Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ET halua lahjaksi

Vierailija
12.07.2012 |

Näitä ei meidän nurkkiin kiitos

- sekalaiset astiat

- kaikki koristekrääsä, en halua pölynkerääjiä

- mainostuotteet

- itsemaalatut kipot ja kupit

- likainen tai risa tai kyllä sen voi korjata roina

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ei meidän nurkkiin kiitos

- sekalaiset astiat

- kaikki koristekrääsä, en halua pölynkerääjiä

- mainostuotteet

- itsemaalatut kipot ja kupit

- likainen tai risa tai kyllä sen voi korjata roina

meillä on anopin "maalaamat" shamppanjalasit, jotka olivat meidän vihkimaljat, niin ne on hienot. (niissä on kullalla kirjoitettu meidän nimet ja sormukset ja alhaalla sitten vuosiluku.) ja sitten lapseni päiväkodissa n.1v4kk ikäisenä itsemaalaama kippo minulle äitienpäivälahjaksi, niitä kyllä arvostan. :)

Mutta lisäisin vielä listaan monen jo mainitsemat marimekkohirvitykset ja vaatteet.

Vierailija
22/26 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jäisi mulla käyttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta Pentikin poroa ja kynttilänjalkaa oon myynyt kirpparilla pois.. Kaikki koristeet, astiat yms.

Sen sijaan ilahdun suuresti, jos saan lahjaksi viinipullon, kukkia, jotain luxus-syötävää (oikein hyvää suklaata, hilloa tms), lahjakortin teatteriin, ravintolaan, kahvilaan.

Vierailija
24/26 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli iso juttu silloin aikoinaan.

Vierailija
25/26 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuoksuvat ovat meille ei-tervetulleita. Ei siis kiitos tuoksusaippuoita eikä tuoksukynttilöitä. Muuten en lahjahevosen suuhun katso, mutta nuo lentää roskiin astman takia välittömästi enkä voi säilöä edes odottamassa hyväntekeväisyyteen pääsyä.

Vierailija
26/26 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen jo ajat sitten oppinut ostamaan jouluksi omat lahjasuklaani.... lahjojen varaan ei vaan voi joulua laskea.

Mutsi ei muista, että mä inhoan sekä marmeladia että after eightejä, joten joka joulu tulee mulle marmeladia ja veljelle after eightiä, eli ei voida edes vaihtaa :)

Muut karkit on sitten jotain halpaa skeidaa.... roskiin ne menee joulun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän