Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika Minttu Vettentera vaino taalla on meneillaan??

Vierailija
09.07.2012 |

Ei ihme etta Suomessa tarvitaan keskustelua koulukiusaamisesta, kun kiusaaminen ja vaino tuntuu olevan monelle aikuisellekin ihan jokapaivaista tekemista. Antakaa hyvat ihmiset nyt olla!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme etta Suomessa tarvitaan keskustelua koulukiusaamisesta, kun kiusaaminen ja vaino tuntuu olevan monelle aikuisellekin ihan jokapaivaista tekemista. Antakaa hyvat ihmiset nyt olla!!!!

Psykopaattisen valehtelun paljastuminen ja kiusaaminen & vaino on vähän eri asioita.

Vierailija
2/7 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko Minttu paha mieli kun keskustelu ei tiimoillasi enää jatkukaan tarpeeksi vilkkaana??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestäköön itse keittämänsä sopan seuraamukset...

Vierailija
4/7 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika sairasta sakkia taalla. sen nakee jos tasta minun lyhyesta ketjusta. jo vaitetaan minun olevan vettentera.. haloo, oletteko aikuisia??

Vierailija
5/7 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lukemaan, jos aihe kiinnostaa. Hesaria ei toki kaikille tule, vaikka jossain päin Kymeenlaaksoa kyseisen jutun luinkin, mutta kirjastoon voi varmaan mennä katsastamaan.

Vierailija
6/7 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikä hössötys nyt meneillään?

Iltasanomissa on paras kun vakitoimittaja on lomalla niin se louskuttaa kommenteissa koko ajan kun tuuraajat kirjottaa parempia uutisia kuin se itse. Koko loma mennyt tuuraajan tekstien kyttäämiseen. Onko tässä jotain samaa vai?

Vierailija
7/7 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko suomessa vallalla jokin ajattelutapa etta tietynlainen kaytos/tai sanomiset oikeuttavat kiusaamaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi