Naapurin 9v leikkii vielä leluilla
Pehmoilla ja barbeilla ja nukkekodeilla ja Schleich eläimillä..Omani 9v mukee ja tekee jo ensi vuoden matem tehtäviä. Toiselle vaikeita. Oma ei leiki enää leluilla. Toinen syöttää nukkeja jne.
Kommentit (23)
Naapurissasi hommat hyvin, toivottavasti joku tekee lasun teistä, joka tuntee kidutusolonne.
Aloituksesta päätellen siellä naapurissa touhu on tervehenkisempää. Toivottavasti se ap:n lapsi edes lukee paremmin kuin äitinsä kirjoittaa.
Pitkään leikkivästä lapsesta tulee työelämän menestyjä aikuisena, kun taas sun preppaama saa burniksen ja vitutuksen jatkuvaan suorittamiseen viimeistään yläasteella, kapinoi ja päätyy kymppiluokalle. Lopulta siitä tulee yhteiskunnan pudokas, kuten vanhemmistaankin. Joten annetaan sen tulevan kv-riitaoikeusjuristin nyt leikkiä vaan niillä Schleicheillä aivan rauhassa. Kiitos.
En usko. Opettele kirjoittamaan ja katsellaan sitten.
Meidän luokalla aikoinaan oppikoulussa yhdellä tyypillä oli leikkiautoja koulussa mukana...kyllä sille naurettiinkin..
Olisiko taas provo<<<<+
Mutta: antakaa kasvurauha, lapsuusrauha.
Lapset kehittyy eri tahtia. Oma 8v poika pelaa shakkia ja lukee HSn Trump uutiset
Pohtii politiikkaa ja aikoo juristiksi. Kaverinsa leikkii autoilla ja oli yölelu kun tuli meille yöksi. Poikani luki Afrikan kehitys kirjaa iltalukemiseksi ja toinen piti yöpupua ja kaipasi kotiin. .itä tulevaisuus tuokaan
Ei poikaamme ole prepattu. Itse on ottanut kovat tavoitteet. Juristi tulee.
Mun repussa roikkuu 10 pikkupehmoa 🐕
Niin minäkin. Leikin. Silloin 9v iässä. Leikkiminen olisi suotavaa aikuisellekin. Pitää mielen virkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei poikaamme ole prepattu. Itse on ottanut kovat tavoitteet. Juristi tulee.
Tuomari ja juristi?
MIksi vertailet? Lapsesi tajuaa sen. Jos ainoa keino saada sinulta hyväksyntää on olla muuta kuin lapsi, niin mieti ihan oikeasti haluatko kenellekään sellaista elämää. Olla aina mieliksi muille.
Minä leikin nukkeleikkejä naapurin tyttöjen kanssa varmaan 15-vuotiaana vielä, ja koko ikäni olen leikkinyt lasten ja lastenlasteni kanssa. Juuri äskettäin jouduin paremman puutteessa prinssinkin rooliin.
Kun veljeni kiusoitteli minua leikkimisen vuoksi, opettajamme, joka kuuli tästä sanoi: "Niin kauan kuin ihminen leikkii, hänen henkinen kehityksensä jatkuu". Mielikuvitusta ja luovuutta tarvitaan opinnoissa ja työelämässä, joten pärjäsin opinnoissani veljeäni paremmin. Toki lukutaito on tärkeintä opinnoissa menestymisen kannalta.
Lapset ovat erilaisia. Itse olisin kyllä vähän huolissani, että onko lapsi masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat erilaisia. Itse olisin kyllä vähän huolissani, että onko lapsi masentunut.
Mieluiten lelut kuin aseet.
Ihan normaalia tuon ikäiselle.
Provo Petterihän taas siellä "leikkii" sanoilla...etkö saanut lapsena leikkiä...
Oma I lukee