Miten uusi ihastus vaikuttanut omaan parisuhteeseen?
Pieni gallup aiheesta ulkopuolisen ihastuksen vaikutus omaan parisuhteeseen. Jos ihastus on sitä luokkaa, että siitä annetaan jo ymmärtää ihastuksen kohteellekin. Millaisia kokemuksia teillä?
Itselläni on joka kerta oma suhde natissut liitoksistaan ja seksi kumppanin kanssa vähentynyt, vaikkakin seksi on toki ollut mielessä 24/7.
Kommentit (10)
suhdettanne?
Ymmärrän kyllä tuon puolen, että seksi kelpaa, mutta mä en suorastaan voi ajatellakaan omaa miestäni kun olen ihastunut toiseen. Tai joudun vastaavasti harrastamaan seksiä jotenkin ilman tunteita, ajattelematta mitään. Kuinka kovasti sitten olet ihastunut noissa tilanteissa?
ap
oman ukon kanssa parantunut koska olen ollut niin kiimoissani...
voimakkaan ihastuksen aikana oli ristiriitaisita tuntemuksia (välillä oma mies himotti, välillä ällötti), tuli kriisi ollako vai eikö olla suhteessa (tähän ihastukseen ei ollut mahdollisuuksia mutta oma muu kriisi päällä), mutta jälkeenpäin parani suhde... ehkä tajusin, että ihastuksenikin oli vain tavallinen ihminen niin kuin kaikki muutkin, ja ettei mua kukaan tämän onnellisemmaksi tekisi. Olen alkanut pitää miehestäni sellaisena kuin hän on, ennen yritin muuttaa häntä.
Outoa. Todella outoa. Sä annat kiimoissasi kelle vaan?
se voi mennä myös noin. Ihmettelen silti, että kuinka voi panna ilman tunteita ja ajatuksia, tai täytyykö ihmisen olla jotenkin tunnekylmä että kykenee tuollaiseen.
Olen myös kokenut omassa suhteessani sen, että mies vetäytyi mieluuummin omiin juttuihinsa iltaisin kuin harrasti seksiä kanssani, kun jälkikäteen tunnusti olleensa ihastunut toiseen. Varmaan hoiteli mieluummin itsensä toista naista ajatellen, ja ymmärrän kyllä toiminnan.
ap
Voihan tunteita, positiivisiakin, olla omaa puolisoa kohtaan, vaikka olisi ihastunut toiseen.
Voihan rakastaa useampaa lastakin samaan aikaan, miksi ei miestä?
Outoa. Todella outoa. Sä annat kiimoissasi kelle vaan?
se voi mennä myös noin. Ihmettelen silti, että kuinka voi panna ilman tunteita ja ajatuksia, tai täytyykö ihmisen olla jotenkin tunnekylmä että kykenee tuollaiseen.
Olen myös kokenut omassa suhteessani sen, että mies vetäytyi mieluuummin omiin juttuihinsa iltaisin kuin harrasti seksiä kanssani, kun jälkikäteen tunnusti olleensa ihastunut toiseen. Varmaan hoiteli mieluummin itsensä toista naista ajatellen, ja ymmärrän kyllä toiminnan.
ap
kun en ole eroamassa omasta miehestäni, niin tilanne on vain parantunut ja seksielämäkin kokenut uuden tulemisen :)
Voihan tunteita, positiivisiakin, olla omaa puolisoa kohtaan, vaikka olisi ihastunut toiseen.
Voihan rakastaa useampaa lastakin samaan aikaan, miksi ei miestä?
että olen suoranaisessa kiimassa, niin ei mun päässä ole silloin kuin se yksi mies jota himoitsen, ja muut on kyllä sangen vähäpätöisiä. Joku kumma yksiavioisuus vissiin vaivaa.
Mutta siis pieni ihastumisenpoikanen voisi varmaan parantaakin suhdetta, jos se on kunnossa muuten. Toisi hehkeän seksikkään olon ym. Mutta sellainen jalat alta -ihastus.. en voi ymmärtää, miten omaa miestään voisi silloin haluta entistä enemmän. Että ehkä tässä on kyse myös ihastuksen tasosta. Kun haluan valtavasti jotain tiettyä miestä, tuntuisi henkisesti epämiellyttävältä sekstailla toisen miehen kanssa. Fyysisesti kyllä voi olla laadukastakin, kun itsellä hormonit hyrrää.
ap
varsinaista yksiavioisuutta tuo. ;)