Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja mähän en häihin mene, kun siellä on ISTUMAJÄRJESTYS!

Vierailija
12.07.2012 |

Voi hyvää päivää!

Kaveristani todellakin kuoriutui oikea pridezilla, kun häät lähestyvät! En olisi ikinä uskonut..

Nyt hän sai päähänsä, että tekee vieraille istumajärjestyksen, josta ei kuulemma sitten poiketa. HÄN kun haluaa, että kaikki tutustuvat nimenomaan toisen sukuun, eivätkä seurustele vaan omien tuttujen kanssa.

Hän on mm. kaikessa viisaudessaan päättänyt, että kaikki lapset sullotaan yhteen pöytään, jonne meidän kolmevuotiaskin on merkittynä! Mieheni on merkitty istumaan jonnekin toiselle puolen salia sulhasen sukulaisten sekaan ja minut 1-vuotiaan kanssa kolmen pöydän päähän.. Mä siis kiikutan tolle tytölle ruokaa eri pöytään, kun eihän se nyt kotonakaan itse kaikkea saa edes paloiteltua! Lisäksi mulla on ilman apukäsiä toi yhden vanha poitsu...

Nyt riitti, että sori vaan, meiltä et osallistumisvp:tä tule saamaan..

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

YKSINÄÄN jonnekin lasten pöytään häiden ajaksi. Osasi kyllä syödä yms itse, mutta ujo lapsi vieraiden ihmisten keskellä vieraassa paikassa ilman äitiä tai isää. Huh huh! Olisi ollut sylissä takertuneena ja sitten se 1 v siinä vielä. Kukaan ei olisi syönyt mitään.

Tolla morsiamella ei nyt oikein leikkaa, onneksi mummot on ottaneet ohjat.

Vierailija
62/67 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta puolisot sijoitetaan erilleen. Muutenhan plaseerauksessa ei ole mitään itua! Siinä ujot vaimot nyhjää miehensä vieressä ja kuiskuttelee välillä sen korvaan jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väki lähti heti ruokailun jälkeen. Oli niin tylsää. Morsian oli kiukkuinen jälkeen päin pieleen menneistä häistä.

Mekin lähdimme lähiyökerhoon jatkamaan juhlimista ja siellä oli moni muukin häävieras.

Vierailija
64/67 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se paikallaan pöydässä kauaa istunut ja pakkohan se oli perään juosta.

Morsiamella itselläänkin oli taapero, olisi luullut tajuavan...

Vierailija
65/67 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalinen höpöttelijä olenkin. Juuri häissä tapaa usein serkkuja (joita muuten näkee kerran kahdessa vuodessa) ja vanhoja koulukavereita (joita nähnyt viimeksi 10 vuotta sitten), niin mielellään niiden kanssa samaan pöytään. Ärsyttävää olisi just istua ventovieraiden kanssa, kun toisessa pöydässä istuisi ne, joiden kanssa olisi juteltavaa mahdottomasti.

Siitä olen ap:n kanssa samaa mieltä, että morsian on pöhkö. Tietenkin perhe yhteen ja lapset kanssa. En minäkään halua 3-vuotiasta toiseen pöytään syömään. Lapsille voi olla erikseen joku touhunurkkaus, mutta ruokailu vanhempien kanssa. Samoin ehdottomasti mies viereen. Ihan painajainenhan se olisi, että minä hoitaisin yksin 1-vuotiasta siellä pöydässä ja mies olisi muualla. Just siihen tarvii kahta käsiparia, että saa itsekin vähän nauttia ja syödä.

Vierailija
66/67 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niinhän siinä kävi, että morsiamen istumajärjestysfiaskosta tulikin superfiasko :D

Ja ihan yllättävältä taholta vielä! Me lapsiperheet emme itseasiassa puhuneet sitten morsiamelle mitään tästä, ilmottauduimme vaan häihin ja päätimme katsoa mitä tulemaan pitää -ilman stressiä..

MUTTA

Morsiamen lähisuku ilmoitti, ettei tule ja ihan mummoa myöden! He olivat olleet todella loukkaantuneita, kun heitä oli näin sijoiteltu ihan sinne tänne ja kun olivat ystävällisestä morsiamelta kysyneet mahdollisuutta päästä samaan pöytään (tädit ja mummu), oli morsio kivahtanut vaan kiukkuista, että jos ei kelpaa niin ei tarvitse tulla. Siitä oli syntynyt soppa ja morsiamen äiti oli ottanut asiat johtaakseen ja yhdessä miehen äidin kanssa saaneet taottua järkeä morsiamen päähän..

Eli nyt ei ole mitään istumajärjestystä, mutta en ollenkaan tiedä morsiamen mielenlaatua tällä hetkellä.. Joten katsotaan miten käy :)

AP

Vierailija
67/67 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos perusasiat plaseerauksesta ovat ihan vieraita.

Aviopuolisoita tai pariskuntia EI yleensä sijoiteta vierekkäin. Jos juhlissa on yhtä paljon naisia ja miehiä, sijoita naiset miesten viereen ja toisin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi