Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyet hiukset naisella on niin kauheaa?

Vierailija
30.09.2014 |

Ei kaikille sovi se pitkä reuhka.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se miehekästä

Vierailija
2/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 09:41"]onhan se miehekästä
[/quote]
Lyhyet hiukset voi olla paljo naisellisemmat kuin pitkät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne olekaan missään muualla kuin vauvapalstalla, jossa mielipiteistä päätellen tuntuvat olevan enemmistönä fundamentalistimuslimimammat.

Vierailija
4/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ihmisen pidä kuvitella saavansa itse päättää, mikä hänelle sopii tai miltä haluaa näyttää. Oikeasti on sovittauduttava sukupuolen, sosiaalisen statuksen ja iän sanelemaan muottiin. Vain näin pysyy yhteiskunta järjestyksessä ja ihmiset onne....ia

Vierailija
5/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nyt kauheaa ole, mutta kyllä mun tuntemat miehet yleensä tykkää enemmän pitkistä. Jopa silloin, kun ihmisen kasvonpiirteisiin esim. omasta mielestäni sopii paljon paremmin lyhyt. Olen usein ollut yllättynyt kun olen itse ajatellut jonkun leikattua lyhyet, että piristyipä nyt ilme paljon, niin mieshenkilöt usein onkin ihan päinvastaista mieltä, että pilasi itsensä. Monelle miehelle tuntuu hiuksilla olevan paljon enemmän merkitystä kuin naisille. 

Vierailija
6/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitkiä hiuksia arvostetaan joka kulttuurissa koska ne viestivät naiseudesta ja hedelmällisyydestä:) Pitkähiuksisia pidetään myös terveempinä:) Ihan perusbiologiaa..

Research has demonstrated that there is an evolutionary reason for men to prefer long hair to short hair on women. According to evolutionary theory, features considered attractive by the opposite sex serve as indicators of reproductive fitness. Experiments and observations have demonstrated that a woman's hair plays a major role in how men rate a woman's attractiveness. The quality and length of hair serves as a marker of genetic strength and overall health. Several studies have demonstrated that men find women with medium-length to long hair more attractive than shorter haired counterparts. Men also rate longer haired women as healthier and fitter than shorterhaired women.

http://www.hairfinder.com/tips/men_prefer_long_hair.htm

Vierailija
7/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmissä lyhyt tukka naisella on sama, kuin hänellä olisi viikset tai parta. Eli todella epänaisellista, ja siten rumaa. Samaa mieltä on miesten pitkästä tukasta - yhtä viehättävää kuin jos miehellä olisi rinnat tai huulipunaa. 

Vierailija
8/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vaikea erottaa keski-ikäisiä miehiä ja naisia toisistaan. Ovat hyvin samatyylisiä. Hiukset, pukeutuminen. Usein vain rintavarustus paljastaa että kyseessä on nainen

Vierailija
9/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten lyhyet hiukset eivät todella ole rumat, joka muuta väittää, niin todennnäköisesti hän käyttää sitä vallan välineenä ja omaa egoaa pönkittäen.

Hiusten pituus on ollut sidoksissa aikaan ja kulttuuriin, eikä lyhyet hiukset ole suinkaan tämän päivän ilmiö, vaan niitä on aina ollut.

Nykyään suositaan helppohoitoisuutta ja naiset ovat mukana työelämässä, jolloin aikaa on rajallisesti. Toisin oli ennen, jolloin naiset olivat kotona ja mies maksoi kaiken, myös naisen useat kampaukset jotka laitettiin kampoomoissa useamman kerran viikossa. Nykyään saa oikein etsiä kampaamoja, joita naiset todella käyttävät harvoin, puhumattakaan, että miehet maksaisivat naisensa kampauskulut, puhumattakaan kotiapulaisten tai muun palvelusväen palkoista, joka hoitaisi perhettä, sillä aikaa kun nainen on kampaajalla.

Kauneus naisten pitkistä hiuksista on pelkkä myytti.

Vierailija
10/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 09:46"]

Kun ei ihmisen pidä kuvitella saavansa itse päättää, mikä hänelle sopii tai miltä haluaa näyttää. Oikeasti on sovittauduttava sukupuolen, sosiaalisen statuksen ja iän sanelemaan muottiin. Vain näin pysyy yhteiskunta järjestyksessä ja ihmiset onne....ia

[/quote]

Kiitos, samaa olin tulossa kirjottamaan.

Vierailija
11/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattu av-ketju. Onko mitään ruumiinosaa, josta te mammat (ja muutama provohuutelija) eivät saa ongelmaa tai itsetunto-ongelmaa.

Vierailija
12/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:24"]

Taattu av-ketju. Onko mitään ruumiinosaa, josta te mammat (ja muutama provohuutelija) eivät saa ongelmaa tai itsetunto-ongelmaa.

[/quote]

Sisäelimet jätetään yleensä rauhaan, koska ne eivät näy ulospäin.

Vierailija
13/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pitkä tukka alkoi tulla lasimaiseksi ja homssuisen pörröiseksi keski-iässä, joten jotain oli tehtävä. Ihan lyhyttä en halunnut missään nimessä. Itse olen ratkaissut hiusongelman näin viiskymppisenä niin, ettei hiukset ole pitkät tai varsinaisesti lyhyetkään, vaan sellainen naisellinen versio lyhyestä tähän tyyliin:

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/80/ff/a2/80ffa250212db31e5f36bc5c46a432ce.jpg

Vierailija
14/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:52"]

Kyllä joillekin naisille lyhyet sopivat paljon paremmin ja ovat paljon persoonallisemmat. Esim Annette Benning on hyvä esimerkki:

http://img.moviepilot.com/assets/tarantulaV2/people_images/1368718017_Annette-Bening.jpg

ja lyhyillä hiuksilla

http://www.redbookmag.com/cm/redbook/images/Jq/rbk-hairstyle-for-age-annette-benning-lgn.jpg

ja on kyllä kaikkea muuta kuin miehekäs.

[/quote]

Korkeintaan naisten mielestä näyttää paremmalta, mutta naisten kauneuskäsitys poikkeaakin miesten käsityksestä. Esimerkkikuvissa oli laittamattomat pitkät hiukset, jotka silti näyttävät paremmilta kuin vaivalla laitetut lyhyet.

[/quote]

Kyllä minustakin nuo pitkät houkset on PALJON kauniimmat ja naisellisemmat kuin noi lyhyet

Vierailija
15/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:52"]

Kyllä joillekin naisille lyhyet sopivat paljon paremmin ja ovat paljon persoonallisemmat. Esim Annette Benning on hyvä esimerkki:

http://img.moviepilot.com/assets/tarantulaV2/people_images/1368718017_Annette-Bening.jpg

ja lyhyillä hiuksilla

http://www.redbookmag.com/cm/redbook/images/Jq/rbk-hairstyle-for-age-annette-benning-lgn.jpg

ja on kyllä kaikkea muuta kuin miehekäs.

[/quote]

Korkeintaan naisten mielestä näyttää paremmalta, mutta naisten kauneuskäsitys poikkeaakin miesten käsityksestä. Esimerkkikuvissa oli laittamattomat pitkät hiukset, jotka silti näyttävät paremmilta kuin vaivalla laitetut lyhyet.

[/quote]

Mä en kyllä ikinä opi ymmärtämään niaisa jotka tekevät asioita vaan miesten miellyttämistarkoituksessa? Mitä väliä sillä on mitä joku random-mies kaupan maitohyllyllä on mieltä? Että sillä on niin suuri merkitys että oma ulkonäkö pitäisi sen mukaan muokata? Ei voi ymmärtää.

[/quote]

Jos naisella on lyhyet hiukset niin hän vaan on todella ruma. Silloin minä en vaan voi kohdella häntä naisena.

Vierailija
16/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen naisten suosivat lyhyttä tukkaa, jottei kiinnitettäisi huomiota heidän käyttäessään vähemmän varattuja miesten wc-tiloja.

Vierailija
17/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä puolipitkät hiukset? Saavatko nekin tuomion?

Vierailija
18/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:46"]

Entä puolipitkät hiukset? Saavatko nekin tuomion?

[/quote]

Saavat, mutta lieventävin asianhaarain.

Vierailija
19/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa on ainoastaan "Pakko olla pitkä tukka"-hiukset. Hiukset ovat hiirenhäntää ja väri maantie,tyvestä rasvaiset ja ehkä se keskipäänjakaus....Mutta ei se mitään,kunhan on pitkä vaikka naamaan sopisi paljon paremmin lyhyt.

Vierailija
20/88 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:50"]

Rumaa on ainoastaan "Pakko olla pitkä tukka"-hiukset. Hiukset ovat hiirenhäntää ja väri maantie,tyvestä rasvaiset ja ehkä se keskipäänjakaus....Mutta ei se mitään,kunhan on pitkä vaikka naamaan sopisi paljon paremmin lyhyt.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Tuli mieleen esim. se sinkkulaivan muutamat jaksot.

Mutta minusta asia ei ole niin mustavalkoinen että joko pitkät tai lyhyet. Sen välillä on paljon kauniita ja naisellisia kampauksia, esim. olkapääpituus on tosi hyvä vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan