Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hei Orimattilassa asuvan miehen vaimo!
10.07.2012 |
Minulla on ollut suhde mieheesi puoli vuotta, mutta olen pahoillani, koska sain vasta eilen tietää että hän ei ole eronnutkaan.
Minuakin on vedätetty koko tämän ajan. Kävin teidän talolla koska halusin selvittää asiat kanssasi, mutta kukaan ei ollut kotona.
Kommentit (22)
Jos oli, niin se on mun mies. Se on huijannut ainakin sataa naista.
Olemme nyt mökillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nojoo, onko uusi talo? Ja monta kerrosta?