Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsikö sinulta tänään itku?

Vierailija
11.07.2012 |

Tämmöinen empatiakysymys nyt tähän välillä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kun luin uusimmasta meidän perhe-lehdestä jutun "näkemiin max-Emil" :'(

Vierailija
2/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tavan työpäivä, mikäs tässä ny olis itkettäny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista vaikeeta menossa ja voimat loppuu

Vierailija
4/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin kertaa.

Ihmissuhdesotkuja, olen tehnyt niin pahoja asioita ja satutan ja nöyryytän itseäni tahallani. Miksi vihaan itseäni niin paljon?

Minulle käy näköjään kuka vaan.

Vierailija
5/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä tunnekylmä ihminen, mutta tänään pääsi itku kun luulin jääväni eräästä asiasta paitsi.

Vierailija
6/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti aamulla herättyäni...parisuhdeongelmia...vieraannutaan mieheni kanssa ja se pelottaa :(

Vierailija
7/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

purin hammasta, ettei kyyneleet lähtenyt tulemaan. Vitutti niin kovasti!

Vierailija
8/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso sellainen.

Vierailija
9/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itku tuli.

Vierailija
10/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukkasen ot, mutta se, että ei itke toisen ihmisen murheen takia, ei tarkoita sitä ettekö ihminen ole empaattinen.

Joo, olen niitä ihmisiä jotka eivät itke toisten murheiden puolesta, mutta siltikin olen empaattinen, uskokaa tai älkää. Ei miehetkään itke kaikkien muiden murheiden takia, mutta se ei tarkoita sitä että he eivät tuntisi myötätuntoa.

Vierailija
11/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin aamulla kuorsaavaa miestäni...miksi nain tuon lihoontuvan sian... Aamiaisella katsoin lastani, miksi siinä ei ole mitään samaa kuin minussa? Itketti ja itkettää hirveästi. Aikoinaan olin missikisoissakin mukana, nyt asun kahden rumiluksen kanssa..

Vierailija
12/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma perhe! Kyllä sääliksi käy.

Vierailija
13/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin aamulla kuorsaavaa miestäni...miksi nain tuon lihoontuvan sian... Aamiaisella katsoin lastani, miksi siinä ei ole mitään samaa kuin minussa? Itketti ja itkettää hirveästi. Aikoinaan olin missikisoissakin mukana, nyt asun kahden rumiluksen kanssa..

Vierailija
14/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eilen **tutti niin että myös itketti. Byäääähhh

Vierailija
15/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomareissun alkukilometreillä kun pojat kuuntelivay Robinia ja sen levyn vika kappale jossa äiti on helmi kohdassa kyyneleet vaan virtasi... Mies ja pojat pyörittelivät hyväntahtoisesti päätään...

Vierailija
16/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niinpä. Parasta tuo on vielä pms:n aikana..

Vierailija
17/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin helvetillisistä pms-oireista ja illalla, kun muu perhe oli nukkumassa itkin pitkän tovin itsekseni. Olen NIIN uupunut ja kärsin itsekin kamalaluudestani. Tänään itkin myös. Menetin nimittäin hermot miehelle täysin ja koska kävi vielä ärsyttämään minua, niin yritin heittää häntä täydellä vesipullolla.

Olen ollut ihan kamala kohta viikon putkeen, tänään oli pohjanoteeraus. Miten nämä pms-oireet voivat olla näin kamalat? Minusta tulee oikeasti mielisairas...

Vierailija
18/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä sain palautetta (työpaikkani sisältä), joka vain alko harmittamaan.

Uusia juttuja tapahtunut lomani aikana, enkä vielä ole niitä sisäistänyt kaikkia.

Työpaikkani nykyisellään suoraan sanottuna vituttaa muutenkin, ja se kai sitten laittaa tunteet pintaan.

Sain onneksi nieltyä, ja siitä kiitos ihanien asiakkaiden jotka olivat ystävällisiä.

Vierailija
19/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee kuukausi kuukaudelta kamalammaksi...

Oikeasti, pelkään kohta itsekin, mitä saan päähäni. Olen aivan sairas. Tuntuu, että vanne puristaa ohimoita ja väläytten hampaitani ja karjun - tyyliin. Koko perhe kärsii oireistani, joten jotain tarttis tehdä...

Mitä se voisi olla?

Vierailija
20/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitaa miehen kanssa joka sitten yhtäkkiä tuli halaamaan kun kysyin tehäänkö ruoaksi miehen lempiruokaa. Tämä ei vielä varsinaisesti itkettänyt vaikka herkistikin. Vasta kun näin tyttären (1,5v) onnellisen hymyn kun vanhemmat halasi niin purskahdin itkuun! Osittain onnesta ja osittain syyllisyydestä kun emme nykyisin osoita paljon hellyyttä ja kun näin kuinka iloiseksi se tyttäremme teki!