Yksin mökillä,millä karistaa
pelko? Mielikuvitus laukkaa,varsinkin iltaisin,kun pitää käydä nukkumaan.
Kommentit (14)
sinnikkäästi menen möksälle, vaikka yksin. Kannattaa rueta nukkumaan sitten vasta kun olet todella väsynyt. Kuuntele hiljaa radiota ja lue samalla, se on hyvä unilääke. Itse yleensä käyn pitkän soutulenkin/kävelylenkin, lämmitän saunan ja luen viimesimmäks sängyssä, niin väkisin alkaa nukuttamaan. Ajatukset kannaattaa pitää ihan muissa asioissa, kuin kummituksissa :)
Nauti ap olostasi,älä turhaan pelkää :)
kirveet, vasarat, lapiot ym. aseet sisätiloihin, mieluiten sängyn viereen käden ulottuville. Hanki heti jostain suuri vahtikoira, paras pelon karkoittaja. Kukaan ei pääse pihalle ilman että ns. vartijatyyppinen koira ei sitä huomaisi. Ase olisi tietenkin paras, mutta kännykkä ja pippurisumutin vähintään. Jos pelkäät kummituksia, älä suotta, kummitukset eivät pahaa tahdo.
tappajamurhaajaraiskaajaryöstäjät kulkevat kaatosateessa pilkkopimeässä ja tunkeutuvat yksinäisten naisten mökkeihin.
Tosielämässä murtautujat kaihtavat asuttuja mökkejä.
Pidä valot päällä ja mökki asutun näköisenä, niin saat olla rauhassa.
PS. Tulee visto olo, kun on pilkkopimeää ja koira alkaa haukkumaan jotain, vaan mitään ei näy.
Itse en uskalla olla edes kotona yksin yötä.
Tutussa paikassahan tietää kaikki nitinät ja natinat.
Jos on tuttu paikka, niin sun tekee ehkä mielesi pelätä - sekin voi olla tutussa ja turvallisessa paikassa aika kivaa :)
Uusi paikka tulee tutuksi kun on pari yötä kauhuissaan.
Hanki rauhoittavia tai jotain unilääkkeitä?
muutaman päivän päästä,on töissä.
Tai siis ilman miestä, lasten kanssa. (ihan yksin en ole saanut olla muutamaan vuoteen, ennen lasten syntymää). Mä tykkään tästä tosi paljon. Myöhemmin illalla, kun on jo pimeämpää, tapaan mennä itsekseni istumaan ulos ja kuuntelemaan luonnon ääniä ja haistelemaan öistä ilmaa. Mun mielestä riski jonkun omituisen hiipparin tulosta ovelle on paljon suurempi kaupungissa.
olen laittanut jonkun lasten satucd:n (esim. saariston lapset) soimaan soittimeen ja kuunnellut sitä, kunnes nukahdan.