Ottaisitko vittuiluna?
Jos saisit kutsun juhliin ja pääruoaksi (mainittu kutsussa) laitetaan ruokaa, jota et voi syödä? Ja kutsuja todellakin tietää asian, on tiennyt jo 16 vuotta.....
Kommentit (89)
tosin paha sanoa kun en ko. persoonaa tunne.
Mutta tiedän kyllä ihmistyypin, joka ajattelee että aikuisen ihmisen ruoasta nirsoilu ilman allergiaa tai mitään on lapsellista touhua jolle ei todellakaan anneta periksi. Varsinkin tuollaiset puheet että lohesta ihan oksentaa on tuollaisille tyypeille ihan hepreaa, että johan on teeskentelyä ettei muka tavallista ruokaa pysty nielemään oksentamatta. Oma äitini on noita tuollaisia joiden mentaliteetti on että kun sota-aikanakni syötiin mitä oli eikä nirsoiltu niin ei nykyäänkään pidä. Se voisi jopa nauttia siitä kun näkisi (hänen mielestään teatraalisesti teeskentelevän) vieraan menevän oksentamaan syötyään lohta :-o
päivästä hengissä. Tosin edelleen pidän hyvin varteenotettavava vaihtoehtona, että ilmoitan meidän myöhästyvän ja tulevan vasta jälkiruoalle.
Ja tulisen ruuan ystävänä anoppi saa siten maistella meillä jatkossa pelkkää chiliä :)
Esim. anoppini ihan tasan vittuilisi. SE on usein tehnyt sitä että koska tietää minun olevan vegetaristi, laittaa tarjolle pelkkiä liharuokia ja tekee ison numeron siitä etten niitä syö.
Entä jos hän jonain kauniina päivänä tarjoilisi lihansyöjäkasveja? :) Kelpaisiko sellainen murkina?
juhlat joihin tulossa yksi ainut muslimi ja pääruoaksi päätetään laittaa possua. On varmaan ihan ok kaikista?
Ihan selvä mielenosoitushan tuo on anopilta....
muutenkin kaikenlaista. Mä en suostu kyllä millään kaikkien gluteenittomien ja maidottomien lisäksi huomioimaan näitä en tykkää yhdestä tietystä kalasta/tietynmerkkisestä juustosta ja en tykkää sienistä/paprikasta tms. -tyyppejä.
Kyllä mä näen tollaset "rajotteet" V***UILUNA. vähän kuin että kuohari ei kelpaa ainoastaan sampanja
Vielä aikuisen ihmisen nirsoilu, joka on aika lapsellista ja typerää. Eihän kaikesta tarvitse tykätä, mutta meillä ainakin jo lapsille opetetaan, ettei kylässä toitoteta noita EN TYKKÄÄ TÄSTÄ -juttuja.
En tiedä, vittuileeko anoppisi, mutta en kyllä häntä siitä kauheasti tuomitsisi, koska mieleni tekisi itsekin vittuilla tuollaiselle minä-minä-minä-nirsoilijalle. Mitäs, jos lohi on vaikka anoppisi ja muiden juhlijoiden herkkua? Syö muuta, jos olet noin rajoittunut. En minäkään tykkää sinihomejuustosta ja silti kylässä voin maistaa ruokaa, jossa sitä on.
En minä ainakaan kehtaisi mennä mäkkärin (!!) kautta juhliin ja vielä kerskua sillä...
Vielä aikuisen ihmisen nirsoilu, joka on aika lapsellista ja typerää. Eihän kaikesta tarvitse tykätä, mutta meillä ainakin jo lapsille opetetaan, ettei kylässä toitoteta noita EN TYKKÄÄ TÄSTÄ -juttuja.
En tiedä, vittuileeko anoppisi, mutta en kyllä häntä siitä kauheasti tuomitsisi, koska mieleni tekisi itsekin vittuilla tuollaiselle minä-minä-minä-nirsoilijalle. Mitäs, jos lohi on vaikka anoppisi ja muiden juhlijoiden herkkua? Syö muuta, jos olet noin rajoittunut. En minäkään tykkää sinihomejuustosta ja silti kylässä voin maistaa ruokaa, jossa sitä on.
En minä ainakaan kehtaisi mennä mäkkärin (!!) kautta juhliin ja vielä kerskua sillä...
joten,komppaan tätä.
Allergiat ja vegetarismi on asioita erikseen, mutta nirsoilusta johtuva ruokarajoitteisuus on vain lapsellista. Siskoni mies on myös nirsoilija ja meille on ollut alusta asti selvää, että nirsoilun perusteella ei ruokatarjoiluja rajoiteta. Eli vieraat syövät sitä, mikä maistuu, mutta minä emäntänä ja kokkina päätän, mitä tarjoan. Yleensä tarjoiluni ovat kyllä niin runsaat, että kaikki löytävät jotain syötävää.
Itse kysyisin silmät suurina että kärsiikö hän usein muistikatkoksista/dementiasta? Ja jos on pakko käydä voisin ottaa omat eväät mukaan. Mutta minäpä najailen aina takaisin.