Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyet hiukset naisella on niin kauheaa?

Vierailija
30.09.2014 |

Ei kaikille sovi se pitkä reuhka.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan täysi turn of jos mimmillä lyhyt (tomboy) tukka. Se pitkä tukka on se ensimmäinen asia joka herättää huomion/kiinnostuksen. Tietysti jos haluaa ettei miehet ole millään muotoa kiinnostuneita niin sittenhän se kynitty päähän on ratkaisu.

Vierailija
22/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha :D Se nyt on taivaan tosi asia, että jos sellainen kasvoiltaan ja kropaltaan nätti nainen vähän reiteä vilauttaa kutsuvasti, niin täältäkin kaikki miesprovoilijat lähtisi lakanoiden väliin peuhaamaan, oli sitten pitkä tai lyhyt tukka :D Se nyt vaan on biologiaa, että sitä pannaan mikä antaa :D Joku möhömaihainen suomi-pumkero voi toki ihailla pitkää ja naisellista tukkaa, mutta kuinkakohan vaan on, saako hän sellaiseen pehkoon koskaan käsiään upottaa... Kyllä ne on ne nuoret ja timmit uroot, joilla on varaa valita se tukan pituus. Muut joutuu sitten tyytymään siihen mitä on jäljellä... Lyhyttukkaisiin, pitkiin rasvaliuhuihin, kuivettuneeseen umpipuhkiblondattuun harakanpesään... Toisaalta taas epäilen, ettei esim. Michelle Williams, Halle Berry tai vaikka Ginnifer Goodwin välttämättä lyhyestä tukastaan huolimatta päästäisi ketään näistä rasvaisista keski-iän kriiseilijöistä sänkyynsä. Mutta voittehan yrittää Tuksua, hänellä on kuitenkin pitkä ja seksikäs letti <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät ja paksut vaaleat hiukset. Voisin yhtähyvin olla lyhythiuksinenkin. Miesten takia en pitkiä hiuksia todellakaan pidä, ainoastaan itseni takia. Ihmettelen sitä, miksi Suomalaiset miehet inhoavat lyhyitä hiuksia naisilla, koska suurimmalla osalla miehistä maassamme on surkea hiustenkasvu? Ei teillä ole varaa valita, itse olette ohuthiuksisia ja kaljuja. Olkaa onnellisia, että edes joku nainen kiinnistuu teistä, hiuksilla tai ilman.

Vierailija
24/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitkä tukka on letillä, ponnarilla tai nutturalla,  niin lopputuloshan on lyhyt tukka. Halley Berry on minunkin suosikkini oikeesti lyhythiuksisista.

Vierailija
25/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:23"]

Kauniimpia lyhyillä hiuksilla ovat miestäni

- Marilyn

- Winona Ryder

- Halle Berry

- Pamela Andersson

sekä minä itse, on sellaiset leukaperät jotka näyttävät hyvältä tukka kiinni tai lyhyeänä. Koska hiukset kiinni pidettynä ovat tylsät niin valitsen lyhyen. Huulipunalla ja silmämeikillä en näytä lainkaan mieheltä. Kuiva, pitkä tukka vanhenevalla naisella on kuitenkin pahin.

[/quote]

Pitkähiuksinen Hally Berry on hot. T. Mies

http://slodive.com/wp-content/uploads/2012/04/halle-berry-hairstyles/hally-berry-long-hair.jpg

Vierailija
26/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitkällä tukalla tarkoitetaan tylsää tasalatvaista keskijakaustukkaa niin ei se sovi kaikille. Ei pitkät hiukset muuteenkaan näytä kauniilta kaikilla. Ei lyhyetkään. Kasvoista se riippuu millainen tyyli sopii.
-
Minulla on monen hiusvärin lisäksi ollut monenlaista hiustyyliä. Pitkää ja lyhyttä sekä monia välimuotoja. Nyt on molemmat sivut siilit ja päällä paljon tukkaa ja sen saa myös sivulle niin, että vain toinen puoli näyttää siililtä. Ja nämä kaikki sopivat minulle, koska kasvoni ovat sen malliset. Värinäkin käy tumma sekä vaalea ja shokkivärit.
-
Ja mikä parasta, mieheni pitää myös tästä nykyisestä tyylistä todella paljon :) Tätkeintä kuitenkin että itse pitää hiuksistaan. Olkaa pitkätukkaisia jos tahdotte, minä pidän rokkitukastani. Vuodessa menee lyhyen tukan leikkaukseen max 50e Viime vuonna meni 25e :)
-
Ja jos tahdon pitkän tukan niin laitan klipsijatkeet ja kukaan tuntematon ei sitä tajua.

Vierailija
27/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täällä aika moni nainen sanoo, että pitkä tukka miehellä on turn off, sama varmaan miehillä, osalle on, muttei kaikille. Ei siinä musta mitään ihmeellistä ole. Osa naisista suosii nimenomaan pitkää tukkaa miehillä ja on varmaan miehiä jotka tykkäävät nimenomaan lyhyestä.

Vierailija
28/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:24"]

Taattu av-ketju. Onko mitään ruumiinosaa, josta te mammat (ja muutama provohuutelija) eivät saa ongelmaa tai itsetunto-ongelmaa.

[/quote]

Varpaankynnet?

Vierailija
29/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:55"]

Taattu av-ketju. Onko mitään ruumiinosaa, josta te mammat (ja muutama provohuutelija) eivät saa ongelmaa tai itsetunto-ongelmaa.

[/quote]

Varpaankynnet?

[/quote]

Mä pidän niitä kuulemma liian pitkinä. Pitäiskö avata ketju?

Vierailija
30/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:55"]

[/quote]

Varpaankynnet?

[/quote]

Mä pidän niitä kuulemma liian pitkinä. Pitäiskö avata ketju?

[/quote]

Pitäisi. Aina jos joku mies jossain tilanteessa sanoo jonkun naisen jostain ominaisuudesta edes hieman negatiivisesti tulkittavan asian, on avattava ketju, jossa ihmetellään miksi kaikki miehet ovat möhömahaisia sikoja. Tämä on av:n sääntö numero uno.

Vierailija
31/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katson kadulla hiuksista onko nainen vai mies, itselläni pitkät ja tuuheat hiukset miehet tykkää

Vierailija
32/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittääkö joku että tämä kampaus ei ole naisellinen tai kaunis?

http://lefashionimage.blogspot.fi/2014/04/michelle-williams-louis-vuitton-ss-2014-campaign.html

Vierailija
33/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:50"]Rumaa on ainoastaan "Pakko olla pitkä tukka"-hiukset. Hiukset ovat hiirenhäntää ja väri maantie,tyvestä rasvaiset ja ehkä se keskipäänjakaus....Mutta ei se mitään,kunhan on pitkä vaikka naamaan sopisi paljon paremmin lyhyt.
[/quote] Joo, kyllä se ihanasti pöyhitty kananperse on paljon sexympi ja tyylikkäämpi. Ja ajatella, jos joku on niin juntti että suosii luonnollista hiusväriään. Korpinmusta on paljon hienostuneempi väri, sopii suomalaista couperosaihoa koristavan tribaalitatskan kanssa yhteen ja saa kantajansa näyttämään aivan modernilta Lumikilta.

Vierailija
34/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ihmiset saada näin suuren ongelman jostain päässä roikkuvista karvoista? Minua ei kiinnosta yhtään, että onko sen vastaantulijan tukka 10 vai 100cm pitkä. Sen verran vapautta suon kanssaihmisille, että annan heidän tehdä omille karvoilleen ihan mitä lystäävät, minulla on onneksi oma tukkani, johon voin toteuttaa omia mieltymyksiäni.

Vierailija
35/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän miehillekään sovi pitkät hiukset.

Vierailija
36/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset vaativat todella paljon kasvoilta. Siksihän suurin osa suomalaista naisista näyttää miehiä paremmalta, koska heillä on jotain, millä voivat luoda olemukseensa vähän näyttävyyttä: hiukset.

Vierailija
37/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:50"]Rumaa on ainoastaan "Pakko olla pitkä tukka"-hiukset. Hiukset ovat hiirenhäntää ja väri maantie,tyvestä rasvaiset ja ehkä se keskipäänjakaus....Mutta ei se mitään,kunhan on pitkä vaikka naamaan sopisi paljon paremmin lyhyt. [/quote] Joo, kyllä se ihanasti pöyhitty kananperse on paljon sexympi ja tyylikkäämpi. Ja ajatella, jos joku on niin juntti että suosii luonnollista hiusväriään. Korpinmusta on paljon hienostuneempi väri, sopii suomalaista couperosaihoa koristavan tribaalitatskan kanssa yhteen ja saa kantajansa näyttämään aivan modernilta Lumikilta.

[/quote]

Olipas hassunhauska ja kekseliäs kuvaus suomalaisesta naisesta. Harmi, että meni noin paljon aiheen ohi.

Vierailija
38/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:38"]

http://lefashionimage.blogspot.fi/2014/04/michelle-williams-louis-vuitton-ss-2014-campaign.html

[/quote]

Tuli tämä mieleen ekana:

http://m.hymy.fi/s/img/hy/niko_.jpg

Onko sitten naisellinen vai ei, on jokaisen oma asia...

Vierailija
39/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:55"]

No eihän miehillekään sovi pitkät hiukset.

[/quote]

Kaikille sopii pitkät hiukset, siksihän ne meillä kasvaa!

Vierailija
40/88 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:38"]

[/quote]

Tuli tämä mieleen ekana:

http://m.hymy.fi/s/img/hy/niko_.jpg

Onko sitten naisellinen vai ei, on jokaisen oma asia...

[/quote]

No siis helvetin naisellinen jätkähän tuo on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän