Minkä ikäisenä ja kenelle menetit neitsyytesi?
Kommentit (47)
rakkaalle aviomiehelleni joka tossa vieressä köllöttää :) nyt olen 22 ja hän 26.
minul meni neitsyys raiskauksen uhrina kun olin 13.voi kuinka olenkaan toivonut et olisi neitsyyden toisella tavalla menettänyt
Ja tuosta tapahtumasta kesti noin 9 vuotta naimisiin menoon.
minäkin. Luulin, että olin tosi myöhässä, mutta niinhän sitä nuorena ajatteli, että KAIKKI on jo kokenut KAIKEN, piatsi MINÄ...
Kyseessä oli pitkäaikainen nettikeskustelututtu toiselta puolelta suomea. Varmaan vuosi oltiin juteltu päivittäin. Loppuajasta tiedettiin, että tuskin tullaan koskaan näkemään, mutta sitten poika tekikin muusta syystä pakollisen reissun etelä-suomeen ja matkalla tuli luokseni ja sen kolme päviää oltiin kuin seurusteleva pariskunta. Neitsyys meni, ja ehkä tälle minua hieman vanhemmalle pojalle kokemus ei ollut ihan niiiiiin hieno, kuin itselle. Homma kuivi tottakai kasaan pikkuhiljaa ja yhteydenpito lopetettiin. Olin tosi surullinen, mutten ikinä oo katunut :)
Yli 20 vuotta vanhempi mies, suhde kesti vuosia.
Poikaystävälle. Mentiin naimisiin ja ollaan edelleen...
ja yhdelle miehelle jonka olin just tavannu.. Ei harmita mutta olishan sitä tietty voinu vielä odottaakin. Ehkä oli vaan kiire päästä neitsyydestä eroon!
Paras ystäväni oli juuri pettänyt minut ja päätin tappaa itseni. Neitsyenä en kuitenkaan halnnut tästä maailmasta lähtä ja niinpä menin ravintolaan ihan vain tarkoituksena löytää joku, joka voisi auttaa asiassa. Ja löytyihän sieltä.
Kaksi viikkoa myöhemmin tapasin nykyisen mieheni. Muita seksisuhteita minulla ei olekaan. Tapahtui lähes 29v sitten.
Nykyiselle aviomiehelleni. Hän ei vieläkään usko, että asia on niin. Pistäkää paremmaksi!
pojalle, jonka olin tavannut samana päivänä. Mentiin myöhemmin naimisiin ja ollaan erottukin jo. Hävetti, miten "vanha neitsyt" olin ja kavereitani paljon kokemattomampi. Niinpä olin päättänyt, että käytän hyväkseni ekan mahdollisuuden. Nyt ajatellen en ehkä ollutkaan ainoa 16-vuotias neitsyt :)
15-vuotiaana silloiselle ensimmäiselle poikaystävälleni. Hän oli silloin 17. Olimme 3 vuotta yhdessä.
Ensimmäiselle oikealle poikaystävälleni, joka oli teekkari, joten vappu oli hänelle suuri juhlapäivä. Jäi hyvät muistot molemmille. Siinä oli kaikki kohdallaan.
seurusteltiin hetki ja olin kyllä tosi rakastunut, petti mua sitten mun parhaan kaverin kanssa ja se olikin sitten siinä
Yritystä oli ihanan poikakaverin kanssa kerran, mutta ei onnistunut. Se harmittaa edelleen.