Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen teini saa maistaa kotona siideriä, entä

Vierailija
09.07.2012 |

minkä ikäisenä olette yllättäneet teininne tulossa kännissä kotiin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että olet aivan v*tun huono vanhempi.

Vierailija
2/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiin eteisessä törmännyt, kun ovat olleet 16-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

känniseen eteisessämme.

Vierailija
4/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taisi maistaa aikaisemmin pienen tilkan.

Ei ole vielä tähän mennessä yllätetty.

Vierailija
5/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sai ylioppilasjuhlissa puoli lasia sampanjaa kun oli 15 v. Joi ekan kerran alkoholia ysin päättäjäisissä eli 16-vuotiaana mutta ei ole ikinä tullut kännissä kotiin. Ja ei meillä tarvitse eteisessä yllättää, kertoo aina jos on menossa juomaan jotain, edelleenkin vaikka on jo yli 18v.

Vierailija
6/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan 7-vuotiaana.

Lapsenikin on maistanut joskus tilkan viiniä tai lonkeroa, 10-vuotiaana varmaan eka kerran.

Ei ole vielä (onneksi) lähtenyt tuollaisia kokeilemaan, mutta onkin vasta 13.

Valitettavasti nuorimmat paikkakunnalla koulun päättäjäispäivänä poliisin huomaan joutuneet olivat kuitenkin vielä nuorempia:(

Vierailija
7/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei alkoholipitoisia juomia maistatella ennen 18 v ikää. Suomessa on muutenkin liian paljon alkoholia tarjolla ja joka paikassa. Jos koti nyt olisi sellainen paikka jossa lasia ei heti eteen kannettaisi.

Vierailija
8/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholijuomaan ensimmäisen kerran ehkä neljävuotiaana. Vauvamme on nyt neljä kuukautta, hän ei ole saanut alkoholia kuin äidinmaidon välityksellä :)

Vierailija
9/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti minulle ja sanoi, että äit tule hakemaan kotiin.

Tottakai haettiin kotiin, voi pahoin kylppärissä, meni sitten myöhemmin nukkumaan ja vein hänelle cocista ja lasin vettä.

Lisäksi vadin pahoinvointia varten ( ;

Huvitti lähinnä.

Siideriä? Mikä ihme siiderijuttu. Poika ei juo siideriä, olutta tai viiniä... On pahaa hänestä.

Alkoholia on saanut maistaa, jos on halunnut. Ei ole halunnut.

Vierailija
10/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juodakin halutessaan yläasteikäisenä, jotain pahaa vaaleenpunasta kuoharia tai jotain. Koskaan ei tyttö ole ollut kännissä, vaikka on jo kohta täysi-ikäinen. Enkä usko että hänellä on suurempia haluja vetää viinaa sitten aikuisenakaan, ei ole mitään suuria unelmia juomisesta, eikä luuloja sen tuomista eduista. Alkoholi ei ole meillä kielletty hedelmä, sitä ei vain paljon käytetä. Suvussa alkoholismia, sekin varmaan poistanut sitä hohdetta, alkoholin haitoista tietää tytärkin varmasti tarpeeksi.

Vierailija
11/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella mä olen tiukkis kun olen päättänyt et meidän kotona alkoholia ei juo alaikäiset ollenkaan,ei edes maistaa.

Täällähän joka toinen äiti juo vähintään sen viinipullon illassa ja on sen jälkeen ajokunnossa.

Vierailija
12/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella mä olen tiukkis kun olen päättänyt et meidän kotona alkoholia ei juo alaikäiset ollenkaan,ei edes maistaa.

Täällähän joka toinen äiti juo vähintään sen viinipullon illassa ja on sen jälkeen ajokunnossa.

tiukkis vaan periaatteellinen ja näköjään myös hieman liioitteleva:d

Vierailija
13/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes täysi-ikäisille lapsilleni enkä aio maistattaakaan.

Kännisiin en ole törmännyt.

Vierailija
14/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää kädestä. Muutenhan se on ihan laitonta ja kamalaa ja wt ja ei sovi meidän yhteiskuntaluokkaan. Niisk.

Vierailija
15/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole kännissä näkyny(joskus saattaa yhden breezerin ottaa) ja ikää neitokaisella 21v.

Vierailija
16/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai maistaa mökkireissulla yhtenä päivänä yhden "huikan" eli mitähän se nyt olis ollut - ruokalusikallisen verran - siideriä ja toisena päivänä saman verran lonkeroa. Vähän on lapin lisää tullut juttuihin tämän jälkeen, kun kuulemma puoli pulloa on juonut tuolloin :)

Ei ole jäänyt kiinni juomisesta ainakaan vielä.

Vierailija
17/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 16-vuotiaana ei juo, eli ei ole tullut humalassa kotiin.

Vierailija
18/18 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ei ole kotiin tulemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi