Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedät, että sinä ja aviomiehesi ette tule eroamaan?

Vierailija
11.07.2012 |

mikä on "takeena" siitä tai mikä lujittaa teidän suhteenne niin vahvaksi, että et usko teidän ikinä eroavan?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennenkaikkea arvostetaan tätä omaa perhettämme ylitse muiden.

Vierailija
2/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 20 vuoden liitto on kestänyt ja tulee kestämään ihan periaatteella, että aina voi saada kauniimman/komeamman, rikkaan ja laihemman, mutta parempaa ei voi saada. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelaista voi tapahtua elämässä, mutta ei kannata kovin kevein perustein erota. Ja lisäksi yksi raadollinen näkökulma, olen aika hyväpalkkainen eli mieheni ymmärtää että elintaso laskee jos lähtee jonkun typykän kyytiin.

Vierailija
4/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle kävis näin, niin ajattelisin, että onko miehellä ihan kaikki kotona?

Kovaa ja raskasta työtä näyttää joillekkin olevan ns. avioliiton "hoito"

Vierailija
5/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molemmat isovanhemmat on eronneet ja miehen toiset, meidän kummankin vanhemmat on eronneet, mun kaks veljeä on eronnu, toinen kahdesti ja sisko myös kahdesti.

Oon läpeeni kyllästynyt eroihin ja kaikkeen sen mukanaan tuomaan draamaan. Mä en lähde tästä kulumallakaan. Miehellä ei myöskään ole ehjää perhettä ja väittää ainakin hyvin uskottavasti että haluaa sellaisen omille lapsille.

Mä en usko oikein minkään pysyvyyteen. Kaikki on niin nähty. Mutta ainoa jonka kans haluan osoittaa mieltäni kaikkea hajoavaa kohtaan on mun mies. Me mökötetään yhdessä teidän eroriidoille ja vannotaan ettei ite koskaan. Ollaan oltu yhdessä 12 vuotta ja jostain syystä kaikki on menny meillä vaan hauskempaan suuntaan. Mistä sitä tietää vaikka joskus alkais tökkimään, mutta minä en ainakaan eroa, tökin takasi.

Vierailija
6/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hän ja hänen puolen perheensä ovat minun perhettäni. Perhe on minulle tärkeä. Ja mieheni on hyvä mies.

Vierailija
7/57 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On synti

Vierailija
8/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On synti

Vierailija
9/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian mukavuudenhaluisia ja laiskoja. Kumpikaan ei jaksaisi ruveta säätämään mitään erojuttuja, vaikka tulisi jotain ongelmiakin. Hirvee paperisota kuitenkin ja kaikki asumisjärjestelyt ja lasten huoltajuusjutut ja muut. Väsyttää jo pelkkä ajatuskin.

Vierailija
10/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan on sellainen tunne, että yhdessä pysytään ihan loppuun asti. Ollaan aika samanlaisia luonteeltamme ja pidämme samoista asioista. Rakastamme toisiamme valtavan paljon ja yhteenkuuluvuuden tunne on tosi kova. Monta huonoa suhdetta olen läpi käynyt, mutta tämä on ihan erilaista. En osaa kuvitella elämää ilman miestäni.

Vierailija
11/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 10 vuoden jälkeenkin hellyyttä joka päivä ja joka päivä kerrotaan välittävämme toisistamme. Olemme tosi samanlaisia ja arki sujuu meillä tosi hyvin. Emme riitele juuri koskaan. Mies on esimerkiksi nyt lomalla ja lähettelee mulle töihin tekstiviestejä siitä, kuinka haluaisi että olisin hänen luonaan.

Eli tunne vaan on tosi vahva, ja meillä on paljon tulevaisuudensuunnitelmia, joita emme edes voisi kenenkään muun kanssa toteuttaa.

Vierailija
12/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu yli 20v yhdessä ja matkalle mahtuu niin paljon paskaa josta on selvitty, etten osaa kuvitella mitä voisi tapahtua että vielä eroamme.

Vierailija
13/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko ero. pitaa vain olla uskoa, toivoa ja rakkautta ;)

Vierailija
14/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän liitossa lujittavaa on se, että olemme niin tasa-arvoisia. Arvostamme toisiamme. Vedämme yhtä köyttä. Arvot on samankaltaiset. Emme mökötä, vaan puhumme asiat halki.

Vierailija
15/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu yli 20v yhdessä ja matkalle mahtuu niin paljon paskaa josta on selvitty, etten osaa kuvitella mitä voisi tapahtua että vielä eroamme.

kun noi missä kerrotaan täydellisestä parisuhteesta.

Mun mielestä vaikeudet lujittaa parisuhdetta jos suhteen on tarkoitus kestää.

Vierailija
16/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noi missä kerrotaan täydellisestä parisuhteesta.

Mun mielestä vaikeudet lujittaa parisuhdetta jos suhteen on tarkoitus kestää.

Mulla oli aiempi pitkä suhde, jossa tapahtui "paljon paskaa"ja niistä selvittiin. Sanoin justiin noin, että tän kaiken jälkeen en usko minkään enää voivan meiän suhdetta kaataa. Mutta niin silti vaan kävi. Ja se oli lopulta erilaisiksi muuttuneet arvot.

En muista numeroa, se joka ei ollu vissinvarma.

Vierailija
17/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suurin este on todennäköisesti meidän koti. Mies ei sieltä halua lähteä, koska se on sen lapsuudenkoti. Minä en sieltä halua lähteä, koska olen maksanut siitä lähes kaikki lainanlyhennykset ja koko piha on minun kätteni työtä.

Vierailija
18/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noi missä kerrotaan täydellisestä parisuhteesta. Mun mielestä vaikeudet lujittaa parisuhdetta jos suhteen on tarkoitus kestää.

Siis olet sitä mieltä, että jos ei tule paskaa niskaan niin parisuhdekaan ei ole kestävä? Kyllä kuule on onnellisia, onnekkaita ihmisiä, joille ei tule paskaa koko ajan jostain suunnalta vaan elämä sujuu hyvin ihan sinne vanhuuteen asti.

Vierailija
19/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen 99,9 % varma, ettemme eroa. Sitä paskaa ei meidän liitossamme liiemmin ollut. Mutta niin vain mies vaihtoi minut toiseen 20 vuoden jälkeen.

Jos puolison arvot ja tahto muuttuvat, niin toinen puolisko ei voi tehdä yhtään mitään avioliiton eteen.

Vierailija
20/57 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntele, ymmärrä eikä välitä niin

suhde toimii

-Wagner-