Kisa ! Kenellä suurin rintaliivien kuppikoko ?
Kommentit (109)
Vähän liian isot, pienenisivät vähän jos laihduttaisin, mutta kun ei jaksa kiinnostaa.
niin laita ihmeessä kuva rintsikat päällä.
onhan netti täynnä isotissisten naisten kuvia ,katsokaa sieltä ! t. K95
Yleensä 70F Change, mallista riippuen voi olla jotain muutakin. Ja muissa merkeissä sitten taas jotain muuta.
Kauhean isoja ympärysmittoja monilla, kuinkahan moni käyttää väärän kokoisia liiveja? Ostakaa liivit ammattitaitoiselta myyjältä.
Luulis voittavan?
K-KUPPI johtaa !
jos ympärys on 60-70, niin lienee sanomattakin selvää, ettei henkilö voi olla kovin kookas. Ja huomatkaa myös, että se kuppikoko muuttuukin sen ympäryksen mukaan. Eli 95I on todella paljon suurempi kuin 65I. En tiedä, millä logiikalla nuo menevät, mutta itse olen havainnoinut liiviostoksilla ollessani.
Ja tottahan toki Lindex-tissiset kummeksuvat noita isoja kirjaimia, kun ovat tottuneet että tarjolla on vain niitä AA-D-kuppeja.
sitten on isommat rinnat 100K:lla vai 70K:lla?
jos ympärys on 60-70, niin lienee sanomattakin selvää, ettei henkilö voi olla kovin kookas. Ja huomatkaa myös, että se kuppikoko muuttuukin sen ympäryksen mukaan. Eli 95I on todella paljon suurempi kuin 65I. En tiedä, millä logiikalla nuo menevät, mutta itse olen havainnoinut liiviostoksilla ollessani.
Ja tottahan toki Lindex-tissiset kummeksuvat noita isoja kirjaimia, kun ovat tottuneet että tarjolla on vain niitä AA-D-kuppeja.
sillä logiikalla että se kuppi määräytyy sen mukaan mikä on rinnan päältä ja rinnan alta otetun mitan erotus. Eli suhteessa 65I on sama kuin 95I, mutta tietenkin jos ajatellaan ihan vaan rinnan konkreettista kokoa, 95I on huomattavasti isompi.
Mutta 70K:n rinnat saattavat näyttää suhteessa hänen muuhun vartaloonsa isommilta kuin 100K:n rinnat suhteessa omaan vartaloonsa, sillä jos mitta rintojen alta on n. 100cm, voidaan olettaa ettei ihminen ainakaan ole kovinkaan hoikka.
Mutta 70K:n rinnat saattavat näyttää suhteessa hänen muuhun vartaloonsa isommilta kuin 100K:n rinnat suhteessa omaan vartaloonsa, sillä jos mitta rintojen alta on n. 100cm, voidaan olettaa ettei ihminen ainakaan ole kovinkaan hoikka.
siihen kumpi on isompi
hoikalla tai muuten yläkropaltaan kapealla kuppikoko helposti nousee uskomattomiin mittoihin vain hieman reilumman kokoisilla rinnoilla. Ei mun kaverit ainakaan varmaan edes ole tajunneet, ettei kuppikokoni ole jotain D.
65J (ja en ole mikään tankki vaan painan 52 kiloa)
sillä logiikalla että se kuppi määräytyy sen mukaan mikä on rinnan päältä ja rinnan alta otetun mitan erotus. Eli suhteessa 65I on sama kuin 95I, mutta tietenkin jos ajatellaan ihan vaan rinnan konkreettista kokoa, 95I on huomattavasti isompi.
Siltä se kyllä väistämättä tuntuu kun täällä palstallakin monta kertaa törmää siihen miten ivallisesti naiset suhtautuvat "Changen itsetuntokokoihin" ja kuinka usein isorintaisia arvellaan lihaviksi, vaikka yrittäisi rautalangasta vääntää että jos ympärysmitta on vaikkapa 70, henkilö todennäköisesti ei ole läski.
Pitäisi vaan pikkuhiljaa päästä eroon siitä ihmeellisestä kuvitelmasta, että B-kuppi on tavallinen ja D-kuppi on valtava. Sitten naiset käyttävät todellakin niitä vääränkokoisia liivejä, kun haluavat olla tavallisia.
Muistan että itsekin joskus teininä jankutin, että minun kuppikokoni on oltava A. Pikkuhiljaa myönnyin, että okei, kai se on sitten B, kun ne A-liivit eivät kerta kaikkiaan olleet minulle sopivia. Pikkuhiljaa saatoin ostaa C:t, lopulta D:t, ja aina väärillä ympärysmitoilla. Jotenkin mullakin oli sellainen mentaliteetti, että ei kai nyt mulla sentään mitään mutanttitissejä ole, ja kai se on oltava tää D-kuppi kun se kerran on isoin mitä löytyy.
Kunnes lopulta tajusin että onhan niitä isompiakin kokoja enkä silti ole mutantti vaikka sellaisia tarvitsenkin. :)
yhtään kuvaa ei ole tullut todisteeksi, että olis edes jotain totuudenmukaisuutta näissä varsinkin I-,J-, K-ja L-kuppi jutuissa,on niin helppo huudella keksittyjä kokoja.
Takaan, että ovat _todella_ isot..
Haluaisin rintojenpienennysleikkaukseen, muttei minulle suostuta sitä tekemään, ellen laihdu tarpeeksi ennen sitä (n. 20kg).. :(
Täällähän käy jumalauta koko Suomi ja joku saattais tunnistaa.
laita tietysti rintsikat päällä.
65G-kuppinen laittaisin kuvani tänne, jo olis huutelijoita että ei noi oo kuin korkeintaan B:t. Koska mulla on kuitenkin aika pienet rinnat. Mitä se kuva siis todistaisi, jos joku K-kuppinen tänne semmosen laittais? Kun ei nää tietämättömät uskois kuitenkaan.
I-,J-,K-kuppisista