Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako teidän lapset tänävuonna joulupuu keräyksestä lahjan?

Vierailija
16.11.2025 |

Meillä on kaksi kouluikäistä lasta. He saavat joko joulupuukeräyksestä tai spr:ltä. Olemme vähävaraisia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, mutta olen osallistunut Joulupuu lahjoihin n. 40€ tänä vuonna (meni toiveiden mukaiseen autoleluun ja stressileluun)

Joku joskus koitti palstan kautta kysyä miten pääsee lahjan vastaanottajiin mutta kukaan ei osannut vastata

Tsemppiä teille, saako kysyä mitä teidän lapset toivoivat?

Vierailija
2/11 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta itse olen kaksi pakettia viemässä keräykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta itse olen kaksi pakettia viemässä keräykseen.

Saako kysyä mitä ostit lahjaksi?

Vierailija
5/11 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Ovat aikuisia. Mutta me ollaan aina joka vuosi ostettu neljä lahjaa joulupuuhun n. 50€ arvoisia. Tyttären kanssa ollaan jatkettu perinnettä poismuuton jälkeenkin. Poika laittaa raha tilille, että hoitakaa hänenkin puolesta yksi lahja.

Vierailija
6/11 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät saa, ostamme itse :) 

Vierailija
7/11 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vuosi on ollut aikaa varautua jouluun, tämä nykyinen kerjäysmentaliteetti menee jo yli. 

Vierailija
8/11 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pätkätyöläisnä yh: na ollut aina niin varakas ettei mitää joulupuita ole ollut. Lapset saivat lahjansa ihan kerjäämättä.

Vierailija
9/11 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näihin keräyksiin kannattaa ostaa lahjaksi? Siis jos ei ole mitään erillisiä toiveita. Mieluiten jotain muutakin kuin lahjakortteja.

Vierailija
10/11 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näihin keräyksiin kannattaa ostaa lahjaksi? Siis jos ei ole mitään erillisiä toiveita. Mieluiten jotain muutakin kuin lahjakortteja.

Mä olen aina niitä toivekortteja hakenut, kun muute olisin ihan pihalla. 

Näin äkkisiltään, joku suosittu lelu: ryhmä hau, labubu, legoja, brion junarataa... Vaatteita. Perusmeikki juttuja, ihonpuhdistusaineita, kosteuttavaa, maskeja.. 

Jaa, en mä niin pihalla olekaan kuin luulin. ;)

Vierailija
11/11 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina niitä toivekortteja hakenut, kun muute olisin ihan pihalla. 

Näin äkkisiltään, joku suosittu lelu: ryhmä hau, labubu, legoja, brion junarataa... Vaatteita. Perusmeikki juttuja, ihonpuhdistusaineita, kosteuttavaa, maskeja.. 

Jaa, en mä niin pihalla olekaan kuin luulin. ;)

Kuulostaa siltä että oot tosi hyvin kärryillä mitä kannattaa ostaa!

Ryhmä Hau tavaraa on kaikenhintaista, Labubut on näköjään 30€-80€, legot 10€-200,€, briot 10€-50€

Vaatteita ja meikkejä/kometiikkatuotteita on hankala ostaa kun ei tiedä mistä pidetään ja meikit on hankalia kun ei tiedä minkä värinen puuteri ja meikkivoide pitäisi ostaa, ja kosmetiikkatuotteisiin ei tiedä onko rasvoittuva, kuiva vai normaali iho

Meilläpäin ei ole noita tyhjiä lappuja(tai jos on ollut, ne on jo otettu)