Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö ihmiset enää nykyään mitään?

Vierailija
01.06.2025 |

Jopa ulkoilemassa näkee vähemmän ihmisiä kuin ennen. Missä syy?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihmetellyt samaa. Eilen kaunis sää eikä minun lisäksi ketään ulkona. Kaikki vain tuijottaa puhelimiaan?

Vierailija
2/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstallakin kilpaa huudetaan kellojen siirtelyn aikaan, että pitää saada pysyvä kesäaika että voi ulkoilla valoisan aikaan. Kovin vähän niitä ulkoilijoita sitten kuitenkaan näkyy missään valoisina iltoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ihmetellyt samaa. Eilen kaunis sää eikä minun lisäksi ketään ulkona. Kaikki vain tuijottaa puhelimiaan?

Väestö lisääntyy, mutta kukaan ei liiku missään. Viihtyvät nykyään omissa oloissaan?

Vierailija
4/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on tainnut muuttaa jonkun verran ihmisten käyttäytymistä. Tultu varoivaisemmaksi

Vierailija
5/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä maahan muuttajien elämää häiritsemään 

Vierailija
6/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väestö lisääntyy, mutta kukaan ei liiku missään. Viihtyvät nykyään omissa oloissaan?

Mitä helkkaria? Väkeä tulee koko ajan vastaan päntiönään puistoissa ja lenkkipoluilla Tampereella. 

Vierailija
7/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ihan ääneen ihmettelin kun näin teini-ikäisen pojan kävelevän ulkona omilla jaloillaan, ihan perinteisesti. Hyvä sinä, kuka ikinä olitkaan.

Tätä näkee nykyään harvoin. Nuoret liikkuu vain jonkun välineen avustamana, joko fillarilla, skuutilla, laudalla, mopolla tai mopoautolla. 

Vierailija
8/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin eilen, laitoin viikonlopuksi ruuan, hoidin jalkani ja tein muut päivittäiset askareet. Tänään on sitten aikaa vaikka ulkoilulle.

Vierailija
9/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eilen oli paljon ulkoilijoita, mutta niinhän täällä aina. Ehkä se ihmiskato näkyy sitten tyhjenevillä syrjäseuduilla.

Vierailija
10/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä eilen oli paljon ulkoilijoita, mutta niinhän täällä aina. Ehkä se ihmiskato näkyy sitten tyhjenevillä syrjäseuduilla.

Kaupungeissa sama tuo ongelma. Ihmiset eivät vain ulkoile niin paljon kuin ennen. 

Vierailija
11/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalojen pihoillakaan ei ole ihmisiä. Laitetaan puutarhat näyttäviksi, muttei kuitenkaan olla siellä pihalla. 

Vierailija
12/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätlukukauden päättyminen ja valmistujaisjuhlia. Saattaa olla nettikin.

Ollut aika stressaava kevät ollut ja pysähtymisen tarpeessa.

Vierailija
13/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä hölkkään, hö-höö!

T. Hessu Hopo

Vierailija
14/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla käydään töissä ja matkat pyöräillään. Lauantaina leikataan nurmikko ja hoidetaan pihakukat. Sunnuntaina ei lähdetä mihinkään lenkille vaan nussitaan ja levätään. 

Vierailija
15/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaseikkailu on trendilaji. Miksi mennä ulos, kun sisällä on kaikkea mitä tarvitaan. Kaupassakaan ei enää tarvitse nykyään itse käydä. Lapsetkin viihtyy kesän sisällä puhelintensa ääressä. 

Vierailija
16/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan.  Pizzoista ja hampurilaisista tekevät paskaa ja paljonkin.

Vierailija
17/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ihan ääneen ihmettelin kun näin teini-ikäisen pojan kävelevän ulkona omilla jaloillaan, ihan perinteisesti. Hyvä sinä, kuka ikinä olitkaan.

Tätä näkee nykyään harvoin. Nuoret liikkuu vain jonkun välineen avustamana, joko fillarilla, skuutilla, laudalla, mopolla tai mopoautolla. 

Missä, millaisessa ympäristössä on näin? Mä asun kaupunkiympäristössä ja kuulostaa vieraalta, että nuoret kävelemässä olisi jotain harvinaista.

Vierailija
18/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa kuin sinä, ap. Joka päivä.

Vierailija
19/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näistä ei fillarissa, laudassa, mopossa ja mopoautossa ole mitään uutta. Skuutitkin ovat pyörineet nurkissa nyt jo useamman vuoden.

Vierailija
20/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on väkeä kuin pipoa. Asun kai liian vilkkaalla alueella. Kaipaan että olisi rauhaa itselle ja luonnoneläimille. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän