Mitä ihmettä sitä laittaisi päällensä 13h lennolle??
En kuitenkaan haluaisi ihan "rönttösissä" matkustaa eli ulkonäölläkin on minulle väliä..
Kommentit (13)
siistit caprit, paita ja mahdollisesti joku puuvillatakki jos koneessa on kylmä. Tai sopiva bleiseri. Jalkoihin sandaalit.
Sinähän voit vaihtaa tarvittaessa vaatteet vaikka Hki-Vantaalla, ja työntää liiat matkalaukkuun, jos siis Suomessa on lähtöaikana liian kylmä kevyelle vaatetukselle.
nimim. kokemusta on.
13 tunnin päästä, joten jotain mahdollisimman mukavaa vaan
Verkkarit eivät ole ainoa olovaate. Itse matkustin Aasiaan jokunen viikko sitten siten, että mulla oli siisti trikookankainen mekko ja mustat legginssit (leggareiden vihaaja voi toki laittaa sukkahousut) sekä ballerinat lähteissä ja mukana olkalaukussa kevyt mutta lämmin kietaisuneule (koneessa olikin TOSI kylmä!).
Kun pääsimme kohteeseemme, kävin jo lentokoneen vessassa vetäisemässä legginssit pois ja neuleen tietty taittelin olkalaukkuun, ja voila, olin mukavassa trikoomekossani ja ballerinoissa hellevalmis.
Kannattaa panostaa materiaaleihin, jotka eivät rypisty tai joissa pieni ryppyisyys ei haittaa (esim. juuri laadukas trikoo). Hameen ohella esim. siisti "jumpsuit" on kätevä ja tällä hetkellä trendikäs matka-asu, jonka voi yhdistää riisuttavaan neuleeseen.
jonkun pitemmän tunikan tyyppisen paitaratkaisun, LENTOSUKATja jotain lämmintä harteille.
Mahdollisimman mukavaa päälle. Kuten joku sanoikin, tuskin sitä aivan mahottoman freesiltä muutenkaan näyttää pitkän lennon jälkeen.
Minne matka? :)
Kai teillä edes lentosukat on?
Vai meneekö ulkonäkö terveyden edelle?
Kai teillä edes lentosukat on?
Vai meneekö ulkonäkö terveyden edelle?
ja noita 13 tunnin lentoja ilman vaihtoja olen muutaman tehnyt. Ulkonäöllä sinänsä ei ole mulle juurikaan väliä, reissussa rähjääntyy joka tapauksessa. Viimeksi lähdin matkakohteessa lentokenttäbussiin suoraan rannalta, bikinit jäi alle, päälle laitoin jonkun mekon.
mielestäsi pitää olla; miksei saa laittaa ballerinojen kanssa? - Ja joo, oli mulla lentosukatkin olkalaukussa: rullasin yöksi jalkaan ja aamulla jalasta pois. Ja en muuten pitänyt kenkiä muutenkaan jalassa lennon aikana muuta kuin vessassa käydessäni tai muuten paikalta noustessani; ne minä potkin noin pitkällä lennolla jalasta pois ja penkin alle istuessani.
t. Se ballerinoissa matkustanut
Ja ne täytyy pitää koko lennon ajan jalassa, muuten niistä on enemmän haittaa kun hyötyä.
Vaihtoehtona tukevat kengät, joita ei riisuta.
En ole ikinä moisia osatnut, mitä värejä niitä on?
Ostin eilen juuri matkaa ajatellen pari trikoista kauniisti laskeutuvaa kapeata mekkoa, hieman A-linjaista mutta vain hieman, jos laittais niistä toisen..tosin täällä kotimaassa on pakkaskelit kun lähdemme mutta voishan ne vaihtaa lentokentälläkin..
ap
Paljonko olet valmis niihin sijoittamaan?
ap
Paljonko olet valmis niihin sijoittamaan?
T-paita ja farkut ja sitten joku lämmin huppari tai fleece takki.
Vapaa-ajan kenkiä käytän eli lenkkarityyppiset.
on monesti vilpoisaa ja vetoista. Sellaiset kengät mitkä onhelppo riisua pois jalasta ja sujauttaa takaisin kun menet vessaan.