Minkä ikäisenä ja kenelle menetit neitsyytesi?
Kommentit (47)
26-vuotiaana vastavihitylle aviomiehelleni.
Olin 13v ja 28-vuotiaalle miehelle joka oli laivalla omissa polttareissaan tuleva vaimo ja oma lapsi kotona.
Nyt kun olet itse 24v ja mies 28v, ajattelen vielä järkyttyneempänä asiaa. Että mieheni menisi 13vuotiasta LASTA....en voi sanoa sitä sanaa lauseessa jossa on sana: lapsi...
Otin Väksyltä suihin. Sitä tein sit lopulta 3 vuotta eri poikaystävilleni ennenkuin uskalsin ottaa pilliin sisään, ja se mies oli 42 vuotias.
Otin Väksyltä suihin. Sitä tein sit lopulta 3 vuotta eri poikaystävilleni ennenkuin uskalsin ottaa pilliin sisään, ja se mies oli 42 vuotias.
Itelunnoöin Väksyn kanssa 1998-2000. Tykkäsi kun munaa imettiin.
ja 40v ikäiselle pedofiilille jonka nimeä en edes halua muistaa.
20 vuotta sitten avomiehelleni, jonka kanssa ollaan edelleen yhdessä :)
Nykyiselle aviomiehelleni. Hän ei vieläkään usko, että asia on niin. Pistäkää paremmaksi!
vaikka puhkaisi mmenkalvoi ja tuli verta... aika outo mies sulla.
aviomiehelleni :) Siis ihan hääyönä. Oli kivaa
29-vuotiaana nykyiselle miehelleni. Pian täytän 35v.
ja parempi vaieta iäksi siitä, kenelle. (hyi)
valitettavasti jäi muut kokeilematta. Hänellä vastaavasti sama tilanne.
Kaverini, johon olin pikkuisen ihastunut, sanoi, että hän haluaa olla mun ensimmäiseni. Hän oli 19. Hän odotti, että mä en ole enää sakkolihaa eli 16-vuotissynttäreihini. Mä muistan vieläkin, miten mua jännitti ihan hirveästi. Me olemme ystäviä edelleen.
Oli joku ruotsalainen merimies (laivaston tyyppejä).
Kaverini, johon olin pikkuisen ihastunut, sanoi, että hän haluaa olla mun ensimmäiseni. Hän oli 19. Hän odotti, että mä en ole enää sakkolihaa eli 16-vuotissynttäreihini. Mä muistan vieläkin, miten mua jännitti ihan hirveästi. Me olemme ystäviä edelleen.
silloiselle poikaystävälleni Antille.
Ei ollut kovin hääppöistä, mutta poositiivista oli se, että olin selövinpäin enkä ole joutunut katumaan, vaikka miesmakuni onkin noista ajoista parantunut.
MARCOLLE :(