Oletteko ottaneet suihin autossa miehen ajaessa?
Tää ois mun fantasia, mutta en tiedä miten mies suhtautuu. Parhaiten toimisi kai ihan yllätyksenä kesken ajomatkan, enkä haluaisi siitä etukäteen jutella ja siten latistaa tunnelmaa.
Mutta miten lienee turvallisuus... Miehet kommenttia, miten suhtautuisitte yllättävään vaimon ehdotukseen kesken ajomatkan ja onko kokemuksia?
Kommentit (29)
kerran yks nainen otti suihin kun ajelin sitä kotia.... Pakkohan se auto oli tien laitaan pysäyttää kun muuten ois ollut kolari aika varma, joten en suosittele kokeilee.
Vaimo pettää siinä Garpia autossa talon pihassa, ja Garp liu´uttaa auton tavalliseen tapaansa ilman moottoria äänettömästi pimeässä parkkipaikalle ja kops, osuu vaimon auton perään kun auto oli väärässä paikassa. Kalu menee poikki ja hoito menee hoidettavaksi sairaalaan kahtena kappaleena. Että sellainen tapaus se.
onnistuu helposti, kun pitkiä maanteitä, sit vaan auto parkkiin kun siltä alkaa tuntua..
Tää ois mun fantasia, mutta en tiedä miten mies suhtautuu. Parhaiten toimisi kai ihan yllätyksenä kesken ajomatkan, enkä haluaisi siitä etukäteen jutella ja siten latistaa tunnelmaa. Mutta miten lienee turvallisuus... Miehet kommenttia, miten suhtautuisitte yllättävään vaimon ehdotukseen kesken ajomatkan ja onko kokemuksia?
Kerran kesälomalla pyysin poikaystävääni lavatansseihin. Mentiin hänen autollaan, mutta perillä hän otti muutaman kaljan ja jouduin ajamaan paluumatkalla.
Yhtäkkiä kesken ajon hän sukelsi kesämekkoni alle, veti pikkarit alas ja alkoi nuolla. Kaikki meni hyvin niin kauan kuin aloin tulla. Sit mentiinkin pensasaidan läpi koirankopin kautta siltarumpuun. Orkku tuli, mutta auto meni lunastukseen.
Kyllä on hoidettu homma kotiin monesti miehen ajaessa. Rekkakuskit pysähtyneet liikennevaloihin ja nostaneet miehelle peukkua nähdessään mitä tapahtuu. Mies vaan haluaa nautinnon jatkuvan ja ajelee 30 km/h kotiin.
parhaita kokemuksiani, harmi että nykyinen naiseni ei ymmärrä tällaisen herkun päälle mitään.
Toki pientä varovaisuutta ja mielellään sopivalla "hitaalla" mutta tosiaan töyssyttömällä tienpäkällä, jossa ei ole hirveitä kurveja.
Mutta minä miehenä ainakin ottaisin mielelläni vastaan tuollaisen hoidon.... pitkästä aikaa.
moottoritiellä. Kyllä mies tykkäsi! :)
Onhan sitä tuotakin tullut harrastettua. Moottoritiellä ja muutenkin. Ei koskaan loppuun asti kun sitten oltaisiin ojassa. Kun tuntua että ei enää kestä, niin auto parkkiin ja pusikkoon naimaan. Vastavuoroisesti myös mies sormettaa minua ajaessani. Miksipäs ei?