Kisa ! Kenellä suurin rintaliivien kuppikoko ?
Kommentit (109)
Nyt loppuraskaudessa aletaan kyllä hätyytellä H-kuppia.
Nämä lukemat kuulostavat aina jotenkin kauhean suurilta, mutta ei minun rintojani ole kukaan mitenkään älyttömän kokoisina pitänyt. Miesten jutut D- tai DD-kupeista vähän huvittavat, kun tuntuvat pitävän noita kuppikokoja todella isoina.
UK-koko 75 h ja EU-koko 75 j..mitat 165/74
65J. En onneksi näytä niin friikiltä kuin miltä koko kuulostaa ;)
näihin isoihin kuppikokoihin mutta muistan että ennen kuin älysin alkaa ostaa oikean kokoisia rintsikoita, en itsekään oikein tajunnut rintsikoiden kokotaulukoista mitään. Nyt käsitän että se rintsikoiden koko voi kuulostaa hurjalta mutta riippuu todella monesta asiasta näyttääkö ne rinnat oikeasti niin isoilta.
Eniten ärsyttää kun epäillään valehtelijaksi, niin kuin täälläkin joka rintsikkakeskustelussa alkaa joku suuressa viisaudessaan pohtia mikä olikaan OIKEASTI se isoin olemassa oleva kuppikoko, oliko se nyt H vai J? Vai DD? No kai K- ja M-kuppisilla nyt on jukupliut siitä kohtalaisen varma tieto että H ei ole suurin mahdollinen kuppikoko!
Ja se että rintani eivät muuhun kroppaani verrattuna näytä mitenkään luonnottomilta ei kerro sitä etteikö kuppikokoni olisi se mikä on.
Mutta niitä "rintsikka-asiantuntijoita" löytyy joka lähtöön. Kaikkein vakuuttavimpia tällä alalla ovat miehet.
Nyt loppuraskaudessa aletaan kyllä hätyytellä H-kuppia.
Nämä lukemat kuulostavat aina jotenkin kauhean suurilta, mutta ei minun rintojani ole kukaan mitenkään älyttömän kokoisina pitänyt. Miesten jutut D- tai DD-kupeista vähän huvittavat, kun tuntuvat pitävän noita kuppikokoja todella isoina.
Näillä naisilla on yleensä itsellään korkeintaan C-kuppi, jolloin he voivat vaivatta asioida lindexeissä ja marketeissa eivätkä välttämättä koskaan edes törmää DD-kuppia isompiin vermeisiin, elleivät varta vasten etsi.
Nämä ovat yleensä myös niitä naisia, jotka itsepintaisesti käyttävät vääränkokoisia liivejä.
Näin 70B-kuppilaisen korviin. Kun minullakin on ihan normaalikokoiset rinnat, yhtään suurempia en ole kaivannut. Tosin teillä on taitaa olla muutenkin kokoa, hoikkaan varteen se D-kuppikin on jo suhteellisen iso.
Näin 70B-kuppilaisen korviin. Kun minullakin on ihan normaalikokoiset rinnat, yhtään suurempia en ole kaivannut. Tosin teillä on taitaa olla muutenkin kokoa, hoikkaan varteen se D-kuppikin on jo suhteellisen iso.
Pakko vakuutella heti että isompia en ole kaivannut ja isotissiset ovat läskejä, MINÄ OLEN HOIKKA HOIKKA HOIKKA ja minulle sopii kyllä nämä rinnat, jotka eivät siis kuitenkaan ole pienet, vaan ihan normaalikokoiset, kun mä olen HOIKKA.
Isot rinnat nyt ovat ikuisesti joku tabu ja siitä johtuen niiiin monet naiset käyttävät liivejä joissa on liian iso ympärys ja liian pieni kuppi. Kun niissä "isoissa" (siis yli B-kupin, koska B-kuppi on NORMAALI!!!!!!) tisseissä on jotain epäilyttävää. Ainakin jos ei itsellä sellaisia ole.
Mutta eihän kukaan halua isompia tissejä. Ja jos haluaa niin on ihan hullu. Koska pienet tissit on ainoat tissit, jotka eivät ole epäilyttävät.
Pieni ympärysmitta ja suht "leveät" rinnat.
Siis periaatteessa mahtuis esim lindexin D tai E kuppi, mutta kaarituki jää liian kapeaksi. Pitää siis ottaa iso kuppi ja pieni takamitta, jotta istuu.
