Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 33-vuotias sihteeri, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
12.07.2012 |

Mäkin haluan tehdä tällasen aloituksen, ku kaikki muutkin tekee :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko enemmän palkkaa kuin 2000euroa?

Vierailija
2/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Onko sulla ehtinyt olla säpinää töissä, esim. pikkujouluissa?

2. Millaisessa asussa käyt tyypillisesti töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä tuntuu olla leimasimen jatke? taidat olla aika kuiva tyyppi etkä nauti elämästä, aina vaan paperia paperia ja perse leviää

En ehkä tee tätä loppuelämääni? En kyllä pidä itseäni leimamisen jatkeena, koska työhön liittyy niin paljon muutakin kuin kopiointi ja arkistointi. Jonkun on täälläkin esim hoidettava palkanlaskennan tehtäviä, laskutettava asiakkaita ja tehtävä tavaran ostot.

ap

Vierailija
4/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko enemmän palkkaa kuin 2000euroa?

Palkka on enemmän kuin 2000€.

ap

Vierailija
5/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon töissä isossa, kansainvälisessä firmassa. Alansa maailmanmarkkinajohtaja.

ap

Vierailija
6/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei järjestetä varsinaisia pikkujouluja (uskonnollinen vakaumus) ja vaikka järjestettäis, niin oon varattu.

Tyypillinen asu on joko hame, farkut tai kangashousut, siisti pusero (kesällä ihan t-paita), ballerinat tai korkkarit.

ap

Vierailija
7/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ulkomaankaupan yo-merkonomi ja liiketalouden tradenomi.

ap

Vierailija
8/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei järjestetä varsinaisia pikkujouluja (uskonnollinen vakaumus) ja vaikka järjestettäis, niin oon varattu.

Tyypillinen asu on joko hame, farkut tai kangashousut, siisti pusero (kesällä ihan t-paita), ballerinat tai korkkarit.

ap

Oletko upsilla eli United Parcel Service töissä meinaan uskonnollinen vakaumus

Vierailija
9/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Oletko upsilla eli United Parcel Service töissä meinaan uskonnollinen vakaumus

En ole.

ap

Vierailija
10/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Onko sulla ehtinyt olla säpinää töissä, esim. pikkujouluissa? 2. Millaisessa asussa käyt tyypillisesti töissä?

Täällä ei järjestetä varsinaisia pikkujouluja (uskonnollinen vakaumus) ja vaikka järjestettäis, niin oon varattu. Tyypillinen asu on joko hame, farkut tai kangashousut, siisti pusero (kesällä ihan t-paita), ballerinat tai korkkarit. ap

Hame on aina pars! Laita meille kuvaa millaisessa asussa oot nyt, jookos?

Vierailija
11/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin etten alennu enää vastaamaan mitään, mutta pakko sanoa etten ymmärrä mikä antaa teille oikeuden kutsua mua huoraksi, leimasimen jatkeeksi jne.? Jos tarkoitus oli tehdä mulle paha mieli, niin onnittelen siitä että onnistuitte.

Oon mielestäni hyvä ihminen, veronmaksaja, kolmen lapsen äiti, vaimo, en ole varmaan eläissäini sanonut pahaa sanaa muista ihmisistä ja kiitoksen siitä saan ilmeisesti lukea tästä ketjusta.

Ei oikeasti pitäis edes lähettää tätä viestiä, mutta halusin kuitenkin kertoa että voitte nyt taputtaa itseänne olalle tästä hyvästä työstä: tuotitte jollekin ihmiselle tänään mielipahaa.

ap

Vierailija
12/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin etten alennu enää vastaamaan mitään, mutta pakko sanoa etten ymmärrä mikä antaa teille oikeuden kutsua mua huoraksi, leimasimen jatkeeksi jne.? Jos tarkoitus oli tehdä mulle paha mieli, niin onnittelen siitä että onnistuitte. Oon mielestäni hyvä ihminen, veronmaksaja, kolmen lapsen äiti, vaimo, en ole varmaan eläissäini sanonut pahaa sanaa muista ihmisistä ja kiitoksen siitä saan ilmeisesti lukea tästä ketjusta. Ei oikeasti pitäis edes lähettää tätä viestiä, mutta halusin kuitenkin kertoa että voitte nyt taputtaa itseänne olalle tästä hyvästä työstä: tuotitte jollekin ihmiselle tänään mielipahaa. ap

Älä välitä, tällä palstalla on monia jotka vainoavat kaikkia jotka käyvät töissä. Nautitaan me työelämästä ja virikkeistä :) Olisin kyllä mieluusti nähnyt kuvan asustasi, niinkuin tuossa ylempänäkin jo joku kyseli :)