipaksi elämälleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän