Ketkä ' kaunottaret' ovat mielestäsi kauniita, ketkä eivät?
Minun silmääni ei miellytä erityisesti
Tanja Karpela, Marika Fingeroos, Jessica Simpson, Suvi Miinala ja Michelle Pfeiffer, vaikka yleensä heitä pidetään todellisina kaunottarina.
Sen sijaan minusta Armi Aavikko, Jasmin Mäntylä, Vanessa Forsman, Saija Varjus, Prinsessa Diana ja Marilyn ovat todellisia kaunottaria.
Muita, joilla samanlainen naismaku?
Kommentit (28)
Charlize Theron, Johansson joku??
Lisäksi kiinalaisissa naisnäyttelijöissä on kaunottaria.
Kuningatar Silvia, prinsessa Mary, kuningatar Ranya.
Ei niin kauniita:
Suomen nykymissit. En edes muista kuka on tämän vuoden missi..
Jonna Kauppila ( hui...! )
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://citykuvat.city.fi/articles…
Hirveitä kotkia kaikki kolme, mutta silti niitä aina kehutaan naistenlehdissä upeiksi jne. Paljonkohan ne maksaa toimittajille ylistävistä kommenteista?
KAUNIITA: Catherine Zeta-Jones, Prinsessa Mary (Tanska), Julia Roberts, Vanessa Kurri
EI-KAUNIITA: Jenni Dahlman-Räikkönen, Suomen nykymissit (minäkään en tunnistaisi Miss Suomea tai muita)
Susanna Pnettilää ja Marika Fingerroosia kutustaan kaunottariksi.
Kyllä näin on, ettei naamasta saa rahalla eikä rumasta/mitäänsanomattomasta naisesta silikoneilla kaunista.
ei niin kaunis yks malli joka monissa kuvissa, taitaa olla jotain 40-vee ja etunimeltään Sirkka? Olen aina ihmetellyt, että hän on malli ja kauniiksi mainittu..
Sekä Sophia Loren.
Ei-kauniina pitäisin Charlize Theronia (kauhea muovinaama esim. lorealin mainoksessa), Claudia Schifferiä (possu), suomalaisia missejä etenkin jenni dahlman (kasvot vinot) eivötkä muutkaan kauniita ole, armi kuuselaa ehkä lukuunottamatta. Janina on naapurintyttö eikä kaunotar, ja Viivi Avellan näyttää jyrsijältä.
Courney Fox (Frendien Monica), Jennifer Finnigan (Kauniiden ja Rohkeiden ex-Bridget).
Ei kauniita, kauniiksi sanottuja: Keri Russell (Felicity-sarjasta), Sarah Jessica Parker, Paris Hilton, Claudia Schiffer, Cameron Diaz, Penelope Cruz, Jennifer Aniston, Jennifer Lopez, Courtney Thorne-Smith (Melrose/Ally McBeal), Nicole Kidman, Mariah Carey
toinen hyvä esimerkki Martina Aitolehti.
" ei-kauniit" = Anu Saagim, Julia Roberts, Vanessa Forsman, Susanna Penttilä, Linda Lampenius,Kate Moss, salarakkaat, Jessica Simpson,B Spears
Kauniit= C Zeta-Jones, " Brooke Logan" , Milla Jovovich, Brooke Shields, Kristiina Halttu, Jessica Alba, Christina Aguilera, Anne Hedman, Ursula Rainio,Johanna Raunio
Ja taas oikesti kauniita; Nicole Kidman, Kate Moss, Catherine Zeta-Jones
(upeat hiukset, mutta oudot kasvonpiirteet, katsokaa vaikka nenää ja leukaa), Lisa Rinna, Hunter Tylo kauneusleikkausten jälkeen, Janina Frostell (ei kaunis kasvoiltaan, vartalo on hyvä), Helen Hunt (tavis), Renee Zellweger (outo).
Kauniita: Michelle Pfeiffer (upea kasvojen luusto, kaunis), Catherine Zeta-Jones, nuori Elizabeth Taylor, Audrey Hepburn, Grace Kelly, nuori Whitney Houston, Juliette Binoche.
Vierailija:
Minun silmääni ei miellytä erityisesti
Tanja Karpela, Marika Fingeroos, Jessica Simpson, Suvi Miinala ja Michelle Pfeiffer, vaikka yleensä heitä pidetään todellisina kaunottarina.Sen sijaan minusta Armi Aavikko, Jasmin Mäntylä, Vanessa Forsman, Saija Varjus, Prinsessa Diana ja Marilyn ovat todellisia kaunottaria.
Muita, joilla samanlainen naismaku?
Saija Palin, Anne Pohtamo, Suvi Miinala, Anne Mattila jne...
Siis toistan että naiset ovat kauniita mutten sillä tavalla ihaile heitä kuten esim. Tanja Karpelaa. En tunne sellaista kipinää vaikka heteronainen olenkin=)
Mun mielestä kauniita ovat mm. Catherine Zeta Jones, Marilyn Monroe, Michelle Pfeiffer, Prinsessa Diana, Natalie Portman. Elizabeth Taylor on ollut nuorena todella kaunis. Erityisen kaunis oli Scarlettia Tuulen viemässä näytellyt Vivien Leigh.
Mun mielestä mitenkään kauniita eivät ole Marika Fingeroos, Martina Aitolehto(tulikohan tuo oikein?), Playboyssa poseerannut Susanna (en muista sukunimeä), Penelope Cruz.
Mun mielestä kauniita EIVÄT ole:Jasmin Mäntylä,Lola Odusoga,Vanessa Kurri,Angelina Jolie.
Tosiaan kauniita ovat:Tanja Karpela(ikäisekseen),Heidi Klum,Julia Roberts,
Claudia Schiffer
Liian iso nenä, leveä ja isot sieraimet
Anne-Mari Berg, (TOSI kaunis)
Angeliga Jolie (IHANA)
Aishwarya Rai (kaikkein kaunein)
Joo, Marika Fingeroos EI ole kaunis, hän on NOLO!