Pakko vakuutella heti että isompia en ole kaivannut ja isotissiset ovat läskejä, MINÄ OLEN HOIKKA HOIKKA HOIKKA ja minulle sopii kyllä nämä rinnat, jotka eivät siis kuitenkaan ole pienet, vaan ihan normaalikokoiset, kun mä olen HOIKKA.Isot rinnat nyt ovat ikuisesti joku tabu ja siitä johtuen niiiin monet naiset käyttävät liivejä joissa on liian iso ympärys ja liian pieni kuppi. Kun niissä "isoissa" (siis yli B-kupin, koska B-kuppi on NORMAALI!!!!!!) tisseissä on jotain epäilyttävää. Ainakin jos ei itsellä sellaisia ole.
Mutta eihän kukaan halua isompia tissejä. Ja jos haluaa niin on ihan hullu. Koska pienet tissit on ainoat tissit, jotka eivät ole epäilyttävät.
Voi kamala, ollaanpa siellä takajaloilla. Ei se ollut hyökkäys, vaan toteamus. Minun korviini jo joku E-kuppi kuulostaa valtavalta, mutta uskon, että kupin kantaja voi näyttää ihan sopusuhtaiselta, jos on kauttaaltaan isompi kuin minä. Eikä siinä ole mitään väärää. Tosin jos itsellesi tuo hoikkuus on noin upea asia, että sitä pitää tuolla tavoin toistella isoilla kirjaimilla, niin laihduta ihmeessä... ;)
Ja isot rinnatko tabu, höpsis! Pienet tissit eivät ole mitenkään tavoiteltavat tässä länsimaisessa kauneuskäsityksessä. Päin vastoin, ihmisethän maksavat tuhansia euroja isommista rinnoista (=silikoneista), vaikka ne voivat jopa aiheuttaa haittoja terveydelle.
Omani eivät ole pienet, vaan sopusuhtaiset. Mutta Niin kuin ne H-kupitkin voivat kaiketi olla sopusuhtaiset siinä isommassa varressa. Jonkun muun mielestä minun kuppikokoni voi tietysti olla aivan liian pieni, mutta se on sitten hänen häpeänsä.
Opettele vaan hyväksymään itsesi ja kuppikokosi, niin ei tarvitse häiriintyä viattomista viesteistä. :)
Erityisen isorintaisena en osaa itseäni pitää.
110K Erityisen isorintaisena en osaa itseäni pitää.
Omani eivät ole pienet, vaan sopusuhtaiset.
Kyllä nuo ON pienet vaikka itse uskottelisit itsellesi mitä vaan =)
Ei tosiaan tarvi olla mistään kohdasta iso, ei edes rinnoista, vaikka kirjainkoko muuta antaisi ymmärtää. Mun tytön kuppikoko on 60F ja hän on tosi hoikka. Johan tuo ympärysmitta sen kertoo. Rinnat eivät missään nimessä ole järkyttävät melonit.
Kyllähän nämä kuulostavat järkyttäviltä meloneilta Näin 70B-kuppilaisen korviin. Kun minullakin on ihan normaalikokoiset rinnat, yhtään suurempia en ole kaivannut. Tosin teillä on taitaa olla muutenkin kokoa, hoikkaan varteen se D-kuppikin on jo suhteellisen iso.
Huomatkaa ero EU- ja UK-mitoituksissa!!! Jos on kokoa 70H UK-mitoituksessa, niin EU-mitassa vastaava koko on jotain 70K.
Omani eivät ole pienet, vaan sopusuhtaiset.
Kyllä nuo ON pienet vaikka itse uskottelisit itsellesi mitä vaan =)
Jonkun muun mielestä minun kuppikokoni voi tietysti olla aivan liian pieni, mutta se on sitten hänen häpeänsä
t: 43 ;)
siinä ohjelmassa oli aivan valtava.
tule mieleen teettää rintojen pienennysleikkaus?
Mulle se tehtiin, kun koko oli E95 ja olen nyt tosi tyytyväinen.
Leikkaus tehdään julkisella sairaalalla ja pitää maksaa vaan normaali sairaalamaksu.
En muista oliko se mulla jotain 80 euroa.
Lähetteen saa terkkarilta.
yhdet liivit on 85 H, löytyy myös 90 F ja G.
Eli vähän riippuu merkistä.
174 cm/120 kg