Vitsi, että taas menee hermo ANOPIN kanssa!
Ollaan menossa kylään loppuviikoksi. Anoppi on järjestäny lapsenlapsia ( tyttärensä lapsia) meidän auton täyteen sinne vietäväksi. Ajattelin ensin, että ihan kiva, että lapset näkee mummiaan, kunnes mulle selvis, että se saatana on töissä vielä tämän viikon. Eli multa mitään kysymättä, mä olen niiden petojen lapsenvahtina. Tää ei ollu ihan mun suunnittelema loman lopetus. Tekis mieli jäädä näin viimetipassa kotiin.
Kommentit (10)
olen vielä niin kiltti, että teen aina, mitä anoppi on suunnitellu. Mä vaan täällä vingun ja sitten hymyillen siivoon sen talon, kotien kukkapenkit ja siinä sivussa kauteen lapsia. Että mua ottaa päähän olla tällainen lammas!
...niin saat tekosyyn ja viettää lopun lomaasi rauhassa. Seuraavalla kerralla olet tarkempi ja vahvempi. Ok?
Mä oon kyllä sellanen urpo, kun meen aina tähän samaan halpaan. Anoppi vinkuu sinne kylään, kun hän niin haluaa meidät kylään eli TÖIHIN! mä en vaan taas muistanu tätä.
Ap
Ihana. Mulla aivan sama ja itseäni saan syyttää. Joka kerta sitä ei muista tai kuvittelee että kyllä se oikeasti haluaa nähdä meidät. omat lapsenlapset kyseessä.
ja loppupeleissä "sillä on ollut niin ikävä" ja se viettää sen viikonlopun poikansa kanssa sen tietokoneella, kun se pitää korjata. Ei ole koskaan meidän lapsille antanut mehupulloa mukaan, ei mitään, joten todellakaan ei kaipaa tai välitä. Teeskentelyä kaikki tyynni.
jos ei odota mitään kuin hyväksikäyttöä niin ei ongelmaa.
sinuna en suostuisi tuohon diiliin vaan peruuttaisin reissun. tai asuisin hotellissa, joten pedot hoitakoon itse itsensä tai jääköön kotiinsa.
olen vielä niin kiltti, että teen aina, mitä anoppi on suunnitellu. Mä vaan täällä vingun ja sitten hymyillen siivoon sen talon, kotien kukkapenkit ja siinä sivussa kauteen lapsia. Että mua ottaa päähän olla tällainen lammas!
en suostuisi tuohon. meillä lasten isovanhemmat terveitä eläkeläisiä. jo on kumma jos eivät omia kukkapenkkejään hoida.
mutta sulla se lasten mummo kävi kai töissä... vaikeempi tilanne. meillä olleet jo kohta 10 vuotta eläkkeellä ja silti ollaan vaan tuota työtä vailla. En suostu.
sillä erolla, että en suostuisi asiaan. Kerran kun olin viimeisilläni raskaana vahdin siinä koko suvun lapsia ulkona, eikä siinä mitään, mutta muita aikuisia oli liuta paikalla, mutta nautiskelivat viiniä sisätiloissa. Lapsia ei voi siellä jättää yksin ulos, koska vesi on lähellä. No sitten kävin ärähtämässä sisätiloissa, että nyt saanee joku muu huolehtia näistä penskoista, no eipä sieltä jaksanut takamustaan nostaa kuin miehen veljen vaimo, joka ymmärsi tilanteen. Appiukko oli ihan itse halunnut lapsensa ja lapsenlapsen mökilleen, mutta ei viitsi laittaa tikkua ristiin lastenlastensa vahtimisiin, ruoan laittoon tms. Remonttihommatkin teettää pojillaan. Sitten ihmettelee, kun siellä ei kukaan usein viitsi käydä.
Mä peruisin menon, varsinkin jos teillä ei ole omia lapsia. En tasan alkaisi lomallani hoitamaan viikoksi mieheni siskon lapsia. Antaisin miehen mennä menojaan sinne anoppilaan ja jäisin itse kotiin.
en suostuisi tuohon. meillä lasten isovanhemmat terveitä eläkeläisiä. jo on kumma jos eivät omia kukkapenkkejään hoida.
mutta sulla se lasten mummo kävi kai töissä... vaikeempi tilanne. meillä olleet jo kohta 10 vuotta eläkkeellä ja silti ollaan vaan tuota työtä vailla. En suostu.
meillä siis jäivät nuorena eläkkeelle kun olivat maksanet jotain lisämaksua
Mä oon kyllä sellanen urpo, kun meen aina tähän samaan halpaan. Anoppi vinkuu sinne kylään, kun hän niin haluaa meidät kylään eli TÖIHIN! mä en vaan taas muistanu tätä.
Ap