Mistä jämäkkä ja "korkea" sohva?
Sohvalla on tarkoitus istua, ei löhöillä! Voi olla kulma, 2+3, 3+1+1 jne...
Melkein kaikki sohvat jotka useammassa liikkeessä koeistuin, oli liian pehmeitä.
Korkealla tarkoitan sitä, että sohvan jalat olisi vähintään 10cm, että alta olisi helppo imuroida.
Auttaako muu kuin tilata kallis moduuli sohva johon saa valita kaiken itse :S
JOS päädymme tilaamaan kalliin sohvan, joka tehdään meidän mieltymysten mukaan. Onko jotain mitä kannattaa ottaa huomioon? (siis jotain mikä ei heti päällimmäisenä ole mielessä)
Kommentit (3)
Niin vähän ajattelinkin, että halvalla ei pääse, jos haluaa oikeasti kunnon sohvan!
Kankainen on tarkoitus hankkia, mutta laadultaan tietenkin sieltä yläpäästä oleva.
3. mistä te olette sohvanne hankkineet? :)
Itse olen katsonut Iskun kahta erilaista sohvamoduulia joista saisi muokattua haluamansa.
löysimme sitten Kallen Kalusteen kautta suomalaisen sohvan, joka on ollut täydellinen. Otimme sohvaan erikoistäytteet, mitkä kestävät littaantumatta. Sohvassa on ihanat, korkeat selkänojat ja korkeat jalat. Bonuksena se, että kaikki kankaat on irroitettavat ja helposti pestävät. Olihan nää vähän kalliit, mutta olen ollut näistä joka päivä iloinen. Ovat kestäneet hyvin kovaa käyttöä.
niin et sitä kovin halvalla saa.
Me löysimme mieluisen ryhdikkään, korkean ja riittävällä istuinsyvyydellä varustetun sohvan. Teimme muutamia muutoksia (pyöristys muutettiin kulmaksi ym.) mutta eivät ne toimitusaikaan vaikuttaneet. Jalkojen korkeus on varmasti helppo muuttaa.
No tarkista ainakin että runko kunnon puuta ja nahka aitoa, paksumpaa nahkaa. Jos siis nahkaisen haluatte. Kankaan laatuun kannattaa kiinnittää huomiota, unohda kaikki alle keskihinnan olevat.