Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko lähteä baariin, vaikka olen saikulla

Vierailija
12.07.2012 |

olkapään takia? Eli pitääkö istua kotona vai voiko mennä julkisille paikoille?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsi kantositeessä murtuman ja leikkausten vuoksi enemmän tai vähemmän yhtäjaksoisesti puolisen vuotta.

Enkä todellakaan parannellut sitä kotisohvalla. Siihen kantositeeseen pystyi ujuttamaan hyvin vieläpä pienen kukkaron, joten ei tarvinnut kikkailla käsilaukun kanssa.

Ja kaiken kukkuraksi se herätti miesten huomion! Koko ajan oli jututtajaa niin että muilla kävi kateeksi.

Vierailija
22/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, saikku on saikku!

Että pitkillä saikuilla olevat eivät saa poistua kotoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jalkapaketissa pääsisi baarin, muttei töihin se olisi kyseenalaista.

Mä olin kuukauden sairaslomalla kun nilkka murtui, olen hoitaja ja keppejen kanssa en vain voinut töissä olla (tai siis tehdä sielä mitään). Kepeillä pääsin kuitenkin hyvin kulkemaan ja alkupäivien jälkeen kivut hyvin hallinnassa, joten ihan tavallista elämää vietin, mm. viikonloppuisin baarissa. En edes ajatellut että tässä olisi jotain ongelmaa.

Nyt olen päästäni saikulla, lääkäri sanoi, että pitää nollata ja tehdä kaikkee mukavaa. Viime viikonloppuna sitten törmäsin pomooni Serenassa, enkä edes ajatellut että pitäisi potea jotain huonoa omaa tuntoa tai selitellä sielä olemistani.

Vierailija
24/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies voi määrätä sinut johonkin muuhun työhön joka ei rasita olkapäätä.

Vierailija
25/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, saikku on saikku!

että sairasloma pitäisi viettää kotona! Työmoraali on asia erikseen, mutta periaatteessa et ole velvollinen kertomaan kellekään, miksi olet saigonilla. Voi olla että päässä viiraa, tapat aikaa ennen labrakokeisiin menoa tai ties mitä, jos sinut tavataan saikulla kaupungilla.

Vierailija
26/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin baareissa, mutta selvinpäin.

Kunnes, humalainen kaatui päälleni ja sattui olkapäähän TODELLA paljon.. onneksi tämä tapahtui ennen leikkausta...

En mennyt leikkauksen jälkeen kuin ruokaravintolaan kyseisen tapahtuman takia.

Leikkaus meni hyvin ja nyt on täydellinen olkapää ja käsi, kiitos oulun odl ja olkapää spesialisti!

Vierailija
27/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "paketoi" se muuten. Näin jos satut törmäämään pomoon tai kateelliseen työkaveriin, niin tuo ei ota hernettä juhlimisistasi nenäänsä, kun näkee omin silmin käden olevan paketissa.

Vierailija
28/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies voi määrätä sinut johonkin muuhun työhön joka ei rasita olkapäätä.

Jos mulla murtuisi jalka, niin en osaa ihan kuvitella mihin työtehtävään mut voitais määrätä työpaikalla. Olen kampaaja.

Vierailija
29/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi jalka kipsissä ja kuitenkin pääsee baariin.

Vierailija
30/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi, voi kun mä olen nyt niiiiiiiiin kipee, etten voi tehdä töitä", mutta silti riekutaan baareissa ja hillutaan kaupungilla. Ymmärrättekö ollenkaan että kun te "lomailette" niin jotkut yleensä joutuu tekemään teidän työt/hommaamaan teille tuuraajan, puhumattakaan siitä mitä se maksaa työnantajalle.?? Jos olet sairas, olet sairas, et hillu baarissa. Sairaslomalla toimitaan siten että paraneminen olisi mahdollisimman nopeaa ja niin ettet omalla toiminnallasi pitkitä paranemista.

Ne jotka hoitavat päätään on eri asia, itsekin olin sairaslomalla, koska jouduin ryöstetyksi työssäni aseella uhaten, niin silloin oikein suositeltiin menemään tapaamaan kavereita, ostoksille eikä missään nimessä jäädä kotiin pähkäilemään. Mutta ei todellakaan kehotettu menemään baariin, eikä olisi tullut mieleenkään niin tehdä.

Vierailija
31/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin baareissa käyminen? Itse olen syöpähoitojen takia saikulla ja ihan tasan teen sitä mikä minun mielialaani parhaiten kohottaa ja se on myös baarireissu silloin tällöin kun vointi sen suinkin sallii. Haluaako kateelliset vaihtaa?

Vierailija
32/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkujat nyt meni?

Vierailija
33/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moraalini ei kestäisi moista. Siis mulla on heti huono omatunto, jos haenkin sen saikkulapun. Huoh. Ei tulisi mieleenkään lähteä ulos. Tietysti pitkä sairasloma on eriasia tai jokin vakava sairaus. Ja todellakin katsoisin minäkin pitkään työkaveriani, joka hilluisi baarissa sairaslomalla.

Tosi olen kyllä tälläinen tiukkis ja kateellinen niille, jotka tulevat ja menevät saikkulapusta huolimatta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi