Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tupakoinnin lopettaminen!!!! Apua!

Vierailija
11.07.2012 |

sanokaa mulle että mun pitää lopettaa tupakointi!! Apuja siihen miten saan korvienvälini tajuamaan että siinä ei ole mitään järkeä :( haluan näyttää lapselleni hyvää esimerkkiä!

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on vielä luvannut kustantavansa lopettamiseni jälkeen hampaiden valkaisun, josta olen haaveillut niiiiin pitkään.

Muitakin hyviä syitä olisi lopettaa; tupakoimiselle en taas keksi ainuttakaan järkevää syytä!

Miten tämä silti voi olla niin vaikeaa? Oikein itkettää nämä tupakan tuskat!

Vierailija
22/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niiiin ylpeä. Yksikin päivä on jo hurjan hieno saavutus!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ketjussa kävi jo ilmi, joku käyttää niitä vuosienkin päästä ja siinä ei ole järjen hiventä. Mutta päässä pitää "naksahtaa". Sen jälkeen ei tarvitse mitään korvaustuotteita.

Itse lopetin ns. pehmeällä laskulla. Ostin sen viimisen askin ja vähensin päivä päivältä, kunnes viimeisenä päivänä poltin viimeisen tupakan. Siihen loppui. No, kävelinhän minä muutama päivä pitkin seiniä ja olin ärtynyt, tupakkia ajatteli jatkuvasti. Mutta viikon päästä olin vieroittunut ja sitten aloinkin pähkäillä, miksi helvetissä olen ylipäänsä polttanut...

Laitoin myös kaikki tupakista säästyneet rahat purkkiin, se motivoi myös!

Vierailija
24/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on vielä luvannut kustantavansa lopettamiseni jälkeen hampaiden valkaisun, josta olen haaveillut niiiiin pitkään.

Muitakin hyviä syitä olisi lopettaa; tupakoimiselle en taas keksi ainuttakaan järkevää syytä!

se on vaikeaa, mutta kyse on "vain" vieroitusoireista ja parin viikon kuluttua ajatus loppuelämästä ilman röökiä ei enää ahdistakaan. Se sun täytyy kuitenkin muistaa, että yhtäkään röökiä et voi polttaa enää. Nikotiinille herkistyneet reseptorit aktivoituu heti sun aivoissasi. Been there, done that jne.

Vierailija
25/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ketjussa kävi jo ilmi, joku käyttää niitä vuosienkin päästä ja siinä ei ole järjen hiventä.

Sen verran siinä on hiventä, että keuhkot säästyy ja just oli lehdessä joku tutkimus, jonka mukaan nikotiini sinänsä ei ole vaarallista (haitallista ehkä).

Sähkötupakat aion kohta hommata, mutta niitähän te Suomessa ette tietenkään saa laillisesti kotimaasta ostaa.

Vierailija
26/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuu aikanaan kuten muutkin häiriötilat aivoissa. Sullakin on varmaan ollut "elämän rakkaus" tai useampikin, jonka perään olet itkenyt kuukausia tai jopa vuosia. Sitten kun se tunne tai häiriötila on mennyt ohi, koko tyyppi on ollut ihan yhdentekevä. Sama homma tupakassa. :)

Vierailija
27/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Sähkötupakat aion kohta hommata, mutta niitähän te Suomessa ette tietenkään saa laillisesti kotimaasta ostaa.

tämähän onkin nykymaailmassa todella suuri este. :D

Vierailija
28/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaikeaa, mutta kyse on "vain" vieroitusoireista ja parin viikon kuluttua ajatus loppuelämästä ilman röökiä ei enää ahdistakaan. Se sun täytyy kuitenkin muistaa, että yhtäkään röökiä et voi polttaa enää. Nikotiinille herkistyneet reseptorit aktivoituu heti sun aivoissasi. Been there, done that jne.

Minä lopetin vuosia sitten kerrasta ja ihan ilman ongelmia tai vieroitusoireita. Olin reilu 2 vuotta ilman. Sitten jostain ihmeen syystä "maistoin" kerran, maistui paskalta mutta koukkuun jäin saman tien ja poltin pari vuotta putkeen. Sitten pääsin taas eroon ja enää en aio kokeillakaan..

Vierailija
29/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ketjussa kävi jo ilmi, joku käyttää niitä vuosienkin päästä ja siinä ei ole järjen hiventä.

Sen verran siinä on hiventä, että keuhkot säästyy ja just oli lehdessä joku tutkimus, jonka mukaan nikotiini sinänsä ei ole vaarallista (haitallista ehkä).

kun siitä nikotiiniriippuvuudestahan pitäisi päästä eroon, vai mitä? Eihän tupakkaakaan polteta sen sisältämän häkäkaasun tai muiden myrkkyjen takia, vaan nikotiinin takia.

Vierailija
30/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 15-vuotiaana, lopetin 33-vuotiaana. Nyt 2vuotta savuton!

Laukussa oli aina muutama tikkari, kun meinasi itsehillintä pettää, niin kaivoin tikkarin esiin ja imeskelin sitä, käsillä ja suulla samantapaista tekemistä.

Jokainen kuukausi, jonka olin ilman tupakkaa, palkitsin itseni jollain ihanalla hajuvedellä, rahaa säästyi, ja sai tuoksua ihanalta, eikä tuhkakupilta.

Lopettamisen ajoitin loman alkuun, mahdollisimman vähän stressaavaan aikaan.

Vierailija
31/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sopii kerralla lopettaminen koska muuten polttaisin kuitenkin paljon, koska "vielä saa polttaa". Muutenkin menen hetki kerrallaan ja olen luvannut että jos tulee PAKKO ni voin mennä tupakalle :) jos olisin liian ehdoton tulisi paniikki! Helposti en tupakalle tule enää menemään koska vaikka yksi päivä vasta takana, olo on varsinkin henkisesti NIIN PALJON PAREMPI!!!

pahana hetkenä kun menisin muuten tupakalle heitän nicotinell imeskelytabletin huuleen :) helpottaa pahimpaan tuskaan :)

ap

Vierailija
32/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin nyt ryhtyä samaan kerhoon ap:n kanssa!! :) Haluan TODELLA lopettaa. Lapsi käymässä 11-12 aikoihin päiväunille, jolloin yleensä polttaisin päivän seuraavan tupakan. ENPÄ MENE! :)

Vierailija
33/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutupakastakin tuli niiiin paha ja oksettava olla, että mietin todella MIKSI IHMEESSÄ POLTAN. Eikös elimistö jo sen kerro, ettei ole viisasta puuhaa...

Vierailija
34/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutupakastakin tuli niiiin paha ja oksettava olla, että mietin todella MIKSI IHMEESSÄ POLTAN. Eikös elimistö jo sen kerro, ettei ole viisasta puuhaa...

Vierailija
35/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"luksushetkinä" myös valmista tupakkaa.

Usein tulee kieltämättä ihan narkkari olo, kun aamulla "vapisevin käsin" tupakanhimoissani väännän sätkää, ja sivusilmällä tiirailen leikkivää lastamme. Sitten painelen tupakalle ja alkaa oikein oksettaa...monesti silmät alkavat ihan harittaa päivän ensimmäisestä tupakasta. EN HALUA TÄTÄ ENÄÄ!!!

-25

Vierailija
36/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen mulle oli pahinta muksun 3 tunnin päikkärit :D sinä aikana juoksen yleensä älyttömän monta kertaa tupakalla koska lapsen hereilläollessa en polta. Kun lapsi heräsi enkä ollut käynyt tupakalla, olo oli ihan MIELETÖN!!! halasin ja pussasin muksua ja tiesin ettei toisen tartte haistella tupakkaa!!!!

Vierailija
37/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen mulle oli pahinta muksun 3 tunnin päikkärit :D sinä aikana juoksen yleensä älyttömän monta kertaa tupakalla koska lapsen hereilläollessa en polta. Kun lapsi heräsi enkä ollut käynyt tupakalla, olo oli ihan MIELETÖN!!! halasin ja pussasin muksua ja tiesin ettei toisen tartte haistella tupakkaa!!!!

älä vielä riemuitse. Vaikeimmat hetket on vasta tulossa, kunhan pari-kolme päivää olet ilman tupakkaa.

Vierailija
38/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri sauhuttelen mukavasti tietokoneen ääressä kahvia siemaillen..aahh!

Vierailija
39/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla ylpeä jokaisesta hetkestä ilman tupakkaa. Minusta tuntuu, että minulle vaikeimmat tulevat olemaan päivän ensimmäinen, sekä viimeinen.

Harmittaa vain, kun uskon, ettei mieheni jaksa enää tsempata minua... Haluaa tekoja, eikä aina vain tyhjiä sanoja ja lupauksia. On niin monet kerrat kuullut suustani viime viikkoina ja kuukausina, että "Nyt lopetan tupakoinnin", muttei ole enää lainkaan yllättynyt, kun painelen tupakalle yhä uudestaan ja uudestaan... Enää en aio sanoa hänelle noin, vaan haluan nähdä hänen ilmeensä, kun kerrankin toimin, enkä vain puhu p*skaa. -25

Vierailija
40/71 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pikkuaskelin... :) motivaatio vaan kasvaa sitä mukaa mitä pidempään pystyy olemaan ilman :) hyvällä fiiliksellä eteenpäin :)

saat sauhuilla ihan rauhassa kahvikupposen ääressä, ei se multa oo mitään pois :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän