Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Antakaa mulle nyt konkreettisia ohjeita, kuinka estää himosyömistä?
12.07.2012 |
Aloitin viime keväänä urheilemaan säännöllisesti ja syömään terveellisemmin. Tavoitteena olisi pudottaa vähintään 20 kiloa.
Olen selvästi kiinteytynyt urheilun myötä, mutta sorrun jatkuvasti ns. himosyömiseen, eli saatan syödä 10 nakkia, 2 levyä suklaata, kokonaisen juustopakkauksen tai pari pussillista suolapähkinöitä yhteen menoon.
Yritän juoda paljon ja syödä jatkuvasti pieniä aterioita, ettei veren sokeri pääsisi putoamaan, mutta tässä on selvästi kyse jostain riippuvuudesta, jota en pysty vastustamaan.
Onko kellään vinkkejä, kuinka pystytte nitistämään himon? Alan olla jo toivoton...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Aina ennen kuin alan mättää jotain roskaa suuhuni juon litran vettä. Se täyttää vatsaa sen verran että ei sitä roskaa enää niin paljon sinne mahdukaan.
Sitten kannattaa pitää valmiiksi kuorittuja porkkanoita vesiastiassa valmiina odottamassa ja napsia niitä pahimpiin snackihimoihin. Opettele uusi himo: porkkana tai kurkkutikut ja dippi. Teet tietty dipin itse, etkä laita sitä taffelin valmispussia. Idea porkkanassa & kurkussa kuitenkin on se, että niiden pitää olla mahdollisimman helposti saatavilla. Eli jo valmiiksi pestyinä ja kuorittuina. Sitten kun se himo iskee, napsit kuitenkin jotain muuta jos ei noi oo valmiina kaapissa.
Makean himoon auttaa muutes kromin syönti.