Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tupakoinnin lopettaminen!!!! Apua!

Vierailija
11.07.2012 |

sanokaa mulle että mun pitää lopettaa tupakointi!! Apuja siihen miten saan korvienvälini tajuamaan että siinä ei ole mitään järkeä :( haluan näyttää lapselleni hyvää esimerkkiä!

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon hokenu tuota samaa miehelle... oli törkeen ylpeä kun eilen kerroin hänen töistä tullessaan etten ole polttanut :)

ap

Vierailija
42/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen pessimistinen asenne saa toisen vain ratkeamaan tupakointiin... Tyyliin "et sinä kuitenkaan onnistu". TSEMPPIÄ VÄHÄN! Minä uskon ap:n onnistuvan. Yksikin päivä on jo suuri voitto! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa muiden negatiiviset kommentit :D onnistuminen on vain ja ainoastaa minusta kiinni, ei muiden kommentit saa mua ratkeamaan :) toivottavasti enneminkin tää keskustelu saa muitakin lopettamaan :)

ap

Vierailija
44/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ketjussa kävi jo ilmi, joku käyttää niitä vuosienkin päästä ja siinä ei ole järjen hiventä.

Sen verran siinä on hiventä, että keuhkot säästyy ja just oli lehdessä joku tutkimus, jonka mukaan nikotiini sinänsä ei ole vaarallista (haitallista ehkä).

Sähkötupakat aion kohta hommata, mutta niitähän te Suomessa ette tietenkään saa laillisesti kotimaasta ostaa.

kun siitä nikotiiniriippuvuudestahan pitäisi päästä eroon, vai mitä? Eihän tupakkaakaan polteta sen sisältämän häkäkaasun tai muiden myrkkyjen takia, vaan nikotiinin takia.

Itse lopetin vuosia sitten tupakoinnin, nikotiinin nauttimista en lopeta koskaan.

Vierailija
45/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaisten kommenttienhan pitäisi ainoastaan motivoida yhä enemmän ja enemmän. Halu todistaa onnistumisensa kasvaa. :) -25

Vierailija
46/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten terveellisempään ja parempaan elämäntapaan.

Jos ajattelee esim, että olen polttanut tähän mennessä sen keskimäärin 10 savuketta päivässä (suurimmaksi osaksi sätkiä), niin YHTEENSÄ tupakointiin, ja tupakoinnin "valmistautumiseen" minulta menee päivässä n. TUNTI hyvää aikaa hukkaan...

Sinä aikana vaikka siivoilisin enemmän kotia, järjestelisin tavaroita, valmistaisin vaikka kunnon salaatin aterialle tms, tai sitten hemmottelisin jotenkin itseäni... MUTTA ETTÄ joka päivästä about tunti sellaiseen shittiin, kuin tupakka! HUHHUH :O Onko viisasta? - EI OLE!

-25

Vierailija
47/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi hyvällä omalla tunnolla ostaa itselleen vaikka pari uutta vaatetta joka kuukausi. :) Tai satsata enemmän hyvään ja monipuolisempaan ruokaan/raaka-aineisiin.

Vierailija
48/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten terveellisempään ja parempaan elämäntapaan.

Jos ajattelee esim, että olen polttanut tähän mennessä sen keskimäärin 10 savuketta päivässä (suurimmaksi osaksi sätkiä), niin YHTEENSÄ tupakointiin, ja tupakoinnin "valmistautumiseen" minulta menee päivässä n. TUNTI hyvää aikaa hukkaan...

Sinä aikana vaikka siivoilisin enemmän kotia, järjestelisin tavaroita, valmistaisin vaikka kunnon salaatin aterialle tms, tai sitten hemmottelisin jotenkin itseäni... MUTTA ETTÄ joka päivästä about tunti sellaiseen shittiin, kuin tupakka! HUHHUH :O Onko viisasta? - EI OLE!

-25

miltä tuntuu ja oletko pysynyt päätöksessäsi. Olet nimittäin nyt tyypillisessä euforiassa, mutta tie tulee (yleensä) olemaan vielä kivinen..

Eikä tosiaan ole tarkoitus tappaa kenenkään innostusta!

Vierailija
49/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysy tuossa mielentilassa vaikka tiukkaa tulee tekemään!! Tupakoinnissa ei ole mitään hyvää jos ihan järjellä ajattelee!! :)

Vierailija
50/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joka päivä kertomaan tuntemuksistani, ja rehellisesti senkin JOS sattuisi tulemaan takapakkia (JOTA EPÄILEN). Toivottavasti ap:kin. :) Hyvä onkin jos kaksi lopettajaa on tsemppaamassa toisiaan!

Ja juu...tupakoinnin lopettamisenhan on verrattu olevan useimmiten jopa vaikeampaa, kuin heroiinikoukusta ylipääseminen. Sitä en luojan kiitos henk.kohtaisesti tiedä, enkä huumeisiin voisi ikipäivänä koskeakaan. Se on sentään 100% varma juttu!

-25

Vierailija
51/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja normaalisti menisin äkkiä polttamaan tupakan! Nytpä en mene :) baby steps, baby steps... :)

ap

Vierailija
52/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet vaan sen päätöksen, muuta ei tarvita. Eka kuukausi on vaikeaa aikaa, mutta sen jälkeen alkaa olla jo huomattavasti helpompaa ja jatkuvasti helpottuu. Se fakta, että tupakka maistuu hyvältä toki on mielessä, mutta ne himot tupakkaa kohtaan kyllä katoavat.

Vierailija
53/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätös on tehty kyllä :) eilinen oli tiukempi, nyt on vaan ylpeä olo kun en istu ulkona tupakalla, vaikka mieli kyllä tekisi... :/ mutta kun ajattelee sitä morkkista mikä siitä tulisi niin en mene! Ja vaikka kuvittelen päässäni että se maistuu hyvältä, niin ei se edes maistu :D

ap

Vierailija
54/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallensin tämän viestiketjun nyt talteen, jotta varmasti löydän paikalle jatkossakin. ;)

Lapsi nyt päiväunilla ja koitan keksiä aktiivista tekemistä, jottei ajatukseni pyörisi vain tupakan ympärillä. Haluan todella myös onnistua! Onnistuinhan raskaanakin, miksen muka nytkin?

-25

Vierailija
55/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuaskelin kohti parempaa :) se on paha paikka ja mulla meni eilinen pyöriessä... sit kun oot ollu päikkäreiden ajan polttamatta ni unien jälkeen halaat ja pussaat sun murua haisematta pahalta

Vierailija
56/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sillä rahallakin saa...Voisi hyvällä omalla tunnolla ostaa itselleen vaikka pari uutta vaatetta joka kuukausi. :) Tai satsata enemmän hyvään ja monipuolisempaan ruokaan/raaka-aineisiin.

Ei multa puutu pikkurahaa. Tarvitsen noin 2 miljoonaa euroa ennen kuin elämäni oikeasti muuttuisi.

Tämä motiivi ei siis aina toimi.

Vierailija
57/71 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että viikonloppuna viihteellä poltin pari humalluspäissäni :D en ota siitä morkkista enkä ahdistu, koska mä pystyn polttamaan viihteelle (koska se mulle ns.kuuluu siihen) ja sitten taas olemaan polttamatta :)näin onnistunut ennenkin :)

ei itseasiassa edes tee mieli tupakkaa ollenkaan samallalailla koska motivaatio on niin hyvä :) lapsi edelleen suurin motivaattori

Vierailija
58/71 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kyseessä :)

Vierailija
59/71 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ollut polttamatta? :)

Vierailija
60/71 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo pystynyt olemaan ilman, ikävä kyllä... Stressiä stressiä. Mutta mies alkaa nyt onnekseni tsemppaamaan ja yritetään yhteisvoimin lopettaa! Kyllä mulla vahva usko on, että vielä lyhyen ajan sisällä onnistun pysymään päätöksessäni.

-25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi