Kisa ! Kenellä suurin rintaliivien kuppikoko ?
Kommentit (109)
eli laittakaapa mammat ämpäri (8l) täyteen vettä, dipatkaa isompi tissi sinne ja sit mittaatte, paljon tissi on tilava. Saadaan vähän tilastokelpoisia vertailuja tänne :)
t. changen koissa 65E
muuten 158/52 eikä nämä nyt mitenkään hirvän isot mielestäni ole
tuli tällä viikolla ohjelmaa K-KUPIN rinnoista.
65G, eli aika pienet rinnat. Ennen oli isommat kun olin lihavampi. Muistan joskus nuorempana, kun liiviliikkeessä (ei Change) mun kooksi sanottiin 70DD ja musta se oli ihan valtava koko. Olin siihen asti käyttänyt C-kuppia ja aina kironnu kun liivit ei istu.
Itse olen raskaana ja c -kuppi vaihtui d:ksi ja nyt sekin on pieni. Mies ihan valittanut, kun tissit pursuu liiveistä, litistyvät tai tipahtelevat kupin ulkopuolelle. Ja joo, tiedän että vääriä kokoja käytän. Mulla ympärys 75-80cm ja kaiketi nyt dd/e -kuppi tai isompi. Rinnatkin vielä kauniit ja pyöreät ja hyvät liivit jstkn olisi äkkiä löydyttävä! Ja tälläinen muutos 7vko:ssa jo... Painoa ei ole tullut kuin 0,5kg lisää.
Itse olen raskaana ja c -kuppi vaihtui d:ksi ja nyt sekin on pieni. Mies ihan valittanut, kun tissit pursuu liiveistä, litistyvät tai tipahtelevat kupin ulkopuolelle. Ja joo, tiedän että vääriä kokoja käytän. Mulla ympärys 75-80cm ja kaiketi nyt dd/e -kuppi tai isompi. Rinnatkin vielä kauniit ja pyöreät ja hyvät liivit jstkn olisi äkkiä löydyttävä! Ja tälläinen muutos 7vko:ssa jo... Painoa ei ole tullut kuin 0,5kg lisää.
tosin tuota 75E-kokoa löytyy vielä suht helposti noista Seppälöistä sun muistakin, jos et raaski raskausaikana sijoittaa liiveihin paljoa, kun koko voi muuttua vielä.
Näin 70B-kuppilaisen korviin. Kun minullakin on ihan normaalikokoiset rinnat, yhtään suurempia en ole kaivannut. Tosin teillä on taitaa olla muutenkin kokoa, hoikkaan varteen se D-kuppikin on jo suhteellisen iso.
Mun BMI huitelee normaalipainon ja lievän alipainon rajalla. Kuppikokoni on E tai F. Rintani eivät ole erityisen isot jos eivät pienetkään.
Näin 70B-kuppilaisen korviin. Kun minullakin on ihan normaalikokoiset rinnat, yhtään suurempia en ole kaivannut. Tosin teillä on taitaa olla muutenkin kokoa, hoikkaan varteen se D-kuppikin on jo suhteellisen iso.
Mun BMI huitelee normaalipainon ja lievän alipainon rajalla. Kuppikokoni on E tai F. Rintani eivät ole erityisen isot jos eivät pienetkään.
Ja kun suunnilleen senttien erotus on se mistä kuppikoko koostuu niin ei tarvitse isot olla, että on joku E-kuppi.
Ei ole kovin suuret, vaan ihan kiinteät ja hyvänmalliset. En ole suurina pitänyt koskaan.
täytyy olla valtavat ?
en ole koskaan "törmännyt" k kupin rintoihin,saati j,h,e..täh,
en ole kyllä koskaan muiden rintavarustukseen noinkaan kiinnittänyt huomiota,mutta eteeni ei kylläkään ole tullut laihaa,hoikkaa noin isoja rintoja omaavaa,sehän olisi jo huomattavaa!
joten ainoan selityksen löydän että noin isoilla tisseillä on oltava muutakin kehon ympärillä,että pelkästään rintojen isokokoisuus jää tällöin piiloon,paitsi saunassa
en ole koskaan "törmännyt" k kupin rintoihin,saati j,h,e..täh,
en ole kyllä koskaan muiden rintavarustukseen noinkaan kiinnittänyt huomiota,mutta eteeni ei kylläkään ole tullut laihaa,hoikkaa noin isoja rintoja omaavaa,sehän olisi jo huomattavaa!
joten ainoan selityksen löydän että noin isoilla tisseillä on oltava muutakin kehon ympärillä,että pelkästään rintojen isokokoisuus jää tällöin piiloon,paitsi saunassa
Mulla on 65E ja olen LAIHA.
olla pelkkää toiveunta. J-kuppia löytyy ...
haaveilee K-kupin rinnoissa. Kyllä näissä lähes yhtä valtavissa on jo tarpeeksi kestämistä :(
mutta ovat liian pienet sekä kupiltaan että ympärysmitaltaan :/
Sopiva ois ehkä joku J-kuppi.
miehet ajattelee että mitä isompi kuppikoko sen parempi.
Ei ole kovin suuret, vaan ihan kiinteät ja hyvänmalliset. En ole suurina pitänyt koskaan.