olen lihonut 9 päivässä 6kg :O :O :O
voi pee.... onkohan toi kaikki läskiä? vai esim puolet? 9 päivän aikana olen syöny paljon enkä liikkunut.. paino 55 -> 61kg.
voi apua. :( :( :( olen kauhea läski nyt, maha kuin pallo, vaatteet kiristää.
Kommentit (16)
lihoin just tollaisista mitoista ja samanverran ja yhtä lyhyessä ajassa. Ja siitä on jo 10 vuotta aikaa. Eipä ne koskaan siitä mihinkään lähteneet. Eli tulivat pysyvästi. Eli mahdollista on.
Käskiintyminen on helvetin ikävä juttu, mutta hienoa kun itse ymmärrät missä mennään. Normaali läskiintyvät akat taputtelre toisiaan selkään ja selittää että nohnoh voit painaa hyvin 85 kiloa, se on vain naisellista! Ja paskat! Lihominen rumentaa, atleettireidet erikseen. Koita pysyä timmimpänä jatkossa, tai sustakin tulee ruma paska läskilöllö.
osa.tosta on turvotusta. Nyt syöminen kuriin ka lenkille! Äläkä unohda.juoda paljon vettä.
että painoni nousee. 3 viikko olen laiskotellut ja syönyt mutta paino ei ole noussut.
samassa ajassa kun saa hyvin pudotettuu 6kg
Mutta kyllä voi olla että 3-4 kiloa siitä on ihan oikeaa läskiä. Valitettavasti kunnon ahmimisella ja varsinkin jos kuuluu mukaan alkoholinkäyttö voi hyvinkin saada pari kiloa viikossa ihan oikeaa läskiäkin syntymään. Kokemusta valitettavasti on.
Lihotakseen kilon pitää syödä 7000 kcal. Eli yhdeksän päivän aikana sun olisi pitänyt syödä yhteensä 42000 kcal eli 4666 kcal päivässä. Kannattaa kuitenkin muistaa että kilo 2 viikossa kertyy tosi helposti: yksi viineri (=n.500 kcal) päiväkahvin seurana kahden viikon ajan kerryttää lanteillesi kilon läskiä, jollet lisää liikuntaa tai tee jotain millä kulutat nuo ylimääräiset viinerin kalorit.
on tullut kolme kiloa viikossa, jo kahdesti, mutta siitä fläsää on ehkä kilon verran... muu häipyy heti, kun arkeen palaa, eli turvotusta, nestettä.
että painoni nousee. 3 viikko olen laiskotellut ja syönyt mutta paino ei ole noussut.
Vaaka näytti jopa vähemmän kuin ennen vaikka yritys on ollut saada painoa, ei vähentää. Alan olla jo melkoinen luuranko. :(
Kohta mulla on joku syömishäiriö, kun mietin vain, että mitähän seuraavaksi söisi...
Lihotakseen kilon pitää syödä 7000 kcal. Eli yhdeksän päivän aikana sun olisi pitänyt syödä yhteensä 42000 kcal eli 4666 kcal päivässä. Kannattaa kuitenkin muistaa että kilo 2 viikossa kertyy tosi helposti: yksi viineri (=n.500 kcal) päiväkahvin seurana kahden viikon ajan kerryttää lanteillesi kilon läskiä, jollet lisää liikuntaa tai tee jotain millä kulutat nuo ylimääräiset viinerin kalorit.
Tuolla logiikalla minä painaisin varmaan yli sata kiloa.
Kalorit on aika puhdasta matematiikkaa. Kommentistasi päätellen painat yli 100 kiloa tai ÄO:si on alle 100. Muita vaihtoehtoja ei ole.
no laskin että olen syönyt n. 6000kcal päivässä :O :O -ap
Tuo on jo kunnon ahmimista ja jos olet oikeasti 9 päivää syönyt noin niin voi olla tullut paljonkin painoa. Meinaan jos oletetaan että naisen keskimääräinen kalorinkulutus on 2000 kcal / päivä, olet saanut joka päivä 4000 kcal ylimäärääistä, ja se kerrottuna yhdeksällä päivällä on 36 000 kcal mikä vastaa vähän yli 5 kiloa painonnousua (kun yksi lihottu painokilo on keskimäärin 7000 kcal ylimääräistä energiansaantia).
no laskin että olen syönyt n. 6000kcal päivässä :O :O -ap
Tuo on jo kunnon ahmimista ja jos olet oikeasti 9 päivää syönyt noin niin voi olla tullut paljonkin painoa. Meinaan jos oletetaan että naisen keskimääräinen kalorinkulutus on 2000 kcal / päivä, olet saanut joka päivä 4000 kcal ylimäärääistä, ja se kerrottuna yhdeksällä päivällä on 36 000 kcal mikä vastaa vähän yli 5 kiloa painonnousua (kun yksi lihottu painokilo on keskimäärin 7000 kcal ylimääräistä energiansaantia).
Jep, ja nyt innolla odottamaan valitusta miten kertynyt paino pitää saada pois parissa viikossa :-)
6 kiloa tarkoittaa 42 000 ylimääräistä kertynyttä kaloria. Olet kyllä melkoiset syömingit pitänyt jos olet onnistunut mättämään lähes 5000 kcal ylimääräistä yhdeksän päivää putkeen. 5000 kcal päivässä tarkoittaa esim:
-reilut 900g suklaata TAI
-viisi kotipizzaa TAI
-35 0,33 litran pulloa III-olutta
ja tämä siis normaalin ruokavaliosi päälle. Pitäisin aika epätodennäköisenä että kaikki keräämäsi paino olisi rasvaa.
Tuolla logiikalla minä painaisin varmaan yli sata kiloa.
Minä olen lihonut kolmessa viikossa kolme kiloa, se on valitettavasti kesälomaläskiä.