Miesystävä uhkaa jättää mut jos en käytä ehkäisynä e-pillereitä vaan kortsua!
Eli siis että käytettäisiin vain kortsua. En voi käyttää e-pillereitä lääkärin suosituksesta koska olen kerran saanut niiden käytöstä keuhkoveritulpan ja meinasin kuolla siihen.
Miesystävä on kuitenkin aivan kypsänä kortsuihin ja nyt sanoi mulle että jos en hae pillereitä niin meidän suhde saa päättyä tähän. Hän tietää että ne voi olla mulle hengenvaarallisia mutta sanoo että kuolee itse "vitutukseen" kortsujen vuoksi. Ymmärrän että kortsut ärsyttävät mut en ymmärrä että hän voisi vaarantaa terveyteni ehkäisyn vuoksi :(
Kommentit (44)
Ei ole todellista, että ei muka olisi muita ehkäisyvaihtoehtoja.
Jo 1970-luvulla käytettiin kierukoita synnyttämättömilläkin. Miten se on mahdollista, että ei enää onnistu?
Eikö enää myydä sellaisia ehkäisyvaahtoja, joita oli olemassa entiseen aikaan? Kyllä ehkäisyvälinevalikoima taisi olla sittenkin parhaimmillaan vuosikymmeniä sitten. Niiden ansiosta minunkin esikoinen syntyi vasta 1990-luvulla eikä silloinkaan ehkäisyn puutteen vuoksi.
Aloittajan kannattaa nyt ihan tarkkaan ajatella, onko nykyinen miesystävä sen arvoinen, että hänen vuokseen kannattaa menettää joko oma tai lapsen henki. Eli saada itse veritulpan tai abortoida lapsen.
Eli siis että käytettäisiin vain kortsua. En voi käyttää e-pillereitä lääkärin suosituksesta koska olen kerran saanut niiden käytöstä keuhkoveritulpan ja meinasin kuolla siihen.
Miesystävä on kuitenkin aivan kypsänä kortsuihin ja nyt sanoi mulle että jos en hae pillereitä niin meidän suhde saa päättyä tähän. Hän tietää että ne voi olla mulle hengenvaarallisia mutta sanoo että kuolee itse "vitutukseen" kortsujen vuoksi. Ymmärrän että kortsut ärsyttävät mut en ymmärrä että hän voisi vaarantaa terveyteni ehkäisyn vuoksi :(
ja ap itse? Jotain todella paskamaista tässä on taustalla.
Ap, luottamus ei ikinä tule toimimaan teidän suhteessa. Ei huolenpito. Sinun henkesi on halvempi kuin hänen panemisen paljaalla nautintonsa. Mikään ei voi toimia noilta pohjilta, ellet ole valmis alistumaan kaikessa hänelle. Aika ei auta, jos mies ei näe ongelmaa itsessään.
AP jo kommentoikin minipillereitä. Itsellä ainakin minipillerit aiheuttivat järkyttävän aknen. Joten vaikka se olisi ainoa keino ehkäistä en koskisi niihin toista kertaa pitkällä tikullakaan. Hormonikierukka oletettavasti tekisi saman.
Eli on myös muita syitä miksi jotkut menetelmät eivät sovi.
Ap'n "mies" joutaisi kyllä kuolla siihen vitutukseensa, ei noin itsekästä ja keskenkasvuista tyyppiä jaksaisi katsella. Tuntuu rakastavan vain pippeliään.