Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Passitn miehen matkoihinsa

Vierailija
12.07.2012 |

Ollaan tapailtu pari kk,hän kertoo olevansa rakastunut,minä ehkä vähän ihastunut.Pyysin tänään käymään,haisi oluelle ja olikin aika päissään,hetken juteltiin ja pyysin lähtemään kotiin.Ei tehnyt muuta kun huokaili ja kysyi,miksi olen kiukkuinen.En ollut edes kiukkuinen,ärsytti vaan ja kun tiedän,että eilenki oli viihteellä.

Ei sillä,kyllä mullekin maistuu,mutten sentään kahtena päivänä peräkkäin kisko ja menisi kylään maistissa.Huoh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka se mies oli, jonka passitit pois? Miksi se oli kylässä luonasi?

Vierailija
2/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on vähän hassua, että tämä mies "käy kylässä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus.

Vierailija
4/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi hoito, hieno suomenruotsalainen, todella hienosta suvusta, isi miljonääri ja kaikki jotain lääkäreitä, juristeja jne.

Tuli sit istumaan iltaa ja toi mukanaa juustoja ja viiniä. Viiniä vaan oli 2 punkkupulloa ja yksi valkkari, neljä vahvaa olutta saunaoluiksi, väkevää jälkiruokaviiniä. Mies oli siinä kunnossa, että törmäili seiniin, minä rajoitin juomista kun hämmästelin toisen kuntoa.

Ihan järjetöntä! Siinä vaiheessa ku alkoi seksiä kerjääminen, niin soitin taksin miehelle ja pakotin lähtemään. Autonsa se oli jollain ilveellä hakenu seuraavana päivänä.

Vierailija
5/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4:missä kohtaa ap puhui säädöstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä