Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko lähteä baariin, vaikka olen saikulla

Vierailija
12.07.2012 |

olkapään takia? Eli pitääkö istua kotona vai voiko mennä julkisille paikoille?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta menon pitää olla sellaista, että se ei lisää sairasloman tarvetta eli olkapään paranemista.

Vierailija
2/33 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene vaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hidasta paranemista.

Vierailija
4/33 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat liikkua julkisilla paikoilla. :) Millaista työtä teet?

Vierailija
5/33 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit liikkua julkisilla paikoilla, mutta tarkoitus on parannella sitä olkapäätä, eli sanomista voi tulla esim. puutarhahommista, remonttiapulaisena toimimisesta, urheilusta (jollei lääkäri nimenomaisesti ole sanonut, että liikunta auttaa) jne.

Vierailija
6/33 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jalkapaketissa pääsisi baarin, muttei töihin se olisi kyseenalaista.

Vierailija
7/33 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka olkapää on kipeä.

Vierailija
8/33 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyden syitä on erilaisia eikä niistä kaikki estä baareissa käymistä ollenkaan. Ei olkapääkään todennäköisesti.

Tuo on kumma luulo joillakin että aina jos on saikulla pitäisi maata kotona vaan. Ilmeisesti siinä on taustalla joku ajatus että jos nyt vaan sängystä ylös pääsee niin sitten pitäisi työkunnossakin olla. Vaikka eihän se tietenkään niin ole, koska työ kuormittaa ihan eri tavoin kuin joku baarikäynti tai vaikka shoppailu. Joko henkisesti tai fyysisesti. Minä kun olin burnout-lomalla niin psykiatri oikein kehotti että heti kun jaksat ala elää normaalia elämää äläkä jää kotiin murehtimaan yksinäsi. Kai sitä joku voi paheksua joka on nähnyt kun sairaaksi itseään väittävä käy festareilla ja matkustelee, mutta mitä siitä, lääkäri on työkyvyttömyyden todennut ja se riittää. Ja ainakin mun tapauksesssa se pitkähkö loma oikeasti oli tarpeen, koska pitkään jopa yksi ajatus työpaikasta laukaisi valtavan ahdistuksen ja masennuksen vaikka muuten voin hyvin.

Vierailija
9/33 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pomo näkee sinut baarissa voi tulla hankaluuksia

Vierailija
10/33 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pomo näkee sinut baarissa voi tulla hankaluuksia

Kyllä esimiehet sen tietävät ihan hyvinkin että sairasloman syitä on erilaisia eikä kaikki niistä vaadi sängyssä makaamista neljän seinän sisällä.

Ja jos joku esimies on niin asiaton että alkaa tuosta valittaa niin mitään laillista perustetta mihinkään toimiin kuten varoituksiint ai irtisanomisiin ei tosiaan ole. Jos siis on lääkärintodistus siitä sairauslomasta.

Vierailija
11/33 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauslomaksi se muuttuu vasta työnantajan niin päättäessä. Periaatteessa työnantajan ei tarvitse maksaa työkyvyttömyysajalta palkkaa, jos voidaan tulkita, että työntekijä olisi oikeasti ollut työkykyinen. Siksi en kipeän olkapään kanssa kovin kaksisia asioita menisi tekemään.

Vierailija
12/33 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohtia baarireissuja jos on sairaslomalla. Sitä paitsi jos on vaikka olkapää kipeä, siis oikeasti kipeä minä ainakin varoisin tekemästä mitään sellaista, että se kipeytyisi vielä pahemmin.

Maitokaupassa käyminen on eri asia, ihmisen pitää syödä. Kyllä katsoisin hitaasti työkaveriani, joka olisi sairaslomalla baarissa.

Vierailija
13/33 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohtia baarireissuja jos on sairaslomalla. Sitä paitsi jos on vaikka olkapää kipeä, siis oikeasti kipeä minä ainakin varoisin tekemästä mitään sellaista, että se kipeytyisi vielä pahemmin. Maitokaupassa käyminen on eri asia, ihmisen pitää syödä. Kyllä katsoisin hitaasti työkaveriani, joka olisi sairaslomalla baarissa.

Enemmänkin siitä maitokaupassa käymisestä...

Vierailija
14/33 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin viimeksi saikulla Etelä-Amerikassa, nyt olen pitkällä sairaslomalla ja olen käynyt baarissa, terassilla ja menen vielä risteilylle ja festareille. Kotona maaten tulisin hulluksi ja töihin en pysty.

Vierailija
15/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani lähihoitaja ja hoidan työkseni vanhuksia (vuodepotilaita). Ranteeni murtui 7kk sitten, eikä ole vieläkään parantunut, uusi leikkaus edessä ja vielä ainakin vuosi sairaslomaa.

Mitähän minä sinun mielestä saisin tehdä, miten saisin kuluttaa päiväni???

Jos olisin koko sairaslomani kotona, varmasti olisi uusi sairasloma tarpeen pään takia.

Ja miksi mielestäsi päätään hoitavat saavat mennä ja kulkea ja muut eivät, kyllähän se ahdistus iskee jos vaan kotona makaa ja uudet ongelmat edessä.

Vierailija
16/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kaikki jotka käyttävät SAIKKU-sanaa, ovat aiheetta sairaslomalla.

Vierailija
17/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikätisetkin voivat vastata puhelimeen, keittää kahvia, suunnitella. Aina sitä jotain löytyy. Ihan uskomatonta on olla esimerkiksi raajan murtamuman takia vuosi pois töistä.

Vierailija
18/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä munki mielestä voi aivan hyvin lähteä, tosin jos joku työpaikalta näkee niin voi tulla sanomista. Meillä ainakin ihmiset oli niin helvetin KATEELLISIA toisen sairaslomasta, että melkeenpä työn jälkeen lähtivät kyttäämään, että onko se sairaslomalainen nyt varmasti kotona pää paketissa, kun ei kerran töihin voinut tulla. Sitten oli hirveät juorut kahvipöydässä kun joku oli nähnyt tämän sairaslomalaisen hakemassa postiaan.... sitten kun yksi joutui palleatyräleikkaukseen niin ei uskottu, että oli edes ollut oikeasti palleatyräleikkauksessa, että oli jotenkin mystisesti lavastanut tämän, jotta saisi sairaslomaa... joo-o, miettikää kahdesti miksi lähdin kyseisestä firmasta.... :D

Vierailija
19/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohtia baarireissuja jos on sairaslomalla. Sitä paitsi jos on vaikka olkapää kipeä, siis oikeasti kipeä minä ainakin varoisin tekemästä mitään sellaista, että se kipeytyisi vielä pahemmin. Maitokaupassa käyminen on eri asia, ihmisen pitää syödä. Kyllä katsoisin hitaasti työkaveriani, joka olisi sairaslomalla baarissa.

Enemmänkin siitä maitokaupassa käymisestä...

joutua mm. juopon tönäisemäksi. Ei taida paljon oma terveys kiinnostaa tuollaisia baaripörriäisiä muutenkaan.

Vierailija
20/33 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, saikku on saikku!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän