Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhoon tuomittu suhde ja seksin kaipuu

Vierailija
21.08.2012 |

Olen kolmisen kuukautta ollut enemmän tai vähemmän seksisuhteessa miehen kanssa, joka kovasti puhuu haluavansa parisuhteen, muttei kuitenkaan teoillansa anna ymmärtää näin ikinä käyvän. Olen ollut ihan tyytyväinen tähän asti, saan läheisyyttä ja seksiä ja samalla vapauden.

Nyt kuitenkin olemme tunteneet toisemme jo sen verran pitkään, että olen huomannut ihastuvani mieheen. Eli suhde ei tunnukaan enää niin helpolta ja kivalta.

Pitäisi varmaan lopettaa koko juttu ennenkuin pää hajoaa. Mutta samalla harmittaa tuo seksin loppuminen. En haluaisi mitään panoseuraa baaristakaan etsiä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, asiasta kirjoittaminen taisi auttaa päätöksenteossa.

Surettaa kyllä.

ap

Vierailija
2/18 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tällaisessa puolisuhteessa voi kauaa roikkua :/. ap

Joka päivä haluan lopettaa suhteen ja samalla tiedän, etten halua olla ilman miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä haluan lopettaa suhteen ja samalla tiedän, etten halua olla ilman miestä.

nyt yritän kerätä rohkeutta ja motivaatiota suhteen lopettamiseen. En vaan halua tällaista. En vaan tiedä miten ottaa asia puheeksi, miten ihmeessä olenkin tällainen nössykkä?! Temppiä sinullekin!

ap

Vierailija
4/18 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut yli kaksi vuotta, että mies ottaisi tämän suhteen vakavasti. Edelleen roikun, kun en halua lopettaakaan...

Vierailija
5/18 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, voihan sen elämänsä noinkin kuluttaa

Vierailija
6/18 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luopua seksistä siksi hetkeksi, että löytyy mies, jolla on muutakin annettavaa - ja vielä parempaa seksiäkin.

Vierailija
7/18 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luopua seksistä siksi hetkeksi, että löytyy mies, jolla on muutakin annettavaa - ja vielä parempaa seksiäkin.

Vierailija
8/18 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voinhan pitää yllä tätä suhdetta kunnes tapaan miehen, joka on minulle kaikella tapaa sopiva.

ap

Vierailija
9/18 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voinhan pitää yllä tätä suhdetta kunnes tapaan miehen, joka on minulle kaikella tapaa sopiva. ap

miestä. Mutta se saa vaan pään sekaisin. Pian sulla on kaksi miestä, joista pidät molemmista, etkä halua luopua kummastakaan.

T. se, joka on pari vuotta roikkunut samanlaisessa suhteessa

Vierailija
10/18 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voinhan pitää yllä tätä suhdetta kunnes tapaan miehen, joka on minulle kaikella tapaa sopiva. ap

miestä. Mutta se saa vaan pään sekaisin. Pian sulla on kaksi miestä, joista pidät molemmista, etkä halua luopua kummastakaan. T. se, joka on pari vuotta roikkunut samanlaisessa suhteessa

sitäpaitsi onhan se sille varamiehelle aika ikävä temppu.

Vierailija
11/18 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekoja mieheltä odotat? Kerro tunteistasi ja sano, että parempi lopettaa tässä vaiheessa, jos jutusta ei tule mitään panemista kummempaa. Turha jäädä seksin takia roikkumaan.

Vierailija
12/18 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan siis enemmän aikaa ja vaivaa suhteellemme. Olen asiasta keskustellut, snoo ettei hae minusta vain seksiä mutta siltä minusta kuitenkin alkaa tuntumaan. Tai ainakaan en saa suhteelta enää sitä mitä kaipaan.

Kai se on vaan otettva asia jälleen puheeksi ja lopetettava suhde, tuskin mies muuttuu.

ap

Vierailija
13/18 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja jos et tee mitään, niin miten odotat asioiden sujuvan jatkossa. Olet miehelle äksy, jos hän ei käyttäydy, kuten odotat, mutta hän ei ole luvannut sinulle mitään? Olet mustasukkainen mutta hän ei taaskaan ole luvannut sinulle mitään? Tuollaiseen kuvioonko mielit?

Mitäpä jos mies vaan tietää, että ei halua seurustella kanssasi?

Vierailija
14/18 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i

[/quote]

olen vaan toivottoman huono lopettamaan suhdetta, sillä pidän miehestä ja kaipaan läheisyyttä ja seksiä. Kai jotenkin ajattelen, että tyhjää parempi tämäkin.

ap

Vierailija
15/18 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i

olen vaan toivottoman huono lopettamaan suhdetta, sillä pidän miehestä ja kaipaan läheisyyttä ja seksiä. Kai jotenkin ajattelen, että tyhjää parempi tämäkin.

ap

Väsytystaktiikka on hyvä. Roikut siinä jonkin aikaa, ja kun oikeasti huomaat, että tämä ei tee sielullesi hyvää niin saat jossain vaiheessa kimmokkeen lähteä siitä. Toivottavasti.

Vierailija
16/18 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tällaisessa puolisuhteessa voi kauaa roikkua :/.

ap

Vierailija
17/18 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jututtaa miestä itsellesi tärkeistä asioista. Jos häntä ei kiinnosta tai hän on muuten eri taajuudella, ehkä voi sitten päätyä helpommin siihen, että tämä mies ei ole minua varten (vaikka nyt kuinka seksi pelaa).

Toisaalta - onhan sekin mahdollista, että tunnet miestä ja olet päätellyt, että hän olisi unelmamiehesi, mies vaan ei tunne samoin.

Vierailija
18/18 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jo siksikin tämä tuntuu tuhoon tuomitulta. Mutta nautin hänen seurastaan ja läheisyydestään, odotan tapaamisiamme ja hänen yhteydenottojaan. Samalla tiedän, ettei tästä ikinä tule mitään.

Ensimmäistä kertaa olen tällaisessa suhteessa, aiemmat suhteet ovat olleet alusta asti vakavia ja pitkäkestoisia, tai sitten karisseet muutaman viikon jälkeen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme