Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa tyhmää farkkuostoksilla!

Vierailija
12.07.2012 |

Eli siis, onko bootcut sellainen malli, jossa lahkeet hieman levenee? Minkämalliselle vartalolle sopii?

Tuumakoot, kumpi ilmoitetaan ensin, lahkeen pituus vai ympärysmitta? Toisekseen, onko tuo ympärysmitta mitattu vyötäröltä vai lantiosta? Mä käytän normaalisti koon 40 housuja, joskus sopii myös 38, minkä kokoiset farkut mulle vois äkkiseltään ajateltuna sopia?

Ja vielä, jos tekstissä lukee "normaali/matala lantio", niin mitä se tarkoittaa? Onko se jotain siltä väliltä?

Jep, olen tilaamassa netistä kun samalla tilaan muutakin. En ole kokenut farkkuostaja, kuten huomaatte :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootcut mallissa on joko suora tai vähän levenevä lahkeensuu, ei missään nimessä semmoinen kapeneva. Sellainen siis joka mahtuu hyvin olemaan saapikkaan tai bootsien varren päällä.

Tuumakoissa ensin ympärys, sitten lahkeenpituus.

Ympärysmitta on suoraan sen housunympäryksen mitta yleensä eli voit tarvita eri koon eri mallisissa housuissa: lantiolle loppuvissa ja ylös vyötärölle tulevissa. Tässä on kyllä vaihtelua.

Tuo normaali/matala lantio tarkoittaa että housut loppuvat vyötäröä alemmas, mutta eivät ole ihan semmoiset tosimatalat lantiofarkut.

Vierailija
2/2 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!

Tulin paljon viisaammaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi