Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköhammasharja? Kokemuksia? Hammaslääkäri suositteli

Vierailija
12.07.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oral-B sähköhammasharjat on hyviä. Meillä on käytössä lapsella ja vanhemmilla.

Vierailija
2/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä lähde edes puhtaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa on niin monenlaisia tavallisia harjoja joten luulisi sopivan löytyvän kullekin niistä.

Sähköharjojen vaihtoharjat maksaa ja akku simahtaa jossain vaiheessa lopullisesti.

Hammaslääkäreitä sponsorovivat alan yritykset siitä hyvästä että he mainostavat niitä.

Vierailija
4/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa on niin monenlaisia tavallisia harjoja joten luulisi sopivan löytyvän kullekin niistä.

Sähköharjojen vaihtoharjat maksaa ja akku simahtaa jossain vaiheessa lopullisesti.

Hammaslääkäreitä sponsorovivat alan yritykset siitä hyvästä että he mainostavat niitä.

Ja sen kyllä haistaa! Tosin et varmaan itse ;) ei ole kyse mistään sponsoroinnista, sillä vaan saa paljon puhtaamman hymyn, se pitää kokeilla jotta huomaa eron.

Totta että vaihtoharjat on kalliita, mutta itse harjan runko akkuineen on hyvin pitkäikäisiä. Olen pessyt 23 vuotta sähkiksellä ja ikinä en suostu enää vaihtamaan, otan ton aina matkoillekin mukaan vaikka viekin enempi tilaa kuin tavallinen harja.

Vierailija
5/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen. Kalliita vaihtopäitä kannattaa hamstrata esim. Hulluilta päiviltä jossa on aina hyviä tarjouksia noista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän