Olen 33-vuotias sihteeri, haluatko kysyä jotain?
Mäkin haluan tehdä tällasen aloituksen, ku kaikki muutkin tekee :)
Kommentit (12)
1. Onko sulla ehtinyt olla säpinää töissä, esim. pikkujouluissa?
2. Millaisessa asussa käyt tyypillisesti töissä?
miltä tuntuu olla leimasimen jatke? taidat olla aika kuiva tyyppi etkä nauti elämästä, aina vaan paperia paperia ja perse leviää
En ehkä tee tätä loppuelämääni? En kyllä pidä itseäni leimamisen jatkeena, koska työhön liittyy niin paljon muutakin kuin kopiointi ja arkistointi. Jonkun on täälläkin esim hoidettava palkanlaskennan tehtäviä, laskutettava asiakkaita ja tehtävä tavaran ostot.
ap
Saatko enemmän palkkaa kuin 2000euroa?
Palkka on enemmän kuin 2000€.
ap
oon töissä isossa, kansainvälisessä firmassa. Alansa maailmanmarkkinajohtaja.
ap
Täällä ei järjestetä varsinaisia pikkujouluja (uskonnollinen vakaumus) ja vaikka järjestettäis, niin oon varattu.
Tyypillinen asu on joko hame, farkut tai kangashousut, siisti pusero (kesällä ihan t-paita), ballerinat tai korkkarit.
ap
Oon ulkomaankaupan yo-merkonomi ja liiketalouden tradenomi.
ap
Täällä ei järjestetä varsinaisia pikkujouluja (uskonnollinen vakaumus) ja vaikka järjestettäis, niin oon varattu.
Tyypillinen asu on joko hame, farkut tai kangashousut, siisti pusero (kesällä ihan t-paita), ballerinat tai korkkarit.
ap
Oletko upsilla eli United Parcel Service töissä meinaan uskonnollinen vakaumus
ap
Oletko upsilla eli United Parcel Service töissä meinaan uskonnollinen vakaumus
En ole.
ap
1. Onko sulla ehtinyt olla säpinää töissä, esim. pikkujouluissa? 2. Millaisessa asussa käyt tyypillisesti töissä?
Täällä ei järjestetä varsinaisia pikkujouluja (uskonnollinen vakaumus) ja vaikka järjestettäis, niin oon varattu. Tyypillinen asu on joko hame, farkut tai kangashousut, siisti pusero (kesällä ihan t-paita), ballerinat tai korkkarit. ap
Hame on aina pars! Laita meille kuvaa millaisessa asussa oot nyt, jookos?
Ajattelin etten alennu enää vastaamaan mitään, mutta pakko sanoa etten ymmärrä mikä antaa teille oikeuden kutsua mua huoraksi, leimasimen jatkeeksi jne.? Jos tarkoitus oli tehdä mulle paha mieli, niin onnittelen siitä että onnistuitte.
Oon mielestäni hyvä ihminen, veronmaksaja, kolmen lapsen äiti, vaimo, en ole varmaan eläissäini sanonut pahaa sanaa muista ihmisistä ja kiitoksen siitä saan ilmeisesti lukea tästä ketjusta.
Ei oikeasti pitäis edes lähettää tätä viestiä, mutta halusin kuitenkin kertoa että voitte nyt taputtaa itseänne olalle tästä hyvästä työstä: tuotitte jollekin ihmiselle tänään mielipahaa.
ap
Ajattelin etten alennu enää vastaamaan mitään, mutta pakko sanoa etten ymmärrä mikä antaa teille oikeuden kutsua mua huoraksi, leimasimen jatkeeksi jne.? Jos tarkoitus oli tehdä mulle paha mieli, niin onnittelen siitä että onnistuitte. Oon mielestäni hyvä ihminen, veronmaksaja, kolmen lapsen äiti, vaimo, en ole varmaan eläissäini sanonut pahaa sanaa muista ihmisistä ja kiitoksen siitä saan ilmeisesti lukea tästä ketjusta. Ei oikeasti pitäis edes lähettää tätä viestiä, mutta halusin kuitenkin kertoa että voitte nyt taputtaa itseänne olalle tästä hyvästä työstä: tuotitte jollekin ihmiselle tänään mielipahaa. ap
Älä välitä, tällä palstalla on monia jotka vainoavat kaikkia jotka käyvät töissä. Nautitaan me työelämästä ja virikkeistä :) Olisin kyllä mieluusti nähnyt kuvan asustasi, niinkuin tuossa ylempänäkin jo joku kyseli :)
Saatko enemmän palkkaa kuin 2000euroa?