Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehutuin osa vartalossasi?

Vierailija
12.07.2012 |

Ja millainen se on? =)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Sääli, etten sitä pääse itsekin ihastelemaan kun ei ole silmiä selässä.

Vierailija
22/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin tulee vuolaita kiitoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on isot ja pyöreet ja vaikka mussa olisi oikeasti muutakin, niin kyllä ne tissit vie huomion muusta. Oon niin kypsä, enkä todellakaan pukeudu provosoivasti!

Vierailija
24/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ne on täynnä raskausarpia ja roikkuu, mutta ei sitä muut miehet tiedä kuin omani. :)

Vierailija
25/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin naiset (olen itsekin nainen) kehuu usein vatsaani. Vieläkin kolmen lapsen jälkeen saan kommentteja siitä kun vatsalihakseni erottuu. Vatsa on minullekin tärkeä alue ja itsestä taas tuntuu, että lasten saannin myötä vatsani ei ole enää niin kauhean kivan näköinen. Mutta aloitus oli kyllä NIIN täydellinen vatsa, että ei kait sitä sellaista voi ollakaan jos on kolme synnyttänyt.

Mieheni kehuu eniten peppuani ja olen siihen itsekin ihan tyytyväinen. Pyöreä :)

Vierailija
26/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin useammalla miehellä kuin naisella. Jos mies vähänkin urheilee niin pylly on heti hyvä. Pyöreä ja kiinteä. Joten ei ole kauheen harvinaista! Minusta miehellä hyvä pylly on must! Eli en haluaisi edes olla huonopyllyisen miehen kanssa, se kertoo siitä että ei kuntoile yhtään.

Vierailija
27/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset: tummat, pitkät ja paksut ja jaksan laittaa niitä

Huulet: poikkeuksellisen täyteläiset näille leveyspiireille

Iho: Sileä, kuulas ja tasainen

Rinnat: mulla on silarit, hyvin onnistuneet

Perse: aina kehuttu. Muhkea, mutta ei leveä lantion seudulta

Jalkaterä: pieni ja siro, nätit varpaat

silmät: kapeat viirut, mutta kirkkaan siniset

Mitäs onneasta siinä on että sulla on silarit? Eihän sillä ole onnen kanssa mitään tekemistä. Kaikki voi ne käydä ostamassa. Luomut kauniit rinnat on onnekkailla. silarit ei liity onnekkuuteen millään tavalla...ehkä pikemminkin huonoon itsetuntoon.

Vierailija
28/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin rintojani.

Ymmärtäisin asian jos olisivat isot (tai isommat) mutta A-kuppi....nooh, ilmeisesti olen törmännyt todella omituisiin miehiin =D

makuja on monia! Ne isojen tissejen perään läähättäjät vaan pitää itsestään isompaa mesoa :)

Vierailija
29/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne olen saanut perintönä vanhemmiltani. Myös hiuksista saan kiitosta, mutta ne ovat paljolti taitavan kampaajan luomus.

Pidän naisten kehuja pätevämpinä kuin miesten, ja useammin kuin kerran olen saanut naiselta kehuja siitä, että olen kauttaaltaan solakka, mutta kaarevamuotoinen. Jopa sormieni pienet lihakset ovat hiukan pulleat, mutta kun sormet ovat pitkät ja kynnet pitkämäiset ovaalit, vaikutelma on kieltämättä kaunis.

Juu, minussa on paljon kauneusvirheitäkin: huono iho, keltaiset hampaat, leveä nenä, epäedullinen kasvojen luusto.

Vierailija
30/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

persettä miehet kehuvat sekä rintoja ja silmiä

Vierailija
31/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekana silmät ja sitten hiukset. No huusipa tässä kerran yks vähän maistissa ollut setä kaupungilla mun perään ihan täysiä et sulla on tosi hyvä perä!

Niin ei kai sekään sitten ihan kamala ole. (kyllä känniläiset sen tietää :) )

Mut nää mahamakkarat vaihtaisin oitis ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi